Powiem z doświadczenia z własnego podwórka - miałem problemy z berlingo i swego czasu z poprzednią C5 i przerobiłem troszkę wymian i podmiany bsi, bsm i ecu. Z berlingo to świeży temat bo na przełomie września i października , c5 przed kilku laty. Nie zauważyłem aby w moim przypadku miało jakieś to znaczenie. Ktoś mi podpowiedział aby szukać z takiego auta co nie ma gorszego wyposażenia. I tego się trzymałem - Bsm to nie problem , wkładasz i działa, natomiast ecu, bsi to albo zrobienie na douczenie albo przerzuty wsadow, kodowanie kluczy itd. Ale nie zdążyło mi się aby było coś nie tak. Obecnie w berlingo mam generalnie zupełnie inne niż powinno być, żadne numery się nie zgadzają i żadnych problemów. Musisz pamiętać o przebiegu, gdy podłączyć bsi z wyższym przebiegiem to się przepisze i jak wrócisz do swojego bsi będziesz miał też już wyższy przebieg.
Często Bsi trafiają się zielone w środku, przez wilgoć.
Jeśli będziesz potrzebował pomocy w przerzuceniu wsadów, dopisaniu i zgraniu tego wszystkiego po wymianie to służę pomocą. Mam do tego wszystko co potrzebne, a daleko nie masz.
PS. Jedynie ECU silnika musiało być takie same, bo gdy coś się nie zgadzało to różne błędy i dysfunkcje były.
Ale wróć do oryginału, , bo coś sporo tam jest namodzone.