Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...  (Przeczytany 78818 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #175 dnia: Luty 10, 2017, 14:41:57 »
Tomek ma nawet LPG więc ma jeszcze wyższą temperaturę spalin jak na Pb
nie ma czym się martwić nic się nie zapali ani nie stopi

Offline Roman Piotrowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 276
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III 2.0 HDi 136KM Exclusive
  • Zainteresowania: wszystko co francuskie...
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #176 dnia: Luty 11, 2017, 11:29:57 »
Przyznam, że mnie trochę uspokoiliście :) Zrobiłem trasę 100km i po zatrzymaniu rura jest po prostu ciepła, więc wszystko w normie (można ją spokojnie złapać). Czekam jeszcze tylko na wypalanie FAPa (o dziwo na trasie nie zatrybił) i wtedy zobaczę ostatecznie jak z jej temperaturą. Generalnie wszędzie ma luz, ponadto trzyma się na pięknym wieszaczku. Warunki ma idealne :P

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #177 dnia: Luty 11, 2017, 12:21:24 »
Dawaj zdjęcia swojej rzeźby!

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)


Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #179 dnia: Marzec 21, 2017, 22:23:10 »
Dziękuję Ci dobry człowieku!  W życiu bym na to nie wpadł wygląda na prostą czynność. Za poduche polifta trzeba dać 8 setek a tyle mnie nie swędzi. Tutaj za nieco ponad stowe można to banalnie samemu ogarnąć. Fajny patent! 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #180 dnia: Marzec 22, 2017, 15:28:27 »
nie odważył bym się dawać takiej chińskiej nakładki, jeden Bóg wie jak to się zachowuje przy wystrzale poduszki, jeszcze oderwie się jakiś kawałek plastiku i Cię zabije
jak w ogóle ten plastik się "otworzy" jak trzeba

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #181 dnia: Marzec 22, 2017, 22:08:57 »
To wtedy temat pozostanie niedokończony ...

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • ****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #182 dnia: Marzec 23, 2017, 07:56:51 »
Michał stawiaj "broszkę" na tym torcie... możesz podmienić samego szewrona na pokrywie. Kompletność projektu - pamiętaj, inaczej będzie Cię gryzło.

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #183 dnia: Marzec 23, 2017, 09:02:10 »
Oczywiście że postawię broszke nie ma co demonizowac że to chińskie a to nie. Przecież to kawałek plastiku i jest identycznie wyprofilowany jak oryginał, w tym samym miejscu od środka są nacięcia. Że co, skład plastiku inny? Błagam... Na razie szukam nakładki po lifcie bo do tej pory dostałem z aliekspress zdjęcia bez zaslonietego szewrona i okazuje się że to stare logo. Szukam dalej

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #184 dnia: Marzec 23, 2017, 10:47:21 »
A ten link co wysłałem jest przecież z nowym logo.

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #185 dnia: Marzec 23, 2017, 16:20:02 »
Właśnie nie ma takiej pewności. Na żadnym zdjęciu nie ma logo, a Chińczyk nie kuma po angielsku... Już mu zdjęcia wysyłałem dalej nic... Przytoczę fragment rozmowy :)


Me: Hi! Can You send me a picture cover with logo? I need cover with new logotype (aftter 2011), thank You.

Chris Zou: no have

Me: You don't have a picture or You don't have a cover with new logo?

Chris Zou: It and you send me pictures of the same

Me: Sorry but I don't understand. I want to buy exactly this item as I sent you a picture. Do you have the exact same cover as my picture and can I buy it? Unless you have a cover with another old logo Citroen, then I do not want to buy. That's why I asked for a photo of the item.   Can You send a photo? Thank you!

I na tym nasza konwersacja się zakończyła. Rozumiecie coś z tego?
Potem mu jeszcze wysłałem 2 zdjęcia opisane stare logo "nie chcieć" i nowe logo "chcieć", może bambus w końcu zakuma...
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • ****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #186 dnia: Marzec 23, 2017, 18:16:12 »
Właśnie nie ma takiej pewności. Na żadnym zdjęciu nie ma logo, a Chińczyk nie kuma po angielsku... Już mu zdjęcia wysyłałem dalej nic... Przytoczę fragment rozmowy :)
......

.....może bambus w końcu zakuma...[/font][/size]

A masz to nagrane? Bo jak nie to leżysz.... :D
I nie obrażaj "krótkie rączki", bo do Afryki nie dzwoniłeś.  ;D

Poszukaj w Polsze , poduchy z wytrzału, może szewron ocalał.....

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #187 dnia: Marzec 23, 2017, 19:01:40 »
nie da się podmienić znaczków bo jest on osadzony w wytloczeniu pokrywy poduszki

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa

Offline Michal Wladyniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 993
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Renault Megane Grandtour Limited 2015/C4GP 2.0 HDI EAT6 Shine 2017
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #189 dnia: Marzec 24, 2017, 08:16:35 »
Oczywiście że postawię broszke nie ma co demonizowac że to chińskie a to nie. Przecież to kawałek plastiku i jest identycznie wyprofilowany jak oryginał, w tym samym miejscu od środka są nacięcia. Że co, skład plastiku inny? Błagam... Na razie szukam nakładki po lifcie bo do tej pory dostałem z aliekspress zdjęcia bez zaslonietego szewrona i okazuje się że to stare logo. Szukam dalej

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



broń Boże nie uważam że co chińskie to złe, ale to że wygląda "Tak samo" to nie znaczy że jest z tego samego tworzywa i zachowa się tak jak oryginał. a wystarczy że plastik jest trochę twardszy albo miększy i opóźni albo przyspieszy otwarcie o jakąś część sekundy...
ale to tylko moje zdanie :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #190 dnia: Marzec 24, 2017, 08:47:41 »
Właśnie nie ma takiej pewności. Na żadnym zdjęciu nie ma logo, a Chińczyk nie kuma po angielsku... Już mu zdjęcia wysyłałem dalej nic... Przytoczę fragment rozmowy :)
......

.....może bambus w końcu zakuma...

A masz to nagrane? Bo jak nie to leżysz.... :D
I nie obrażaj "krótkie rączki", bo do Afryki nie dzwoniłeś.  ;D

Poszukaj w Polsze , poduchy z wytrzału, może szewron ocalał.....
Spoko nie obrażam, nawiazalem tylko do słynnego cytatu z "Psów" :) 


https://www.youtube.com/watch?v=JkCakV9Tu1Q


Sam szewron nie podejdzie. Czekam na zdjęcia może w końcu prześle. 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


No i nie wysłał zdjęć, ale odpisał... rozumiem że jednak chyba ma tylko ze starym logo. Zresztą tak jak wszyscy na alliexpress. No i pomysł upadł.


Chris Zhou: I just think you gave me the two pictures are the same, you ask other businesses to buy,

« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2017, 11:33:09 wysłana przez Michał Nowakowski »
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • ****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #191 dnia: Marzec 24, 2017, 15:49:39 »

Spoko nie obrażam, nawiazalem tylko do słynnego cytatu z "Psów" :) 


W tym cytacie ważne jest słowo "zaufanie do kobiety"..... uważaj, żebyś sam nie stracił .... ufająć kochanicy. :D

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #192 dnia: Marzec 31, 2017, 11:21:30 »
No i Grzesiu wykrakałeś... Własnie straciłem zaufanie do Kochanicy, a stało się to wczoraj. Co prawda dowiozła mnie do celu, ale bardzo brzydko się zachowywała podczas podróży.
Zaczęło się ze 3 miesiące temu od dziwnych dźwięków dochodzących gdzieś spod maski, słabo słyszalnych w kabinie samochodu. Dźwięk jakby... pusta butelka po cocacoli 0,5L gdzieś się pelętała po komorze silnika. Najpierw sporadycznie (jak się mocno rozgrzał), jednak w miarę użytkowania dźwięki pojawiały się coraz częściej, z większą intensywnością (ale nie głośniej). Myślałem że znowu jakaś osłona, może łącznik stabilizatora, może jakaś puszka filtra się obluzowała, ale dlaczego słychać to tylko jak się rozgrzeje? I to tylko na niskich obrotach? Pojechałem do ASO żeby posprawdzali całe zawieszenie, hydro i co się da. Wałkowali auto cały dzień, zapłaciłem jak za zboże, a wynik oględzin żaden. Stwierdzili luz na łącznikach stabilizatorów (przód-tył)- wymieniłem, sprawdzili wysokość zawieszenia - ok, ciśnienie w sferach (trzyma równo, poniżej wartości, ale tragedii nie ma), wyszedł im błąd EGR (nic dziwnego bo go wyłączyłem) i przemijający błąd pedału przyspieszenia (też o tym wiem od dawna). Tyle. Wybuliłem pińcet i pojechałem do domu.
Wczoraj miałem małą traskę do Stalowej Woli i wtedy skrzynia zaczęła się dziwnie zachowywać. Najpierw zaczęła przeciągać wyższe biegi, potem 6tkę musiałem już wbijać ręcznie. Sytuacja powtórzyła się kilka razy. Poza tym jakby stracił lockup, falowanie obrotów po zmianie biegu. Kicha.
Połączyłem to z tym dziwnym grzechotaniem i wyszło mi że niestety chyba czeka mnie remont skrzyni... Dzwoniłem już wstępnie do Rzeszowa do RS-Motorsport, po rozmowie pan wstępnie wskazał jako podejrzane konwerter lub płytę zaworów, albo to i to. Umówiłem się na poniedziałek, zobaczymy...
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • ****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #193 dnia: Marzec 31, 2017, 12:50:42 »
No i Grzesiu wykrakałeś... Własnie straciłem zaufanie do Kochanicy, a stało się to wczoraj. Co prawda dowiozła mnie do celu, ale bardzo brzydko się zachowywała podczas podróży.
Uwaga, to już nie fochy!!! Czy byłeś stanowczy wobec Niej...czy miękka faja.

Zaczęło się ze 3 miesiące temu od dziwnych .....
To jak w prawdziwym życiu, coś im odwali a Ty człowieku domyślaj się...bo Ci nie powie.

... zapłaciłem jak za zboże, a wynik oględzin żaden...
Jak w pozyciu małżeńskim, Ty płacisz... to tylko na żarty.

Teraz poważnie:
... Dzwoniłem już wstępnie do Rzeszowa do RS-Motorsport, po rozmowie pan wstępnie wskazał jako podejrzane konwerter lub płytę zaworów, albo to i to. Umówiłem się na poniedziałek, zobaczymy...
Oni tak zawsze straszą, mnie również. U mnie skończyło się na remoncie płyty(przeciąganie). O mechanice skrzyni wyrażali się "ciepło", że wytrzymała. O płycie mówili że przy tych 200kkm wyklepują się zawory...
Ale z ich strony, też tak bym gadał.... wszystko okaże się po oględzinach.
Czy podłączałeś kochanicę (dla swojej ciekawości) co silnik i skrzynia zgłasza ?

Który to rok z kochanicą masz?

PS: jak byś potrzebował pomocy...

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #194 dnia: Marzec 31, 2017, 13:21:21 »
Podłączali go w poniedziałek w ASO, nic nie powiedział. Jaja z przeciąganiem zaczęły się wczoraj, a ja się jeszcze DB nie dorobiłem... Jak jest zimny, w sensie nie po trasie wsio jest ok, jajca zaczynają się po przejechaniu co najmniej 50km. Zbliżam się do magicznej liczby 200k, więc pewnie też będa to zawory, tylko martwi mnie to grzechotanie. Może to być co innego, ale byłby to dziwny zbieg okoliczności.
Będę rano w poniedziałek o 8.00 w RS, więc jak możesz to podjedź... O 10.00 mam PKP do Tarnowa
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Roman Piotrowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 276
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III 2.0 HDi 136KM Exclusive
  • Zainteresowania: wszystko co francuskie...
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #195 dnia: Marzec 31, 2017, 13:54:26 »
Szczere kondolencje :( Makabra :(
Dlatego też jak szukałem C5-tki to od razu na starcie wykluczyłem automat, właśnie z tego względu...
Skrzynia mechaniczna na allegro kosztuje grosze...

Offline Roman Piotrowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 276
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III 2.0 HDi 136KM Exclusive
  • Zainteresowania: wszystko co francuskie...
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #196 dnia: Marzec 31, 2017, 13:55:36 »
Po drugie jak sami widzicie można dbać, wymieniać olej dynamicznie za 1.5k, a jak ma paść i tak padnie...

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • ****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #197 dnia: Marzec 31, 2017, 13:58:41 »
Jak jest zimny, w sensie nie po trasie wsio jest ok, jajca zaczynają się po przejechaniu co najmniej 50km.

Jak u mnie dopóki zimny...

Postaram sie "zajechać"... kontakt w poniedziałek z rana na telefon.

Po drugie jak sami widzicie można dbać, wymieniać olej dynamicznie za 1.5k, a jak ma paść i tak padnie...

Fałszywy prorok z Ciebie .... to tylko technika.

Offline Roman Piotrowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 276
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III 2.0 HDi 136KM Exclusive
  • Zainteresowania: wszystko co francuskie...
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #198 dnia: Marzec 31, 2017, 14:06:14 »
W tym konkretnym przypadku to fakt, a nie żadne proroctwo... ;) Bardziej przeznaczenie...

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #199 dnia: Marzec 31, 2017, 14:06:23 »
Po drugie jak sami widzicie można dbać, wymieniać olej dynamicznie za 1.5k, a jak ma paść i tak padnie...
Niby tak, ale ile daje AM6 przyjemności jak jest sprawna! Liczyłem się z tym jak go kupowałem i nie żałuję. Gdyby Hans wiedział że ma wymieniać olej co 60k, a nie tak jak Citroen twierdzi nigdy, to pewnie nic by jej nie było. Ja wymieniłem olej przy 170k i juz pewnie było za późno... Jak mnie to będzie kosztowało poniżej 4k to będę zadowolony. Jak więcej to trudno, też przeżyję. I tak bym się w życiu nie zamienił na manuala, za stary jestem i zrobiłem się wygodny. Przerabiałem już kilka mocnych diesli z manualem, w każdym wcześniej czy później padła dwumasa i koszt 3k minimum z robotą. Umówmy się, większość z nas nie kupuje auta w salonie, więc przy przebiegu 150-200k czeka nas robota przy napędzie większa lub mniejsza. Następny mój samochód również będzie automatem, to wiem na 100%
Grzegorz, w kontakcie, dzięki!
FAP out, EGR off, POWER up :)