Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...  (Przeczytany 78741 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • ****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 18, 2016, 20:28:07 »
Typowa loszka, zaraz przed kolezankami sie pochwali....pierwsza ze swiatel bedzie.

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 18, 2016, 21:52:04 »
To jest ten kluczyk za 6,99$?

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • ****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 18, 2016, 22:23:38 »
To jest ten kluczyk za 6,99$?

Ales palnął, teraz wstyd Michałowi, ze się wykosztował na dziewczynę...

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 19, 2016, 00:31:09 »
Dokładnie ten.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)


Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 19, 2016, 19:33:16 »
To jest chyba to samo tyle że ma "flaki"

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 20, 2016, 00:18:56 »
Obudowa jest pod wersję z baterią w obudowie ale 10 min roboty i przystosowalem ją do wersji z baterią na płytce :)  grota nie wymieniałem tylko rzeźbiłem w nowym. Link poszukam jutro na kompie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 20, 2016, 10:43:48 »
Foto nie mam, teraz tez nie zrobię bo kluczyk jest skręcany na 3 maleńkie śrubki, ale naprawdę nie ma czego się obawiać. Po prostu wycinasz lub szlifujesz (ja to zrobiłem mini szlifierką modelarską) elementy obudowy, które trzymają baterię w obudowie:





 Reszta pasuje idealnie. Grot dorobił mi klucznik za 35zł w zwykłym zakładzie gdzie dorabiają klucze. Grot oczywiście ten z zestawu.


Link z którego ja kupiłem, nawet teraz jest promocja :)


https://pl.aliexpress.com/item/NEW-Modified-Flip-Remote-Key-Shell-3-BTN-WITH-LOGO-FOR-citroen-C4-C5-Keyless-Entry/32651754413.html?spm=2114.13010608.0.0.Ef8LYR
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 20, 2016, 11:23:14 »
no bo rżnięcie to rżnięcie...
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 20, 2016, 13:35:38 »
Nie mam kluczyka przy sobie, bo auto w garażu zimuje, szkoda mi go wyciągać na taki syf.
Ale NIE DA SIĘ zastąpić grota oryginalnym, nitowanie jest w innym miejscu. trzeba rżnąć ten który dostaniesz w komplecie. Tylko pytanie czemu chcesz wymieniać grot na fabryczny, skoro ten można wyfrezować za 35zł?


FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 20, 2016, 14:32:49 »
Też tak zrobiłem rok temu, kupiłem nową obudowę identyczną jak miałem z wygniecionymi gumkami, przełożyłem oryginalny grot i elektronikę, byłem zadowolony. Teraz jak biorę do ręki obydwa piloty to mnie pusty śmiech ogarnia, jak do takiego fajnego samochodu można było zrobić kluczyk takiej marnej jakości. Różnica jest naprawdę kolosalna, stary non stop otwierał mi się w kieszeni, grot czasem odstawał od obudowy. Tutaj wszystko spasowane idealnie, nawet to otwieranie grota odbywa się tak miękko, elegancko. Sam plastik też jest świetnej jakości, nie rysuje się, zdjęcia tego nie oddają, trzeba go wziąć do ręki.  No ale grotu nie przełożysz, znaczy kombinować możesz, może na kleju, ale to już papranina.
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 20, 2016, 20:30:32 »
A co i ja będę miał taki kluczyk- właśnie zakupiłem.

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 21, 2016, 09:30:56 »
Ciekawe czy potwierdzisz moje zdanie o jego jakości

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #88 dnia: Grudzień 21, 2016, 19:36:27 »
Odpalam cały czas ali... i się mu przyglondam :P ;D ;) :)

Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 288
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 29, 2016, 23:02:46 »
Mam do ciebie pytanko odnosnie tylnych lamp a mianowicie kupilem do siebie tez po liftowe i mozesz mi napisac jak sie zabrac do wymiany tych duzych zewnetrznych?bo nie chce czegos polamac czy uszkodzic.Dziekuje i pozdrawiam.

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 30, 2016, 00:03:12 »
Pod wykładziną boczka masz 1 motylek. Później do siebie cała lampa i tyle. Kostkę rozłącz. Tyle.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Roman Piotrowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 276
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III 2.0 HDi 136KM Exclusive
  • Zainteresowania: wszystko co francuskie...
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 30, 2016, 17:55:39 »
Michale mam pytanko co do kluczyka. Jest może wersja z przyciskiem świateł zamiast bagażnika ?

Offline Tomasz Jachimowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7, 2.0 HDI 140 KM, 2011 r.
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 30, 2016, 19:02:03 »
Michale mam pytanko co do kluczyka. Jest może wersja z przyciskiem świateł zamiast bagażnika ?

Szukałem na ali... ale nie znalazłem, zamówiłem z przyciskiem bagażnika.

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 30, 2016, 22:19:32 »
Niestety też nie znalazłem. Jakoś z tym muszę żyć :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 288
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #94 dnia: Grudzień 31, 2016, 20:54:55 »
No i lampki z tylu wymienione teraz wyglada duuuuuuuzo lepiej tym bardziej ze kupilem caly komplet z jednego auta w kondycji praktycznie nowej z salonu.

Offline Dawid Jarecki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 049
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: C5 MKII 2.0 HDI
  • Zainteresowania: Wygodne sofy ;-)
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 03, 2017, 12:09:32 »
Wrzuć foty

Wyklepane z urządzenia zdalnego nadawczego Xiaomi

znikająca cytrynowa szarość Islandii ;-)

Offline Machoński Tomasz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 952
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: Lexus NX, był C5 X7 Exclusive Tourer 2.0 lpg
  • Miejscowość: Katowice
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 03, 2017, 14:57:58 »
tutaj porównanie obu wersji

Offline Dawid Jarecki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 049
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: C5 MKII 2.0 HDI
  • Zainteresowania: Wygodne sofy ;-)
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 04, 2017, 20:06:02 »
Faktycznie dużo lepiej. Bardzo fajnie to wyglada

Wyklepane z urządzenia zdalnego nadawczego Xiaomi

znikająca cytrynowa szarość Islandii ;-)

Offline Dawid Jarecki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 049
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: C5 MKII 2.0 HDI
  • Zainteresowania: Wygodne sofy ;-)
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 11, 2017, 21:45:10 »
Powiedzcie mi bo mojego wieloryba mam krótko to takie usterkowe auta. Jak się czyta na forum ile w to wkładacie to wydaje mi się ze to jakieś nieporozumienie ☺

Wyklepane z urządzenia zdalnego nadawczego Xiaomi

znikająca cytrynowa szarość Islandii ;-)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #99 dnia: Styczeń 17, 2017, 23:06:38 »
Chwilę mnie tutaj nie było, nie znaczy to, że nic się nie dzieje. Co prawda zima nie zachęca do grzebania, a w garażu miejsca mam tyle żeby drzwi uchylić i się wytarabanić, ale na pewno nie tyle żeby coś ogarniać w środku. Za to zima to niezły czas na ślęczenie na necie i wyszukiwanie części które mogą się przydać. Jak pamiętacie celem moim jest dopasienie do EXCLUSIVE i mężnie do tego celu zmierzam. Powoli, ale myślę że skutecznie. Dzisiaj przyjechało do mnie kilka gratów:





Boczki od wersji Exclusive z czarnym piano na klamkach i roletkami na tylnych drzwiach




do kompletu konsola środkowa w tym samym kolorze.
Ponadto kilka dni wcześniej doszły listwy ledowe pomarańczowe montowane pod deską jako oświetlenie nastrojowe. Wszystko cierpliwie będzie czekało w piwnicy na wiosnę i na chwilę, kiedy wyjadę na ogród, otworzę skrzynkę z narzędziami,  browara i zabiorę się do grzebania. Mam w planie wywalić fotele przednie, tunel środkowy, wykładzinę i wygłuszyć bitumem i pianką podłogę aż po grodziówkę, a potem złożyć wsio do kupy, montując przy okazji nowe boczki i konsolę centralną. Wtedy też podepnę listwy oświetlenia nastrojowego.


Ale poniżej najlepsze! Coś czego szukałem długo i już straciłem nadzieję...





W końcu udało się znaleźć dokładkę z podwójnym wydechem w rozsądnej kasie! Teraz kwestia rozdzielenia wygaru na 2 strony, coby równo kopciło z obu kominów, a nie tak jak w najnowszych wersjach C5 - jeden kopci, drugi to ściema...


To też zostawiam na wiosnę.


Na najbliższy czas zaplanowałem wymianę mojego RT4 na nieco nowszy sprzęt, czyli RT6 zwany inaczej RNEG2. Udało mi się dorwać cały komplecik z wyświetlaczem HR, ramką, kablami, anteną, mikrofonem, etc. Mam nadzieję że montaż pójdzie bez większych problemów...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 12, 2017, 16:13:39 wysłana przez Michał Nowakowski »
FAP out, EGR off, POWER up :)