Jest tylko wciskana.
Trzeba jedynie zdemontować plastik, który odsłania zbiorniczek Hydro i resztę. Pociągasz z wyczuciem za wzmocnienie kabla żarówki i sama wychodzi. Tak samo masz napisane w instrukcji. Z doświadczenia powiem, że gorzej jest tą żarówkę zamontować z powrotem
NIE !!!
Zakladam, że podstawa zarowki nie jest zniszczona.
Aby wyjac podstawe zarowki z zarowka, NIE WYSTARCZY tylko pociagnac ... na obudowie sa 2 zatrzaski (gora i dol) ... ale wystarczy odblokowac jeden z nich i juz da rade wyjac, delikatnie pociagnać za obudowe, kabelki.
W sobote wlasnie wymienialem obie postojówki. Paradoksalnie łatwiej bylo mi wymienic zarowke od strony pompy (prawa reka na wysokosci reflektora podala lewej dloni oprawke z zarowka i powoli calosc wlozylem (do chwili uslyszenia klikniecia). Mialem też szczęscie w nieszczęsciu, gdyż plusy kabelek odpadl z wtyczki ale na szczescie w lewym reflektorze ..wiec moglem spokojnie wyjąc ten metalowy element z podstawy zarowki.
Mala podpowiedz:
- mi latwiej robilo sie to z wykorzystaniem swiecacej zarowki - widzialem czy dobrze wkladam zarowke do srodka
- w obudowie reflektora sa 2 naciecia - w oprawce sa 2 wypustki .. jedno musi wejsc w drugie. Te wyciecia nie sa w poziomie, ale po wyjeciu akumulatora mozna to zobaczyc w lewym reflektorze.