0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
cisza była jak w rezerwacie.
Hej. Z racji tego że nie mam w okolicy właściciela C5 z silnikiem v6 więc nie mogę zweryfikować poziomu hałasu w kabinie. Ale wydaje mi się że u mnie jest trochę za głośno - pasażerowie narzekają. I z tego powodu wymieniłem tłumik końcowy - różnica po wymianie tylko na postoju Mechanik nie stwierdził nieszczelności na układzie wydechowym.https://youtu.be/zSQLHjeAv8Y
Cytat: Łukasz Kulik w Styczeń 26, 2017, 20:54:17Hej. Z racji tego że nie mam w okolicy właściciela C5 z silnikiem v6 więc nie mogę zweryfikować poziomu hałasu w kabinie. Ale wydaje mi się że u mnie jest trochę za głośno - pasażerowie narzekają. I z tego powodu wymieniłem tłumik końcowy - różnica po wymianie tylko na postoju Mechanik nie stwierdził nieszczelności na układzie wydechowym.https://youtu.be/zSQLHjeAv8YOgólnie trochę za dużo buczenia. Jakiej firmy założyłeś tłumik końcowy? Ja kupiłem Izawit (190zł z przesyłką) i nie jest głośny ale fajnie mruczy. Moje Mk2 tak słychać na wysokich obrotach (tylko muzyka w tle zakłóca odbiór):https://youtu.be/DMHaeyx8snE?t=1m8sPotem może znajdę dźwięk mojego Mk1 w telefonie to wrzucę plik.
Tamto było Mk2. To jest nagranie samego dźwięku z V6 Mk1. Jazda raczej ostra, rzadko było poniżej 2500obr/min. Od 1:00 jadę z otwartą szybą kierowcy:https://youtu.be/ft8jeBtfkiATłumik końcowy Izawit, wybebeszony końcowy katalizator.
Ja bym po pierwsze sprawdził błąd - check aż bije po oczach. Następnie przyjrzałbym się instalacji gazowej. U mnie (2.0 EW10A) regulacja LPG ma wpływ nie tylko na dynamikę i spalanie ale również na dźwięk silnika. Być może brzmienie mocno zależy od składu mieszanki - dlatego przyjrzałbym się temu na początek.
Nagralem dzis mojego Mk2. To sa 2 nagrania zlepione w jedno. Maja po ok. 1:40 min. Pierwsze to zimne auto i slychac mocno skrzynie. Drugie to dynamiczna jazda po miescie ale niestety po kiepskiej drodze z przelomami wiec slycha walniecia zawieszenia:https://youtu.be/xNB4_DWphjM