Wczoraj robiłem podejście do tego regulatora ale poległem – wiem jedno, nie idzie tego zrobić na rozgrzanym silniku. Miałem do dyspozycji tylko 2h ale myślałem że dźwignę temat (ktoś pisał że wymienił to w pół godziny ale to chyba na forum Peugeota), niestety dostęp jest fatalny, do tego sama pompa gorąca jak diabli a regulator w najgorszym możliwym miejscu – u dołu pompy. Zdemontowałem obudowę filtra, odpiąłem kilka kabli, odkręciłem metalowy stelaż z przewodami żeby mieć lepszy dostęp, niestety sam regulator ledwo wymacałem palcami parząc sobie dłoń, nie wiem jak tam dojść z kluczem i jeszcze go odkręcić. Może od spodu będzie łatwiej? W każdym bądź razie na gorąco nic nie zrobi. Podjadę w wolnej chwili do chłopaków na warsztat i umówię się na wymianę.