Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: błędy P2562 i inne.  (Przeczytany 4476 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Łukasz Suminski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: G-D
  • Posiadany samochód: C5 x7 2,0 HDI RHR
  • Miejscowość: G-D
błędy P2562 i inne.
« dnia: Luty 19, 2017, 08:34:41 »
Witam mam kilka błędów i nie wiem co z tym zrobić:

P1607  Ograniczenie prędkośći samochodu  --> raz się taki błąd pojawił
P2562 Sygnał kopiowania położenia turbo  --> podciśnienia sprawdzone są oki..
P1526 Alternator (brak sygnału)      --> ładowanie ok 14,2v i akumulator wymieniony na nowy a błąd ciągle się pojawia (klemy czyste)
P1527 Alternator (sygnał poza zakresem)
C1203 Błąd zablokowania silnika zespołu elektropompy  --> problem pojawia się czasem i tylko rano.

U2005 Wzbudzenie (nieprawidłowy odbiór prędkości pojazdu)   --> ten błąd podobno pojawia się w dużej ilości cytryn.

Reflektory kierunkowe B1117 Napięcie zasilania zbyt wysokie

Offline Marc Waldemar

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 248
  • Skąd: Krakow
  • Posiadany samochód: C5 X7 2009 Exclusive Tourer 2.0 HDI
  • Miejscowość: Krakow
Odp: błędy P2562 i inne.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 19, 2017, 14:48:26 »
Witam mam kilka błędów i nie wiem co z tym zrobić:

P1607  Ograniczenie prędkośći samochodu  --> raz się taki błąd pojawił
P2562 Sygnał kopiowania położenia turbo  --> podciśnienia sprawdzone są oki..
P1526 Alternator (brak sygnału)      --> ładowanie ok 14,2v i akumulator wymieniony na nowy a błąd ciągle się pojawia (klemy czyste)
P1527 Alternator (sygnał poza zakresem)
C1203 Błąd zablokowania silnika zespołu elektropompy  --> problem pojawia się czasem i tylko rano.

U2005 Wzbudzenie (nieprawidłowy odbiór prędkości pojazdu)   --> ten błąd podobno pojawia się w dużej ilości cytryn.

Reflektory kierunkowe B1117 Napięcie zasilania zbyt wysokie

P1607 prędkość pojazdu wypadła poza tolerancje mogło dojśc do tego na stromym zjeździe
P1526 nie było sygnału ładowania
P1527 sygnału nie było przez jakiś tam zadany czas
C1203 słaby aku przy odpalaniu?
U2005 brak sygnału obracających sie kół - normalne podczas diagnostyki na postoju
B1117 wgrać nowy soft było juz na forum

Offline Łukasz Suminski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: G-D
  • Posiadany samochód: C5 x7 2,0 HDI RHR
  • Miejscowość: G-D
Odp: błędy P2562 i inne.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 19, 2017, 21:03:05 »
tak ale dane w momencie wystąpienia awarii są takie:

Prędkość obrotowa silnika 1376 obr/min
Napięcie akumulatora 14.26 Wolt(y)
Stan silnika Przy pracującym silniku
Temperatura płynu chłodzącego 81 ° C
Zmierzone ciśnienie paliwa 382 Bar
Polozenie pedalu przyspieszania 2 %
Napięcie zasilania 1 4.99 Wolt(y)
Napięcie zasilania 2 4.99 Wolt(y)

czyli ładowanie jest, akumulator słaby tylko, że na starym aku było tak samo i na wymienionym jest podobnie.

Wgranie nowego softu do samych reflektorów? po tej operacji coś trzeba wpisywać robić?



Offline Marc Waldemar

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 248
  • Skąd: Krakow
  • Posiadany samochód: C5 X7 2009 Exclusive Tourer 2.0 HDI
  • Miejscowość: Krakow
Odp: błędy P2562 i inne.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 19, 2017, 22:48:23 »
tak ale dane w momencie wystąpienia awarii są takie:

Prędkość obrotowa silnika 1376 obr/min
Napięcie akumulatora 14.26 Wolt(y)
Stan silnika Przy pracującym silniku
Temperatura płynu chłodzącego 81 ° C
Zmierzone ciśnienie paliwa 382 Bar
Polozenie pedalu przyspieszania 2 %
Napięcie zasilania 1 4.99 Wolt(y)
Napięcie zasilania 2 4.99 Wolt(y)

czyli ładowanie jest, akumulator słaby tylko, że na starym aku było tak samo i na wymienionym jest podobnie.

Wgranie nowego softu do samych reflektorów? po tej operacji coś trzeba wpisywać robić?
W BSI trzeba zmienić soft, nie zapomnij wszystkich kluczy do auta jak pojedziesz do ASO.
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2017, 22:58:42 wysłana przez Marc Waldemar »

Offline Marcin Kaminski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 311
  • Skąd: UK
  • Posiadany samochód: C5 MKIII
  • Miejscowość: UK
Odp: błędy P2562 i inne.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 20, 2017, 15:47:22 »
P2562 - to jest blad czujnika polozenia kierownic turbo. On jest na gruszcze, przykrecony 3 srubkami na krzyzak. Skasuj blad i sprawdz czy kable nie sa uszkodzone i czy wtyczka nie jest wypieta
Te czujniki lubia sie psuc i powoduja wchodzenie w tryb awaryjny.
Nie pamietam czy w Citroenach tez pokazuja smieszne wartosci miedzy -150 a +150V. Na postoju w Fordach sa wskazania okolo 30V.
Nowy czujnik Meletta mozna kupic pewnie za 200-250zl. Dostep od tylu silnika. W twoim jak pamietam gruszka jest chyba w dol, wiec dostaniesz sie od spodu silnika po wykreceniu rury dolotu.