Szukałem ale nic interesującego nie znalazłem. Mam już problem dłuższy czas napiszę na forum może ktoś miał podobnie. Pacjent 2.0 16V RFN 2002 rok przepustnica na linkę. Objaw po skasowaniu błedu zapala się P0170 po około 500 km (różnie) i jest service i antypolution. Samochód jest trochę ospały i w przedziale 2000 - 3000 obrotów na puszczonym pedale gazu i zapiętym biegu lekko szarpie (nie zawsze). Wymienione cewka, świece, czujnik położenia przepustnicy na używany jest poprawa w przyśpieszaniu ale nie wielka, katalizator na nowy sprawny (nie jest zapchany), lambdy nowe obie, wydech nowy szczelny. W programie diagnostycznym czasy wtrysków wszystko OK żadnego błędu wtryskiwacza, EGR pracuje prawidłowo.
Chciał bym to rozwiązać. Przepustnica czysta, szczelna. Myślałem o filtrze paliwa ale tu chyba nie ma wymiennego może się myle...?
Pozdrawiam