Łukaszu dziękuję ślicznie za odpowiedź, no to w ramach tematu żeby nie zaśmiecać forum mam jeszcze jedno pytanie.
Moja przepustnica ma dwa wejścia na rury, jedna idzie z intercoolera a druga nie wiem skąd ale też jest podpięta.
Przy tej z intercoolera mam podpięty przewód podciśnieniowy i wyżej wtyczkę.
Natomiast od strony lewej rury widzę że jest miejsce na przewód i wtyczkę ale nic tam nie jest podpięte, nie widzę także w komorze silnika żadnych zwisających przewodów i wtyczek które nigdzie nie były wpięte.
Czy to oznacza pierwszy właściciel coś tam kombinował ? Czy tak ma w ogóle być ?
Dodam że samochód jeździ dobrze, przyspieszenie jest równomierne, jedyne co się dzieje to między 900 a 1100 obrotów mam taki lekki przeskok, nie mogę np. precyzyjnie utrzymać 950 obrotów i to mnie trochę denerwuje, dlatego zacząłem kombinować z przepustnicą.
Mój silnik to RHH, mam EGR z przodu silnika, nie z tyłu jak w RHR.
Aha dodam jeszcze że od strony prawej rury (intercooler) przepustnica po wyciągnięciu jest otwarta a od strony tej drugiej lewej rury bez podpiętych przewodów jest zamknięta.