Witam serdecznie,
Mam na imię Rafał i jest to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość
Przeczytałem większość wątków odnośnie C5 mk2 i wiem, że przy opuszczonym zawieszeniu płyn w zbiorniczku powinien dotykać "sitka".
I tutaj pojawia się mój problem, gdyż żadnego "sitka" tam nie znalazłem, a jedynie zakończenie otworu wlewowego z dziurami po bokach.
Przy obniżonym zawieszeniu płyn dotyka do tego zakończenia i nie wiem, czy jest to prawidłowe położenie, czy jednak powinno go być więcej?
Jestem świadom uszkodzenia membran gruszek i czy w związku z tym nie powinno ubyć płynu w zbiorniczku?
A dodatkowo zaczyna mnie martwić, że przy wolnej jeździe pod górkę słychać głośniej pompę wspomagania.
Dlatego mam prośbę o zrobienie zdjęć ilości płynu w zbiorniczku, przy normalnym i obniżonym zawieszeniu, oczywiście jak ktoś znajdzie na to czas
Pozdrawiam