Wzmacniacz fabryczny jest schowany za schowkiem nad nogami pasażera. Tweetery i woofery w przypadku oryginalnego wzmacniacza HiFi są rozdzielone na wzmacniaczu, na osobnych wyjściach, nie mają zwrotnic - prawdopodobnie pasmo jest cięte na piecu filtrami wbudowanymi.
Tweetery pod HiFi są 4Ohm, woofery są 2Ohm, subwoofer ori ma 2 cewki po 2 Ohm i około 16cm średnicy.
Trójkąty z deski od tweeterów wyciąga się do góry w stronę szyby, mocowane są na 3 zatrzaskach każdy, sam tweeter do trójkąta jest jakby 'wkręcony'.
Woofery mają za sobą metalowy kosz i jeszcze ciut dalej prowadnicę od szyb, więc jakichś mega głębokich nie uda się zamontować przez prowadnicę, nawet po wycięciu kosza, a moim zdaniem wystawienie ich przed boczki nie będzie estetyczne w tym przypadku.
HiFi gra wg mnie lepiej niż zestaw podpięty pod radio, ale szału też nie robi. Ja właśnie jestem na etapie dokańczania obudowy subwoofera z żywicy, w miejsce fabrycznej, ale na początek z głośnikiem 20cm i również 2x2Ohm, żeby zobaczyć, czy ori wzmacniacz da radę. Gdzieś była rozpiska mocy orientacyjna, kilkadziesiąt watów na cewkę niby było.
Tweetery będę również chciał podpiąć pod fabryczny wzmak, mam z poprzedniego auta DLS Nobelium które brzmieniem mi się podobały.
Jeszcze co do fabrycznego wzmaka - jeśli odepniesz którykolwiek z głośników, czy to suba, czy to tweeter, czy to woofer, to wyrzuca błąd pod Diagboxem widoczny i do momentu skasowania błędu lub zdjęcia klemy akumulatora nie zagra, a co ciekawsze, w weekend tweeter demontowałem i bez włączania radia też załapało błąd.
Tyle o HiFi z mojej strony, fabryczne radio jak to fabryczne radio, będzie miało przymaławo mocy, żeby wstawić jakiś odseparowany zestaw na przód wg mnie, natomiast do suba sygnały po rozebraniu radia i poświęceniu chwili w internecie i kolejnej chwili z lutownicą, bez problemu uda się wyciągnąć.
Na pewno sporą różnicę zrobi też wygłuszenie drzwi, którego jest brak, tzn. u mnie jakiś symboliczny kawałek maty 20x20 jest przyklejony w tylniej części przednich drzwi, natomiast niewiele to daje. Między blachą a boczkiem jest taka cienka warstwa ala styropianu przyklejona, zasłaniająca wszelkie otwory w drzwiach.