Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: chip tuning- nie aż tak trudne  (Przeczytany 39972 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 13, 2018, 21:30:09 »
Dobrze.

Offline Bartłomiej Zieliński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Skąd: Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 tourer 2011, 163 KM
  • Miejscowość: Olsztyn
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 13, 2018, 21:43:37 »
zeby miec mapy z winols musisz sciagnac sobie "damos" pod dany sterownik. niestety do dcm3.5 nigdzie za darmo w internecie nie znlalazlem. kosztowawyl kolo 15-20 eur. lub szukac map samemu ale to trudnawe jest bo na jednym pliku sa mapy uzywane z automatyczna skrzynia i manulna

Offline Roman Kłosiński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 382
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manu; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan; BX 1,6, ....... użytkownik marki od 89r
  • Zainteresowania: Motoryzacja, Elektronika
  • Miejscowość: Gdańsk
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 14, 2018, 01:38:26 »
zeby miec mapy z winols musisz sciagnac sobie "damos" pod dany sterownik. niestety do dcm3.5 nigdzie za darmo w internecie nie znlalazlem. kosztowawyl kolo 15-20 eur. lub szukac map samemu ale to trudnawe jest bo na jednym pliku sa mapy uzywane z automatyczna skrzynia i manulna
tu macie magnet link:  Klik     po klinięciu otworzy się okno i magnet link pojawi się w linku.
lub tu do ściągnięcia w txt klik 
-----------------------------------------------------------------
C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manual; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan aut;   BX 1,6 ....były C5 2,0 HDI mkII; Xantia 2,0 16V mkII; Xantia 1,6 mkI; BX 1,4e, TGE .... z citroenem od 89r

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 14, 2018, 02:57:43 »
zeby miec mapy z winols musisz sciagnac sobie "damos" pod dany sterownik. niestety do dcm3.5 nigdzie za darmo w internecie nie znlalazlem. kosztowawyl kolo 15-20 eur. lub szukac map samemu ale to trudnawe jest bo na jednym pliku sa mapy uzywane z automatyczna skrzynia i manulna
tu macie magnet link:  Klik     po klinięciu otworzy się okno i magnet link pojawi się w linku.
lub tu do ściągnięcia w txt klik 
Dzięki za wrzutkę zajmę się tym po powrocie do domu, znalazłem jakiś czas temu udostępnionego  damosa w sieci, ale rozmiar 200GB!  masa plików, archiwa po 100MB...  pewnie do różnych aut. Nie miałem czasu tego pobierać.

Offline Krzysztof Fryckowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Skąd: Polska
  • Posiadany samochód: C5 x7 Tourer 2009r 2.0 HDI RHR
  • Zainteresowania: Wszystko i nic.
  • Miejscowość: Polska
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 14, 2018, 09:01:00 »
Jak byś mógł to wrzuć link do tego pakietu 200GB, pobiorę zdalnie i przejrzę cóż tam jest :)
Jeśli oczywiście to jest torrent albo coś z bezpośrednim linkiem. Mogę pobrać całość i przecedzić sterowniki do Cytryn.
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2018, 09:35:59 wysłana przez Krzysztof Fryckowski »
Lexia - DiagBox - Tuchola i okolice - pomogę.

Pomogłem? Chcesz postawić piwo? Dorzuć się do mojej zbiórki :)
www.paypal.me/pools/c/82u34IG3ij

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 14, 2018, 12:30:36 »
ARTUR! opanuj się!! w serii masz 245 km i 450 nm od 1600 obrotów!! :)

:) Wiesz jak to jest ze wszystkim co nowe - na początku jest super, ale po pewnym czasie zaczyna nas dręczyć pytanie, że może mogłoby być lepiej :)
Wiem, że lepsze jest wrogiem dobrego :), ale trochę kusi. W poprzedniej C5 też miałem chipa i przez 10 lat nic się nie zadziało. Generalnie wiem, że C5 to nie rajdówka, ale jak się naciska na gaz z pojęciem, to nie powinno to być szkodliwe dla skrzyni głównie, bo ten silnik w C5 i tak ma fabrycznie zmniejszoną moc przez soft.

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 14, 2018, 15:07:41 »

Jak byś mógł to wrzuć link do tego pakietu 200GB, pobiorę zdalnie i przejrzę cóż tam jest :)
Jeśli oczywiście to jest torrent albo coś z bezpośrednim linkiem. Mogę pobrać całość i przecedzić sterowniki do Cytryn.
Jasne że wrzucę, jak wrócę do domu, przed świętami, bo nie mam ze sobą komputera. To są paczki na serwisie Megaupload, bezpośrednimi linkami, coś jak kiedyś rapidshare.

Offline Roman Kłosiński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 382
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manu; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan; BX 1,6, ....... użytkownik marki od 89r
  • Zainteresowania: Motoryzacja, Elektronika
  • Miejscowość: Gdańsk
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 14, 2018, 21:42:51 »
zeby miec mapy z winols musisz sciagnac sobie "damos" pod dany sterownik. niestety do dcm3.5 nigdzie za darmo w internecie nie znlalazlem. kosztowawyl kolo 15-20 eur. lub szukac map samemu ale to trudnawe jest bo na jednym pliku sa mapy uzywane z automatyczna skrzynia i manulna
tu macie magnet link:  Klik     po klinięciu otworzy się okno i magnet link pojawi się w linku.
lub tu do ściągnięcia w txt klik 
Dzięki za wrzutkę zajmę się tym po powrocie do domu, znalazłem jakiś czas temu udostępnionego  damosa w sieci, ale rozmiar 200GB!  masa plików, archiwa po 100MB...  pewnie do różnych aut. Nie miałem czasu tego pobierać.
tu podczas ładowania można sobie przejrzeć co ściągnąć i tego będzie mniej. Cytrynki i Peugeoty tu są
-----------------------------------------------------------------
C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manual; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan aut;   BX 1,6 ....były C5 2,0 HDI mkII; Xantia 2,0 16V mkII; Xantia 1,6 mkI; BX 1,4e, TGE .... z citroenem od 89r

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 22, 2018, 23:28:04 »
Panowie wklejam link, nie wiem czy ktoś się porwie na pobranie całości,  trzeba by do tego górę prozaku i relanium  ???
https://mega.nz/#F!K8tXGZoK!lZsPcb95msml8oF9IbEzQg
 

Offline Roman Kłosiński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 382
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manu; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan; BX 1,6, ....... użytkownik marki od 89r
  • Zainteresowania: Motoryzacja, Elektronika
  • Miejscowość: Gdańsk
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 22, 2018, 23:48:51 »
heehee, ściągnij to co podałem. Tam tego jest mniej. Po co ściągać wszystkie marki i modele.
-----------------------------------------------------------------
C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manual; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan aut;   BX 1,6 ....były C5 2,0 HDI mkII; Xantia 2,0 16V mkII; Xantia 1,6 mkI; BX 1,4e, TGE .... z citroenem od 89r

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 23, 2018, 00:03:50 »
Tak Roman, na pewno skorzystam z twojej wrzuty jak zajadę w końcu do domu... Tymczasem wklejam jak obiecałem 800GB

Offline Marcin Opyrchał

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 71
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 hdi 09
  • Zainteresowania: sport,motoryzacja
  • Miejscowość: Kraków
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 23, 2018, 15:47:12 »
czy jest ktoś w stanie polecić kogoś w krakowie kto wykona wirusa do mojego x7 RHR?

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 23, 2018, 16:18:41 »
czy jest ktoś w stanie polecić kogoś w krakowie kto wykona wirusa do mojego x7 RHR?
Polecam Grześka z GCS Tuning. Robiłem u niego kilka aut i byłem bardzo zadowolony. Tylko pewnie termin będzie odległy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 11, 2018, 11:12:57 »
heehee, ściągnij to co podałem. Tam tego jest mniej. Po co ściągać wszystkie marki i modele.

Czy mógłbyś Roman odświeżyć / udostępnić ten plik na nowo? dociągnąłem do 99,9% i stanęło 2 tygodnie temu...

ps, jak rozwija się zabawa?
Pozdrawiam.

Offline Krzysiek Tomczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Skąd: Miechów
  • Posiadany samochód: C5 X7 tourer RHF @ 170KM/390Nm, 2011
  • Miejscowość: Miechów
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 13, 2018, 11:04:54 »
czy jest ktoś w stanie polecić kogoś w krakowie kto wykona wirusa do mojego x7 RHR?
Polecam Grześka z GCS Tuning. Robiłem u niego kilka aut i byłem bardzo zadowolony. Tylko pewnie termin będzie odległy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Też go polecam, robiłem u niego 407 z RHR i C5X7 z RHF, w obu przypadkach bez późniejszych problemów z autami :)

Offline Roman Kłosiński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 382
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manu; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan; BX 1,6, ....... użytkownik marki od 89r
  • Zainteresowania: Motoryzacja, Elektronika
  • Miejscowość: Gdańsk
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 13, 2018, 21:59:00 »
heehee, ściągnij to co podałem. Tam tego jest mniej. Po co ściągać wszystkie marki i modele.

Czy mógłbyś Roman odświeżyć / udostępnić ten plik na nowo? dociągnąłem do 99,9% i stanęło 2 tygodnie temu...

ps, jak rozwija się zabawa?
Pozdrawiam.
Wysłałem Ci na priv
-----------------------------------------------------------------
C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manual; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan aut;   BX 1,6 ....były C5 2,0 HDI mkII; Xantia 2,0 16V mkII; Xantia 1,6 mkI; BX 1,4e, TGE .... z citroenem od 89r

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 14, 2018, 15:38:51 »
heehee, ściągnij to co podałem. Tam tego jest mniej. Po co ściągać wszystkie marki i modele.


Czy mógłbyś Roman odświeżyć / udostępnić ten plik na nowo? dociągnąłem do 99,9% i stanęło 2 tygodnie temu...

ps, jak rozwija się zabawa?
Pozdrawiam.
Wysłałem Ci na priv
Tak tak, Dzięki Roman

Offline Krzysiek Morowiec

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 595
  • Skąd: Śląsk
  • Posiadany samochód: był totalny zamulacz Citroen C4 GP 1.8 LPG, SUPER Peugeot 508 2.0 HDI a jest C5 AirCross 2.0 blueHDI
  • Miejscowość: Śląsk
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 19, 2018, 12:16:14 »
Część,
ponieważ wszystko w życiu robię sam i po swojemu zainteresowałem się tym tematem. Zmieniłem sobie mapę w sterowniku o chciałbym zapoczątkować na forum temat zmagania się ze zmianą map w sterownikach ECU. Opiszę moje doświadczenia i proszę o podpowiedzi o tym czego zapomniałem i o tym czego nie widziałem. Stworzę krok po kroku co musimy robić albo posiadać do tego celu. Spędziłem kilka tygodni żeby zrozumieć remaping i nie czuje się jeszcze na siłach uczyć jak zmieniać mapy ale chciałbym rozpocząć od podstaw. O zaletach  i wadach chip tuningu nie warto mówić bo to temat powszechnie znany. Jesteś przeciwny to wyjdź z tego wątku i nie zaśmiecaj.
1. Musimy sprawdzić stan naszego silnika przed remappingiem. Zatem podpinamy DB i sprawdzamy:
- Korekcje wtrysków lub czas wtrsyków (mają być równe, itd...)
- Cisnienie turbiny zadane z uzyskanym
- Ciśnienie na listwie CR ma być równe z zadanym
- przepływ powietrza przez przepływomierz zgodan z zadaną, czy temperatura ok.
- oczywiscie żadnych błedów z FAP, egr i z innych podstawowych czujników ale to chyba jasne.
- dobrze by sprawdzić czy trzyma serie na hamowniwiec jak masz blisko i tanio to to zrób, mnie nie chodziło o moc max więc wiele bym nie sprawdził, zmierzyłem czas do 100 km/h było około 9,5 sek więc uznałem że tak ma być, a chodziło mi żeby był zrywniejszy na niższych obrotach więc i tak ciężko to zmierzyć na hamowni)
-....
2. Potrzebujemy plik wsadowy z naszego ECU.
- poszukujemy modelu naszego sterownika- ( mój to delphi DCIM 3.5)
- poszukujemy interfejsu, który zczyta nam plik przez OBD
- Ja kupiłem KESS v2  4.032 chińczyka i używany w dodatku. Wcześniej sprawdziłem czy ktoś używał takiego do DCM 3.5 ( PSA, FORD) tutaj lista co obsługuje https://www.enigmatool.co.uk/wp-content/uploads/Kesslist.pdf
- instalujemy program Ksuit
- podłączamy auto pod prostownik, podnosimy na maxa do góry, żeby pompa się nie włączała za każdym przekręceniem kluczyka podłączamy lapka pod prąd. Ja miałem stary ledwno odpalający w zimie akumulator, na dworzu było - 5 C, usb mam pourywane przez dziecko, chiński, używany kabel, powinno się go zmasować ale też tego nie chciało mi się robić i "francuzy to najgorsze gówno więc bardzo ciężko cokolwiek skopiować z ECU"
więc jak piszą na forach, że upalicie na pewno sterownik, jak nie pojedziecie do fachowców to im nie wierzcie :)
- podłączamy kabel, z listy w programie ksuit wybieramy nasze auto, robi test połączenia, download file, i idzie...
- 3 min, amperomierz pokazuje już 5 A i stan akumulatora 10% :)
-  8 min, stan akumulatora 0%
- Poszedłem na herbate bo mróz na dworzu i nie chiałem na to patrzeć.
- cała operacja trwała 22 min, plik zapisz na pulpicie, zamknij lapka, odłącz kabel.


3. Mamy plik i trzeba go przerobić.
a. samemu-tutaj to jest faktcznie kawałek wiedzy i doświadczenia aczkolwiek nie jest to aż tak trudne jak się wydaje ale sam się tego uczę więc rozpocznę nowy wątek jak kogoś to interesuje. Jeżeli kogoś interesuje tutaj jest jak na talerzu https://www.youtube.com/watch?v=e6AAh_Vgf5A&t=667s
b. Można wysłać plik na http://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/237133-Free-tuningfiles-Personalized-remap
i tam chłopaki za darmo zmodyfikują zgodnie z prośbą
c. można zapłacić np. tu http://vtechtuning.eu/welcome.html albo w wielu miejsach tego typu z łatwościa do znalezienia po wpisaniu "chip tunig files"
d. Można znaleźć kogoś kto to zrobi w PL i ja tak zrobiłem, bo było najtaniej i w dodatku mam cały czas kontakt i mogę dalej dostosowywać sobie mapę
4. Mamy mapę więc można sprawdzić co zostało zmienione:
a. ściągamy darmową wersję demo programu winols.
b. Wrzucamy obie mapy i program sam znajduje miejsca gdzie coś się zmieniło, otwieramy oglądamy itp.
c. dokładny opis jak to zrobić mogę zamieścić na życzenie
5. jak mapa nam się podoba to wrzucamy na sterownik
- prostownik, lapka pod prąd, ksuit, wybieramy samochód itp. wyślij plik, czekamy...
- 5 min i po strachu ale wielkiego strachu nie ma bo jak przerwiemy połączenie to możemy jeszcze raz go tam wrzucić. To nie jest tak jak kiedyś że wszystko było niestabilne a jak coś sie wykrzaczyło to trzeba było rozbierać ECU i podłączać bezpośrednio pod EPROM.
6. Można pojechać na hamowanie i zobaczyć max moc
7. No i teraz wnioski:
Ja zmodyfikowałem mapę od 1700 obrotów (tak jak lock up w skrzyni już działa, żeby oszczędzać skrzynie), turbina 1,5 bar. ma niby mieć około 195 KM i 405 Nm- nie mam czasu sprawdzić ale średnio mnie obbchodzi ile ma KM ważne jak się jeździ a tutaj jest ogromna różnica
1. Jak wciśniesz połowe gazu to auto już z lekkością przespiesza, do wyprzedzania wciskam max 3/4 gazu bo już zbiera się na prawdę dobrze ( wcześniej większość wyprzedzań to już jakieś 90% gazu było) i co najważniejsze jak wciskasz 3/4 gazu to skrzynia nie wariuje i nie redukuje jak głupia biegów i nie wkręca silnika jak głupia do 4 tys obrotów tylko 3,3 tys i zmienia bieg wiec czuć moment cały czas a nie jak kiedyś gaz w deche a momentu i tak nie czuć bo skrzynia dokręca do czerwonego pola.
spalanie: na razie wskoczyło mi z 5,6 litra na 6,3 litra ale jest zima więc nie wiem do końca jak to jest. Nie wierzę że w automacie po chip tuningu spalanie spadnie, jest to możliwe w manualu, bo jeździ się na niższych obrotach.
FAP: zapisałem sobie ile % zapełnia się przez ile km ( testowałem ostatnie 5 tys km) i porównam co będzie po chipie


koszt razem z zakupem kabla wynosił 1/3 ceny w warsztacie. no i mogę sobie do woli testować różne mapy i na końcu odsprzedać interfejs.


Pozdrawiam!
A z jakiej mocy wychodziłeś? Pisałeś że wcześniej miałeś 9.5 do sety a po chipie ?

Wysłane z mojego EDI-AL10 przy użyciu Tapatalka


Offline Michał Budzisz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 64
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: BMW 120D e87 LCI, C5 X7 2011 Exclusive Tourer 2.0 HDI 163KM AM6
  • Miejscowość: Częstochowa
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 24, 2018, 11:59:06 »
Zaciekawiłem się tematem i chciałbym zapytać jak wyglądają rezultaty po chipie w 2.0HDi 163 AM6?
Wiem, że chip to sprawa indywidualna każdego auta, ale czy ktoś po takim zabiegu mógłby pochwalić się o ile wzrosły osiągi np, przyspieszenie od 0-100? Szukałem na Youtube, ale filmików z C5 po chipie w tej wersji brak  :(

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 27, 2018, 18:52:08 »
Panowie, czy zechciał by ktoś udostępnić plik ze swojego DCM3.4 dla silnika RHR 2.0 hdi 140 koników? chodzi o plik bez modyfikacji, oraz modyfikiwany opisem zrobionych w nim modyfikacji.


Chciałbym porównać takowy ze swoim oryginalnym, gdyż wydaje mi się że ktoś coś kiedyś dłubał w moim aucie (od niedawna).


Idzie długi weekend i zapowiada się ładna pogoda, miłego dłubania i grilowania.  8)

Offline Roman Kłosiński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 382
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manu; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan; BX 1,6, ....... użytkownik marki od 89r
  • Zainteresowania: Motoryzacja, Elektronika
  • Miejscowość: Gdańsk
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 28, 2018, 23:50:59 »
doszło na priv ?
-----------------------------------------------------------------
C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manual; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan aut;   BX 1,6 ....były C5 2,0 HDI mkII; Xantia 2,0 16V mkII; Xantia 1,6 mkI; BX 1,4e, TGE .... z citroenem od 89r

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 30, 2018, 20:45:44 »
doszło na priv ?

Doooszło, podziękowania!

Offline Michał Budzisz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 64
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: BMW 120D e87 LCI, C5 X7 2011 Exclusive Tourer 2.0 HDI 163KM AM6
  • Miejscowość: Częstochowa
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 21, 2018, 23:40:44 »
https://www.youtube.com/watch?v=TfKeQs46bWg


Po chipie ładnie to wygląda ;)

Offline Marcin Bugara

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 274
  • Skąd: Nowy Sącz
  • Posiadany samochód: C5 2009 Exclusive 2.0 HDI AM6, 306 Cabrio 1.8iA
  • Miejscowość: Nowy Sącz
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 26, 2020, 20:15:49 »
Witajcie. Bawił się ktoś z was kiedyś galetto ?
Z cytrynami od 2005 :)
W domu 307 SW 2.0HDI, C4 1.6HDI, Xsara Picasso 2.0 HDI, C4 Picasso 1.8 i moje C5 X7 Exclusive HDI oraz 306 parasolka 1.8i aut.

Offline Maciej Dudziak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 503
  • Skąd: Międzybrodzie Żywieckie
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0HDI 163km 2009r.
  • Miejscowość: Międzybrodzie Żywieckie
Odp: chip tuning- nie aż tak trudne
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 08, 2021, 21:12:23 »
Może ktoś udostępnić mapę po chipie do 2.0 hdi 163 RHH? Albo podać jakiś działający link do zbioru w miarę sprawdzonych map?