ja swój wymyłem złożyłem i temperatura w czasie jazdy praktycznie pokrywa się z temperaturą powietrza na dworze(praktycznie bo jest lekko wyższa), jednak na postoju potrafi dojść do 60st choć po ruszeniu spada.
W poniedziałek - trasa 1100km z czego 60% autostrada i jak patrzę na zapis w aplikacji FAP to temperatura powietrza w czasie jazdy po A4 dochodziła max do 40st. a średnio była na poziomie 25/30 przy temp 18/20 na dworze, 140km/h 2,5tys. obr/min. (7 rano)
auto szło elegancko, nie czułem jakichś "braków" mocy, moment deptałem to i 215 szło a średnie spalanie wyszło 6,3/1100km przy średniej prędkości 80km/h... myślę że przy przebiegu 518tys.km to niezły wynik zwłaszcza przy laczkach 255/40/19...
ale IC był tak zalepiony kurzem,piachem i muchami że myłem go chyba 3 godziny, kompresor, bieżąca woda z węża i benzyna ekstrakcyjna, dopiero po tym zabiegu widać było przez niego światło.
Przed myciem było tak jak piszecie - temperatura ok 50-60st ciągle a i wtedy czuć było wyraźnie muła pod maską.
Odpukać w niemalowane
chodzi wzorowo choć wyświetla błąd czujnika bypass egr ale ponoć to norma i trzeba wyczyścić egr