Nathan przy jakim przebiegu padła u Ciebie am6? Jaki objaw? Pytam z ciekawości. W moim egzemplarzu remont był robiony przy prawdziwym 194 kkm.
Jeśli z ciekawości, to w moim wymieniłem całe wnętrze (została obudowa) przy 178 kkm, ale podejrzewam, że niemiaszki odkręcili z 50 k...Nie dało się już normalnie jechać, waliło jak młotem.
A przy okazji, zbieram info dla potwierdzenia pewnych informacji.
Przy spokojnej jeździe na ok
1800-1900 obr. występuje u mnie czasem
szarpnięcie, jakby skrzynia chciała zmienić bieg, ale zaraz się rozmyślała. Efekt jest mało przyjemny i stresujący. Występuje tylko w tych warunkach (obroty i spokojna jazda). Niestety to dość częste parametry, przynajmniej u mnie.
Pytałem tu i tam i mam takie info, że w sofcie silnika jest dziura/błąd na tym zakresie i idzie zła informacja do sterownika skrzyni, która nie do końca wie co zrobić, stąd efekt jak wyżej.Pytałem dość głęboko i dostałem info, że to znany błąd, ale... nikt nie zamierza go już łatać.
Tak ma być do końca, "mojego lub jej" (tu Cytryny)...
Macie też tak?
Mój silnik to 2,0 HDI 100kW