Musisz popuścić śruby zamka numer 2 przesunąć go w głąb bagażnika i zobaczyć czy nie dociaga głębiej, tam nic nie może latać, jak lata to znaczy że się wykręciło. Po zamknięciu klapa się powinna jeszcze dociągnąć
Co do demontażu listwy chromowanej to ona wychodzi cała z tym czarnym plastikiem, musisz podnieść te dwa chromowane haczyki i pod nimi są zaślepki i śruby, jak to odkręcisz to ostrożnie do góry podważyć i gotowe
Ok, dzięki za info odnośnie listwy.
Co do tych śrub to właśnie nie muszę ich popuszczać, bo są dość mocno odkręcone i cały zaczep lata luźno i można go swobodnie przesuwać w przód i tył, więc ok, muszę dokręcić te śruby.
Tylko teraz pytanie jak go odpowiednio ustawić, w sensie w jakiej pozycji dokręcić, bo jak go pociągnę maksymalnie do siebie to klapa się zamyka, ale się nie dociąga i nie tworzy jednej linii na światłach tylnych (klapa jest lekko wysunięta mimo, że się zamyka), a jak popchnę maksymalnie wgłąb to zamek klapy chyba nie może dosięgnąć tego haka i słychać, że próbuje się zamknąć, ale nie może i uchyla klapę.
Co w ogóle odpowiada za dociągnięcie klapy? Bo ten zamek w samej klapie jak rozumiem odpowiada tylko za zapięcie zamka na haku nr 2. Natomiast do tego mechanizmu, gdzie jest hak (2) jest wpięta jakaś wtyczka i to tutaj jest mechanizm dociągający? W jaki sposób to działa? Jakoś przesuwa ten hak i w ten sposób dociąga klapę? Tylko jak, jeśli hak jest dokręcony tymi śrubami (70)? Czy też mechanizm dociągający jest w zamku umiejscowionym w klapie?