Cześć!
W związku z tym, że mój mechanik jest na urlopie, a ja w niedziele mam długą trasę, to w środę jestem zmuszony pojechać do SKP na wymianę kilku elementów zawieszenia z przodu (nie pamiętam dokładnie które), wiem że któreś tuleje wahacza, jakaś końcówka drążka, jakiś stabilizator. Byłem u nich w piątek na szarpakach (bo mi się coś zaczęło tłuc z przodu) i pan określił 3 elementy do wymiany. Przypomnijcie mi proszę, bo gdzieś tutaj czytałem, że któreś elementy zawieszenia muszą być dokręcone w pozycji do jazdy, tylko nie pamiętam które...
Umówiłem się w SKP, bo po pierwsze mają szarpaki, po drugie chcę zrobić zbieżność, a po trzecie w ASO długie terminy. Natomiast nie wiem jak się znają na hydrowozach, więc wolę być i patrzeć im na ręce, ewentualnie coś podpowiedzieć.
I tutaj moje drugie pytanie, tez gdzieś obiło mi się o oczy że w X7 są jakieś niestandardowe ustawienia przy zbieżności żeby nie "uciekał" tył na koleinach. Wiem że mają regulować na włączonym silniku, ale pamiętam że też coś było z kątami. Przypomnicie?
Teraz jeździ mi się dobrze, nic mi nie ucieka, ale zbieżność chcę zrobić bo pan stwierdził że zaczyna mi przycinać opony przód i kierownicę mam krzywo o 1-2 stopnie i mnie to drażni... No i będzie wymieniane trochę gratów w zawieszeniu, więc to też jest powód.