Jeszcze dodam, że wchodzimy najpierw w naprawę i po teście globalnym w kalkulator zawieszenia.
Informacja o akumulatorze jest po to, że procedura jest przewidziana jak nazwa wskazuje do naprawy i grzebania przy zawieszeniu. Jeżeli tego nie robimy to nie ma potrzeby odłączania aku.
Koniecznie zdejmujemy korek inaczej może rozerwać zbiornik.Inna sprawa to znając życie 50% aut ma za dużo oleju ze względu na przyzwyczajenie do starej procedury z MK1i2.
Samo spuszczenie tra długo także lepiej mieć w pogotowiu dużą strzykawę do awaryjnego odciągnięcia oleju.
I najlepiej mieć pod ręką 2L pustą butelkę, bo może być zonk, jak okaże się, że jest 1,5L za dużo tak jak było u mnie a miałem tylko 0,8L przygotowane
i musiałem szybko utylizować aby zrobić miejsce na resztę
, a w międzyczasie ze 2 setki mi wyciekły ze zbiornika i musiałem potem wszystko wycierać i spłukać.