Witam,
Czy to może być moduł termostatu?
Silnik DW10FD/2.0 bluehdi
Objawy : temp. Plynu chłodzącego rośnie i maleje, dochodzi do 118 st wg OBD w czasie jazdy, prawie wszyskie kreski do komunikatu
Żeby zatrzymać, zwalniam i zaraz gaśnie i temp. Wraca do normy po kilku sek.
Podmieniłem czujnik temp., temp rośnie ale nie tak gwałtownie mimo to utrzymuje się powyżej 100st. w czasie jazdy z prędkością ok. 100 km/h lub wyzej.
Dochodzi 8 kreska w temp. oleju.
Czy silnik krokowy w termostacie streruje otwarciem dużego i małego obiegu i czy może steruje praca wentylatora. Na klimie wentylator działa, bez klimy nawet przy +105 st. na postoju się nie załącza.
Czujnik podmieniłem z 508, ogólnie nie występuje w sprzedaży jako czujnik tylko z całym modułem.