Tak, wiem, dzięki. Chodzi o to że polityka Citroena w kwestii części zamiennych jest naprawdę dziwna. Auta nie są bardzo stare a części zamiennych ( nowych ) na lekarstwo.
Między innymi przez taką politykę Citroena bardzo szybko znikają z dróg Xantie a XM-ów już nie ma.
C5 będzie miało trochę lepiej, bo C5 dużo więcej wyprodukowano. Więc i o używane części łatwiej, a i producenci chętniej robią zamienniki. Martwi mnie tylko dostępność w przyszłości mocowań przednich siłowników hydro. W C5 nie ma z nimi problemów... Niby to dobrze, ale zmiennika nie uświadczysz. Za 5-10 lat mogą rdzewieć, i staną się towarem deficytowym. Znając Citroena... Cena zabijać będzie o ile będzie...
Mam tylko nadzieję że do tego czasu to jednak będę już jeździł czymś innym, chociaż pojęcia nie mam co by mogło zastąpić C5.... Chyba tylko nowsze C5, ale życie to zweryfikuje.