0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Te na pierwszym są chyba w każdej C5, też je mam, albo generuje je sama lexia, ewentualnie jakiś sterownik się usypia i BSI łapie błąd.Te inne nie pomogę.
Może zawór sterujący jest uszkodzony, albo gruszka na turbo, a turbo jest od tego silnika, ten sam model?
Cytat: Piotr Osiński w Luty 04, 2020, 00:47:48Te na pierwszym są chyba w każdej C5, też je mam, albo generuje je sama lexia, ewentualnie jakiś sterownik się usypia i BSI łapie błąd.Te inne nie pomogę.Te pierwsze mam i ja. Te drugie wydaje mi się że może sterowanie EGR, elektrozawór?Piotrze, Ty masz filtr w swoim aucie?
Turbo już drugi raz po regeneracji, pierwsza im się nie udała. Gruszka była sprawdzana, dźwigienka przy gruszce się poruszała. Więc turbo chyba sprawne.
https://zapodaj.net/53aafb98e37d5.jpg.htmlTutaj macie zdjęcie może wam coś podpowie.
Nawet nie wiem co to jest ten baypas .
Cytat: Tomasz Tomaszek w Luty 04, 2020, 10:01:16Cytat: Piotr Osiński w Luty 04, 2020, 00:47:48Te na pierwszym są chyba w każdej C5, też je mam, albo generuje je sama lexia, ewentualnie jakiś sterownik się usypia i BSI łapie błąd.Te inne nie pomogę.Te pierwsze mam i ja. Te drugie wydaje mi się że może sterowanie EGR, elektrozawór?Piotrze, Ty masz filtr w swoim aucie?Ale w tym silniku nie ma kontroli EGR, błędy są dziwne. Miałem FAPa.
Ja mam cały czas fapa nie był usuwany. A jadąc teraz, samochód zachowuje się normalnie na zimnym silniku, po rozgrzaniu zaczyna wariować jakby tracił moc nie mógł się zebrać.
Podejżewam, że teraz czeka mnie jeszcze wymiana przepustnicy.