Witajcie,
od samego początku, gdy nabyłem auto w listopadzie, borykam się z problemem drgającego układu wspomagania przy kręceniu kierownicą. Drgania występują tylko przy ruchach kierownicą, zarówno na postoju jak i w czasie jazdy z małą prędkością i są najmocniejsze przy wychodzeniu z zakrętów tj. podczas prostowania się kół do jazdy na wprost. Słychać wtedy przez ok. 0.5s takie specyficzne "wruuuum" jakby ktoś przyłożył udar wiertarski do podwozia.
Byłem już w kilku warsztatach i ASO i wszędzie tylko słyszę "to może być..." Tyle to i ja wiem. A płacenie warsztatom za nietrafioną diagnozę i wymianę części metodą prób i błędów trochę mi się nie uśmiecha.
Wymieniłęm cały LDS i nic się nie zmieniło.
Poziom LDS dobry (sprawdzałem po spuszczeniu ciśnienia diagboxem).
Spotkał się ktoś z Was z podobną usterką?
Zanim zacznę wydawać kasę na części na chybił trafił może ktoś ma jakieś rozwiązanie? Tymbardziej, że dostępność części używanych czy nowych zamienników woła o pomstę.
Na nagraniu przykładam aluminiowy liniał do węża wysokiego ciśnienia a następnie dotykam do liniału telefon. Drgania są tak duże, że powodują "pływanie obrazu". Pompa nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków a to co słychać na nagraniu to odbijanie się liniału od stalowej obejmy zakutej na wężu.
https://www.youtube.com/watch?v=k3yt1dmespQ