Jeśli masz pęknięty ten plasticzek w mechanizmie lusterka to pewnie ktoś próbował zdjąć szkło (może w celu montażu diody FAPu) a że nie chciały się odpiąć mocowania szkła to pękło w tym miejscu.
Potwierdzam że ten cały okrągły mechanizm sterujący szkłem jest dość powszechnym mechanizmem i tak np identyczny jest w Clio2ph2 z 2002r. - nawet numery takie same, dziś potwierdzone na własnej skórze
Także zamiast szukać po ASO za miliony monet można poszukać sobie jakiejś używki z innego modelu.
Musze poprawić swoje słowa: po dokładniejszym przyjrzeniu się sprawie mechanizm z Clio nie pasuje jednak idealnie, działanie takie samo w zasadzie, mocowanie szkła to samo ale jednak wymiary całej obudowy ma różne i lustro jest za głęboko oraz zakres ustawiania lustra inny.
To samo wyglada w przypadku mechanizmu C5 w polifcie i przedlifcie - w wersji przedliftowej jeśli traficie na silniczki z indeksowaniem/pamięcią to wtyczka jest inna (więcej pinów) i rozmiar obudowy też inny przez co oraz zakres działania inny. W polifcie obudowa jest dłuższa, kostka na 3piny i zębatki dłuższe przez co zakres ustawiania inny.
Dlatego nie wiem czy też wschodni przyjaciele sprzedając swoje mechanizmy uwzględnili te wszystkie parametry obudowy mechanizmu.
Reasumując nawet mechanizmy przedlift/polift C5 są różne, a tym bardziej z innego modelu mogą być różnice więc trzeba sprawdzać