Przy 3000 obrotów max ma 150 mbar przy bucie w podłodze 5 bieg 2000-2500 obrotów to średnio między 40-60 mbar.
To co mówisz na 5 biegu to wartości przy równej jeździe. Jak zaczniesz pomiar na wysokim biegu i pod górkę, to silnik będzie musiał się wysilić (czyli sterownik zada maksymalną dawkę paliwa i maksymalny boost), a jeśli dodatkowo zaczniesz od stosunkowo małych obrotów, to masz całe spektrum ciśnienia na filtrze i jest poza tym pewność, że osiągnięty max to rzeczywiście max.
U mnie filtr ma 380kkm i przy parosekundowym butowaniu po w miarę płaskiej powierzchni dobija do 220mbar. A jeśli jest duże obciążenie (wysoki bieg, podjazd, duża prędkość) i trwa dłużej niż kilka sekund, to dobija do 300mbarów. Więc różnica jakaś jest.
Jeśli te 150mbarów co podajesz było osiągnięte w podobnych warunkach, to jest super.
W moim aucie wypala się z reguły przy 5g (przed aktualizacją softu przy 3g) czyli zaczynając od 0 u mnie da się przejechać ~650km między wypaleniami.
Ale z racji, że ostatnio zaliczył kilka startów wypalania tuż przed moim dojazdem na miejsce (a trasy miały ponad 60km z czego większość po drogach szybkiego ruchu, więc no mógł zrobić to lepiej
), to musiał wznawiać dopalanie w innych warunkach. Czasem dobijał do 6g zanim zaczął znowu procedurę. A średnia z 10 wypaleń spadła do 350km.