Francuskie.pl
- Twoja codziennaporcja aktualności na temat marki Citroen
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
C5
»
MK III (X7).
»
2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje (Przeczytany 2701 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Marcin Drozdowski
Byle do przodu
Wiadomości: 220
Skąd:
Wrocław
Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Tourer Exclusive 08 automat
Zainteresowania: motoryzacja
Miejscowość: Wrocław
2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
dnia:
Grudzień 04, 2021, 21:53:08 »
Moja Cytryna jest ok 6 miesiący po regeneracji wtryskiwaczy. Ostatnio zauważylem, ze na wolnych obrotach silnik czasami nierowno pracuje. Po podpięciu diaboxa zanipokoiły mnie korekcje wtryskiwaczy. Czy mozecie sie wypowiedziec czy korekcje sa prawidłowe? Czy cos sie ponownie dzieje z układem paliwowym?
Zapisane
Piotr Puścian
Kierowca bombowca
Wiadomości: 8 255
Skąd:
Sokołów Podlaski
Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #1 dnia:
Grudzień 04, 2021, 22:09:33 »
Ale Ty wiesz że korekty mogą świadczyć nie tylko o problemach z układem paliwowym? Nawet niewielka różnica kompresji pomiędzy cylindrami może zachwiać korektami.
Zapisane
Marcin Drozdowski
Byle do przodu
Wiadomości: 220
Skąd:
Wrocław
Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Tourer Exclusive 08 automat
Zainteresowania: motoryzacja
Miejscowość: Wrocław
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #2 dnia:
Grudzień 05, 2021, 10:19:43 »
Nie sądzę żeby w tym wypadku tak było. Pytam bo nie bardzo sie orientuje czy te korekcje sa prawidłowe. Każdy mowi co innego.
Zapisane
Piotr Osiński
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 2 182
Skąd:
Warszawa
Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
Miejscowość: Warszawa
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #3 dnia:
Grudzień 05, 2021, 10:28:29 »
Niestety, ale na korekty ma wpływ za dużo elementów aby się nimi sugerować bez znajomości kondycji silnika i całego osprzętu. Nie wyglądają źle, jak najedziesz na nie kursorem to jakie wartości graniczne pokazuje 500?
Zapisane
Lexia, VCDS, MPPS
Piotr Puścian
Kierowca bombowca
Wiadomości: 8 255
Skąd:
Sokołów Podlaski
Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #4 dnia:
Grudzień 05, 2021, 10:55:10 »
Z ciekawości. Wtryski jakiej firmy?
Nie ma też co sądzić lub nie... Znajomy mechanik przeklina 2.0HDi. Jego zdaniem dużo lepszy jest 1.6 HDi co całkowicie przeczy opiniom z internetów. Jednak nie dziwię się mu, trafia do niego dużo dojechanych 2.0HDi. Krzywe korby i popękane głowice w wersjach 16V są normą. Tu prawdopodobnie żniwo zbierają ogromne przebiegi i powszechny proceder cofania liczników.
Zapisane
Marcin Drozdowski
Byle do przodu
Wiadomości: 220
Skąd:
Wrocław
Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Tourer Exclusive 08 automat
Zainteresowania: motoryzacja
Miejscowość: Wrocław
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #5 dnia:
Grudzień 05, 2021, 12:01:11 »
Mój ma oryginalny przebieg 298 tyś. A wtryski Delphi
Zapisane
Patryk Kaniewski
Mistrz prostej
Wiadomości: 510
Posiadany samochód: C5 X7 2010 2.0HDI 163KM Tourer Exclusive
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #6 dnia:
Grudzień 05, 2021, 12:32:35 »
Dobrze by było sobie porównać jak wyglądają parametry kiedy jest ok i kiedy zaczyna falować.
Diagbox jest niepraktyczny jeśli chodzi o zbieranie danych z pracy silnika. Jak wiążesz przyszłość z tym autem, to zorganizuj sobie aplikację FAP na androida i stamtąd logi zbieraj.
Zapisane
Piotr Puścian
Kierowca bombowca
Wiadomości: 8 255
Skąd:
Sokołów Podlaski
Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #7 dnia:
Grudzień 05, 2021, 13:39:08 »
Sądzę że prędzej to będzie jakiś problem z nieszczęsną przepustnicą lub zaworkiem sterującym. "Filterek" gąbka potrafi sporo namieszać w kwestii układu podciśnienia. Zwłaszcza że po tylu latach ta gąbka się rozpada...
Zapisane
Szymon Motyliński
Byle do przodu
Wiadomości: 111
Posiadany samochód: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI 136 KM AM6
Miejscowość: Szczecin
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #8 dnia:
Styczeń 19, 2022, 20:26:54 »
Piotrze, a możesz coś więcej napisać w tym temacie?
Zapisane
Tomasz Warowny
Byle do przodu
Wiadomości: 158
Skąd:
Ryki
Posiadany samochód: CITROEN C5 X7 2.0 HDI
Miejscowość: Ryki
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #9 dnia:
Luty 08, 2022, 20:20:26 »
Po uzyciu Preparatu L...Mo.. Tak wygladaja czasy ,prosil bym o interpretacje
Zapisane
Piotr Puścian
Kierowca bombowca
Wiadomości: 8 255
Skąd:
Sokołów Podlaski
Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: 2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje
«
Odpowiedź #10 dnia:
Luty 09, 2022, 06:31:59 »
Cytat: Szymon Motyliński w Styczeń 19, 2022, 20:26:54
Piotrze, a możesz coś więcej napisać w tym temacie?
Układ VACC ma filterek z gąbki. Ona po latach się rozpada i zapycha zaworki układu.
Można zwyczajnie wymusić otwarcie przepustnic i obserwować korekcję. Diesslowi poza ekologią przepustnice za bardzo nie są potrzebne więc powinien pracować najlepiej jak może gdy są one otwarte. Jeśli nadal korekcję są rozjechane... Wtryski się wymienia na nowe. Tylko wtedy jest coś pewnego w aucie. Regeneracja to zło konieczne. Niestety nie zawsze się udaje, a już regeneracja czegoś innego jak Bosch jest często tylko umyciem...
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
C5
»
MK III (X7).
»
2,0 hdi RHR korekcje wtryskwiaczy prośba o interpretacje