tak Kolego
kupiłeś sobie C5 i teraz sie tu mądrzysz....
... to wszystko twoja wina!!!! teraz zapłacisz mi za ::: musiałem dokupić dodatkową blokade, nie pasowała do otworu, tokarz dorobił, koszt wyciągnięcia skrzyni biegów , koszt montażu skrzyni , 6 browarów i stress, to razem ....podaje nr konta.....i teraz płać.. A teraz tak poważnie to wszystko to w zasadzie moja wina...ten konkretnie silnik już rozbierałem 2 razy włączne z tłokami,,no i ustawiałem tak jak zawsze i chodził...aż tu ostatnio patrze a tu olej ob strony kolektora wydechowego,,,coraz więcej,,myśle tak pewno wypłukało albo bałem za mało hermetiku jak sładałem wałki rozrządu,,,wezne sie za to...no ale jak masz czym jezdzić to i z 2 lata minie...gdzieś w miedzy czasie wlazłem na YT I TRAFIŁEM TAKI film instruktażowy na temat wymiany rozrządu dla warsztatów ,,Continentala,, fajnie zrobione ,wszystko widać , no i też blokada, to zaszalałem i też kupiłem , a co ?? kto biednemu zabroni, mająć już duży zestaw blokad do citroenów...no i się zaczeło.....a szwagier co ma XP 2.0 16v w automacie przychodził i radził...rób jak zawsze bo z tego co kombinujesz nic nie będzie ,,,,jest dobrze i weż go składaj jak zawsze , tylko tracisz czas... no to włożyłem skrzynie, i biorę sie za zdejmowanie głowicy,,ale myśle kolejnos odkręcania śrub z lewej czy prawej,,,gdzieś leży serwisówka --szukam i znalazłem..