Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Błąd P0093, P0094  (Przeczytany 6544 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Błąd P0093, P0094
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 16, 2022, 15:13:45 »
Witam.
No to dzisiaj coś znowu się zadziało z autem. Błąd dalej ten sam P0093, zdjęcie w załączniku. Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem przelewy i wszystko jest OK. Mam założony (góra 20cm długości) troszkę węższy wężyk na wejściu do filtra paliwa, może to to?

Czy to nie chodzi o ten drugi zawór od wydatku? a nie od ciśnienia? Czy błędne tłumaczenie?
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Wojtek Konefał

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 094
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.0 163km tourer.
  • Zainteresowania: motoryzacja wedkarstwo itd
  • Miejscowość: Lubin
Odp: Błąd P0093, P0094
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 16, 2022, 20:22:19 »
Drugi czujnik na pompie to chyba jest od temperatury oleju napędowego. Dziś jeździłem po mieście i nic się nie działo. Na trasę wyskoczę dopiero w piątek. Do tego czasu sugestie mile widziane :)
gdy Cię d..a boli od jeżdżenia, kup Sobie citroena:))

Offline Wojtek Konefał

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 094
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.0 163km tourer.
  • Zainteresowania: motoryzacja wedkarstwo itd
  • Miejscowość: Lubin
Odp: Błąd P0093, P0094
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 19, 2022, 13:10:38 »
Cześć, jadąc wczoraj do pracy wywaliło znowu błąd z obiegiem paliwa. Jutro lub w poniedziałek auto odstawiam do mechanika.
Jeden już mnie nastraszył że to może być pompa paliwa.
Pytanie, czy jak się wymienia ten regulator to między nim a pompą jest jakieś uszczelnienie czy tylko powierzchnia do powierzchni i na dwie śrubki.?
gdy Cię d..a boli od jeżdżenia, kup Sobie citroena:))

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 350
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2x C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Błąd P0093, P0094
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 19, 2022, 13:19:08 »
Tylko 2 śrubki, wszystkie uszczelnienia na nowym regulatorze są już założone w odpowiednim miejscu więc nie trzeba nic kombinować.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Wojtek Konefał

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 094
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 x7 2.0 163km tourer.
  • Zainteresowania: motoryzacja wedkarstwo itd
  • Miejscowość: Lubin
Odp: Błąd P0093, P0094
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 17, 2022, 00:00:07 »
Cześć,
Auto zrobione. Skończyło się na wymianie wtryskiwaczy. Jeden (pierwszy od rozrządu) tak dawał w przelew, że masakra. Wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienia i szynę wtryskową.
Moje graty zawiozłem do fachowców i oprócz jednego wtryskiwacza wszystko było OK. Zdecydowałem się na wymianę tych części bo zostały zdemontowane z auta (peugeot 508)o przebiegu 60kkm. Auto normalnie śmiga, żadnych błędów. Druga fajna rzeczą jest to, że po dłuższym postoju nie ma już problemu z dłuższym kreceniem, odpala od strzała. Jak wiecie z innego tematu mam założona pompkę paliwa z przekaznikiem czasowym. Aktualnie przekaźnik jest zdemontowany i pompa nie chodzi a auto odpala jak należy.
Pozdrawiam Wojciech
gdy Cię d..a boli od jeżdżenia, kup Sobie citroena:))