Witajcie, Jakiś czas temu zakupiłem ponownie cytrynkę C5 mkII 2.0 benzyna z LPG. ponieważ od mojego ostatniego citroena minęło trochę czasu to wypadłem z obiegu technicznego. Zauważyłem, że autko nie ma zbytnio mocy na niskich obrotach, miałem, problem czasami w korku podjechać pod większe wzniesienie teraz jak byłem w górach. Wyskakuje mi check engine co jakiś czas i świeci się do skasowania. Chceck może być z dwóch powodów albo błędu P0170 związanego korekcją mieszanki paliwowej czyli w związku z lpg albo w związku z drugim błędem P0012 regulacja czasu pozycjonowania dolotowego wałka rozrządczego - opóźniony (pas1). OD czego zacząć diagnozowanie tego drugiego błędu? Od razu powiem że coś tam potrafię przy aucie zrobić ale jak możecie wytłumaczcie mi w miarę dokładnie co robić po kolei. Dodatkowo powiem że na wolnych obrotach czasem faluje i niestety potrafi bezszelestnie zgasnąć w trakcie wrzucania luzu i spadku obrotów. Lexi nie mam na razie, więc ograniczone trochę możliwości. Wiem że temat już się przewijał parę razy ale w sumie po wyszukaniu nie znalazłem chyba konkretnej odpowiedzi. Pozdrawiam