Trochę zaspałem ale jako autor postu mogę powiedzieć że problem został rozwiązany.
- pompa została odesłana do warsztatu który ją regenerował - okazało się że dodatkowo padły jakieś kondensatory - naprawa gwarancyjna
- pompa zamontowana i zalany cały układ nowym LDS - dodatkowo żeby podać ciśnienie na szrocie dokupiłem korek za 5 ł pasujący, przewierciłem i wsadziłem wentylnice żeby podać ciśnienie na zbiornik LDS- ponownie wymieniony tylny korektor - okazał się uszkodzony - poprzedni został źle zamontowany - pod kątem przez co ramie źle pracowało i szlag go trafił
- przesmarowane cięgna
- przeczyszczone wszystkie wtyczki
- odpowietrzony układ
i działa !!! jak ta lala
Ustawiłem na oko zawieszenie ( korektory +DB) ale miałem nierówna posadzkę wiec było bardzo na oko
Ustawiłem już na przyrządach zawieszenie w ASO - koszt około 300 zł
Dodatkowo przy zmianie opon na zimowe wymieniłem felgi na nowe bo strasznie były już pogięte oraz prawą półoś bo siadł przegub wewnętrzny. Zupełnie inne auto do jazdy teraz