Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Problemy z hydro  (Przeczytany 2569 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 000
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 20, 2022, 11:32:11 »
Zasadniczo spróbowałbym podać zasilanie z pominięciem wszystkiego na wejście cienkiego przewodu do silnika pompy... Czy on w ogóle żyje. Powinno teoretycznie ruszyć jak pamiętam.

Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 793
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: DS 5, 2.0 BlueHDi 180KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 20, 2022, 13:01:04 »
Na tym cienkim i na dwupinowym jest 12V a pompa nie startuje,  chyba ze tak jak pisałem jest tylko napięcie ,a w chwili rozruchu potrzebuje dużo prądu a jego tam nie ma.
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I, C5 X7, DS 5

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 21, 2022, 12:31:55 »
Sprawdź pod obciążeniem. Mogą być jeszcze uszkodzony ten moduł uruchamiający silnik.
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 000
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 21, 2022, 13:37:25 »
Sprawdź pod obciążeniem. Mogą być jeszcze uszkodzony ten moduł uruchamiający silnik.
Chodzi Ci o tranzystory wbudowane w silnik? Niejako miała być pompa po regeneracji więc chyba tu powinna wchodzić jakaś gwarancja. Trzeba się moim zdaniem kontaktować z osobą od której pochodzi ta pompa i jakoś się dogadać.

Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 793
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: DS 5, 2.0 BlueHDi 180KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 21, 2022, 19:01:34 »
Sprawdziłem dzisiaj pod obciążeniem 55W zasilanie na tej grubej wtyczce, i niestety brak napięcia. Zrobiłem baypas i teraz pod obciążeniem jest piękne 12V, na cienkim przewodzie też 12 V , ale pompa dalej nie startuje :( . Mamy jeszcze starą pompę z elektroniką , może wymienimy te tranzystory o których piszecie ::) . Robił to ktoś, może jakaś sugestia? A jeżeli chodzi o wymienioną pompę to nie  była po regeneracji tylko używka, ale sprzedawca twierdzi, że sprawna na 100%. Jutro ciąg dalszy walki.
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I, C5 X7, DS 5

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 000
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 21, 2022, 20:17:50 »
Czarną puszkę z elektroniką powinieneś przełożyć z pompy która była oryginalnie w aucie.

Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 793
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: DS 5, 2.0 BlueHDi 180KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 21, 2022, 21:04:42 »
Kurczę , myślałem o tym , ale nie mogę ruszyć tej pompy używanej. Może uda się pogadać ze sprzedającym żeby jednak przełożyć. Myślisz, ze to uzdrowi pompę?
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I, C5 X7, DS 5

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 000
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 21, 2022, 22:12:40 »
Sterownik teoretycznie jest kodowany do auta.
Innego pomysłu nie mam.

Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 793
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: DS 5, 2.0 BlueHDi 180KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 22, 2022, 15:44:41 »
Witam i dziekuję wszystkim za pomoc i sugestie. Auto naprawione i wszystko działa. Główną przyczyną były utlenione przewody zasilające pompę , zarówno główne zasilanie jak i sterowanie. Trochę czasu zajęło mi żeby to jednak znaleźć.
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I, C5 X7, DS 5

Offline Maciej Marciniak

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 6
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0 HDI
  • Miejscowość: Lidzbark Warmiński
Odp: Problemy z hydro
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 09, 2022, 20:08:42 »
Trochę zaspałem ale jako autor postu mogę powiedzieć że problem został rozwiązany.
- pompa została odesłana do warsztatu który ją regenerował - okazało się że dodatkowo padły jakieś kondensatory - naprawa gwarancyjna
- pompa zamontowana i zalany cały układ nowym LDS - dodatkowo żeby podać ciśnienie na szrocie dokupiłem korek za 5 ł pasujący, przewierciłem i wsadziłem wentylnice żeby podać ciśnienie na zbiornik LDS- ponownie wymieniony tylny korektor - okazał się uszkodzony - poprzedni został źle zamontowany - pod kątem przez co ramie źle pracowało i szlag go trafił
- przesmarowane cięgna
- przeczyszczone wszystkie wtyczki
- odpowietrzony układ

i działa !!! jak ta lala :)

Ustawiłem na oko zawieszenie ( korektory +DB) ale miałem nierówna posadzkę wiec było bardzo na oko
Ustawiłem już na przyrządach zawieszenie w ASO - koszt około 300 zł

Dodatkowo przy zmianie opon na zimowe wymieniłem felgi na nowe bo strasznie były już pogięte oraz prawą półoś bo siadł przegub wewnętrzny. Zupełnie inne auto do jazdy teraz :)