Francuskie.pl
- Twoja codziennaporcja aktualności na temat marki Citroen
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
C5
»
MK III (X7).
»
Zerwany pasek wielorowkowy osprzętu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Zerwany pasek wielorowkowy osprzętu (Przeczytany 878 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Jan Malinowski
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 1 091
Skąd:
Jaworzno
Posiadany samochód: 2x C5 2.0 HDI (163KM), (180KM)
Zainteresowania: turystyka, podróże, muzyka dawna, technika/elektronika,...
Miejscowość: Jaworzno
Zerwany pasek wielorowkowy osprzętu
«
dnia:
Listopad 24, 2022, 11:54:28 »
Wczoraj niemiła niespodzianka - zerwał się pasek osprzętu... W C5 180KM; BlueHDi.
Wymieniany przy ok. 145k; teraz ma ok. 225k. Marka 'Contitech'.
Coś przegapiłem? Przy Start-Stop częściej go się wymienia?
Ew. oprócz paska - co mogło być przyczyną? Napinacze...?
Zapisane
Andrzej Makowski
Kierowca bombowca
Wiadomości: 5 067
Skąd:
Warszawa
Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
Zainteresowania: DIY
Miejscowość: Warszawa
Odp: Zerwany pasek wielorowkowy osprzętu
«
Odpowiedź #1 dnia:
Listopad 24, 2022, 12:26:37 »
Jeśli używasz S&S to tak, częściej się go kontroluje/wymienia bo jest mocno obciążony rozruchem. Dodatkowe osłony paska niestety nie sprzyjają bieżącej kontroli jego stanu. Napinacze nie mają tu nic do rzeczy.
Zapisane
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie
Jarosław Kowalkowski
Byle do przodu
Wiadomości: 169
Skąd:
Gorzów Wielkopolski
Posiadany samochód: Citroen c5 1.6 e-HDI 2012
Zainteresowania: lotnictwo
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Odp: Zerwany pasek wielorowkowy osprzętu
«
Odpowiedź #2 dnia:
Listopad 24, 2022, 14:29:03 »
Do systemu S&S są paski dedykowane i takie należy montować.
Zapisane
Jan Malinowski
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 1 091
Skąd:
Jaworzno
Posiadany samochód: 2x C5 2.0 HDI (163KM), (180KM)
Zainteresowania: turystyka, podróże, muzyka dawna, technika/elektronika,...
Miejscowość: Jaworzno
Odp: Zerwany pasek wielorowkowy osprzętu
«
Odpowiedź #3 dnia:
Listopad 24, 2022, 15:30:29 »
Pasek był założony PSA '9805463680' (z napisem Contitech).
Z tego co mi dzwonił mechanik - to jeden napinacz w złym stanie; może to był powód.
Zamówiłem pasek: 'Contitech 6PK1073 EXTRA' .
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
C5
»
MK III (X7).
»
Zerwany pasek wielorowkowy osprzętu