......
A mam jeszcze jedno pytanie: czy ten błąd może być powodem kontrolki check'a? Podobno w silniku RHR odłączenie EGR'a nie jest sygnalizowane check'iem (a ja mam właśnie odłączony ze względu na ciągłę jego piszczenie). ELM aktualnie pokazuje błąd EGR, przekaźnika i właśnie na desce jest check. Dlatego zastanawiam się czy usunięcie problemów z przekaźnikiem skasowało by check'a?
Silnik RHR miał dużo wersji sterownika silnika. Takie stwierdzenie jest bardzo odważne. Każda jego wersja może reagować inaczej. Nawet występowała wersja fabrycznie bez FAP.
Nie będę się zakładał, ale tam mogą już być świece żarowe na 5V lub sterowane PWM. Jeśli tak jest nie będzie to zwyczajny przekaźnik i będzie ciężko go sprawdzić w domowych warunkach.
Sam przekaźnik był w skrzynce pod maską w okolicach ECU silnika.
Dodatkowo linia na świecie żarowe nie ma bezpiecznika, wsadzając wątpliwej jakości przekaźnik ryzykujesz pożar auta.