0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Sprawdź jeszcze dzwignie ręcznego w zacisku, często dostaje się tam brud który ją blokuje i przez to zaczyna trzymać hamulec, jak gumki w zacisku masz nieuszkodzone to naprawdę ciężko żeby te zaciski się zapiekły..
A nie wymieniłeś cylinderka? W cylinderku zbiera się wilgoć i z czasem koroduje połączenie cylinderek - tłoczek ręcznego.
zacisk do wymiany.
Cytat: Tadeusz Garbacik w Marzec 19, 2024, 07:04:57zacisk do wymiany.To i pewnie drugi będzie taki sam .... :-(
Cytat: Krzysztof Krzyżak w Marzec 19, 2024, 10:41:58Cytat: Tadeusz Garbacik w Marzec 19, 2024, 07:04:57zacisk do wymiany.To i pewnie drugi będzie taki sam .... :-(Niekoniecznie, te ślady świadczą o tym że dostał się tam brud. W drugim może być lepiej.
zestaw z tłoczkiem do trw kosztuje 43 zł.Zestaw naprawczy zacisku FRENKIT 238901 238901 za 43,98 zł z Olsztyn - Allegro.pl - (14209245963)
Krzysztof za 43 zł z tego linku co wkleiłem masz cały zestaw razem z tłoczkiem. Dokładnie taki kupowałem i zakładałem do zacisku TRW. W komplecie masz wszystko włącznie z nowymi wszystkimi gumkami, odpowietrznikami. Oczywiście aby to zrobić samemu trzeba mieć specjalne szczypce do wyciągania segerów.
30 zł za szczypce to koszty nie do przejścia
Przednie zaciski są proste w budowie. Zasadniczo przy regeneracji ma znaczenie jedynie odpowiednie włożenie obu uszczelek czyli wewnętrznej tłoczka i harmonijki przeciwpyłowej.