napewno bez wymiany! i wiekszosc osob ktora tu pisala miala na mysli (moze nawet nie wiedzac) uszczelnienie, nie regeneracje gdyz jak ktos juz tu stwierdzil jest to zbyt kosztowny interes czesto przekraczajacy polowe wartosci samochodu.....
uszczelnienie diravi jest banalnie prosta pod warunkiem ze tloczysko niema absolutnie zadnych wzerow!! smialo mozna je oddac do zakladu ktory zajmuje sie maglami gdyz tutaj niemaja co popsuc jak tylko troche pomysla przy rozbieraniu.....
robilem uszczelnienie diravi (link do tematu podal Maksym, jest tez tam namiar na firme ktora produkuje uszczelnienia. sa one przynajmniej tak dobre jak oryginalne jest nie lepsze - technologia poszla do przodu ;-) ), uszczelnial rowniez swoje diravi Roman.
generalnie najlepiej kupic druga maglownice, ktora nalezy uszczelnic pozniej tylko podmiana (mozna zrobic to bez wyjmowania silnika, a w v6 jest to nawet wskazane
), nastepnie stary magiel sprzedac lub uszczelnic i sprzedac.... :-)
ps.'chyba' mam diravi uszczelnione i takie do uszczelnienia na sprzedaz - 'chyba' gdyz nie moge dojrzec do takiej decyzji :-]