Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?  (Przeczytany 15353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maksym Własny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 280
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: XM Turbo d12, diraVI 91'
  • Zainteresowania: Medycyna
  • Miejscowość: Łódź
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 17, 2007, 19:16:04 »
dirass no problem. jedziesz do warsztatu od magli - tj. w łodzi zostawiasz na kilka godzinek i odbierasz autko sprawne.
dirass nie różni sie niczym od zwykłych maglownic więc nei sprawia problemów tyle co niesamowity jedyny w swoim rodzaju patent koncernu PSA maglownica diraVI.

główne problemy z diravi dla mechów to:
- jest większa i nie można jej wyjąć bez ruszania silnika lub wózka, dirassa można.
- ma miliony przewodzików, przewodzików powrotu też jest dużo
- składa sie nie tylko z samego magla ale i z atf czyli ten klocek zaraz pod maską odpowiedzialny za siłe wspomagania w zależności od prędkości.
- i tu następna zmora dla maglowników to to że "siłownik" jest zintegrowany z przekładnią. W dirasie siłownik jest z boku.
- i jeszcze jedna zmora :) posiada sporo elementów (trybiki, jakieś kanały z lhm, 3 strefy ciśnieniowe)

Więc kiedy po wyjęciu zwykły maglarz ją zobaczy to jest przerażony.

Natomiast odsyłając do wcześniejszych konkluzji: "diraVI jest maglownicą którą można regenerować nieskończoną ilość razy. Pod warunkiem braku wrzerów."
Sam magiel to majstresztyk i mix mega komfortu i bezpieczeństwa. jednak ma 1 wielką wade i to wcale nei trudności z naprawą tylko to że zabiera dużo więcej ciśnienia pompie lhm. mówiąc prościej pompa lhm która padła pracując z diraVI pociągnie śmiało jecsez ukad z dirasem.

ps. jak by ktoś chciał mam dirasa wolnego. na specjalne życzenie moge zanieść go do regeneracji w łodzi i wysłać komuś.  sam dirasik jest sprawny i nie cieknący.
XM Turbo d12, diraVI 91'

Offline Wojciech Łapiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 228
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 tourer 2.0 hdi 2015, Peugeot 407 SW 2.0 hdi 2009
  • Zainteresowania: podróże, wędkarstwo, fotografia
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 18, 2007, 10:55:13 »
Maksym, o jakiej "prostocie" regenaracji dirassa mówisz?
O wymianie uszczelnień?

Nie słyszałem, aby ktokolwiek w Polsce podjął sie regenaracji zazębienia (slimak/zębatka), a prawdziwe luzy na kole właśnie tam się tworzą, szczególnie że nasze autka w 95%mają grubo ponad 200 tkm!

Po sąsiedzku mam warsztat, który od 15 lat regeneruje hydrauliczne przekładnie kierownicze. Robią "wszystko" z wyjątkiem regeneracji zazębienia ...

pozdr.
dawniej: Xantia Break 1,9 td
             Safrane 2,3 Si
             Nevada 2,1 D
             R 11 1,7
             Visa 1,9 d

Offline Andrzej Biniak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 575
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen XM 3,0 V6 12V 167 KM 1989r HAI bez LPG
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 18, 2007, 11:12:39 »
Cytuj

Wojciech Łapiński starannie wyklepał(a):
Maksym, o jakiej "prostocie" regenaracji dirassa mówisz?
O wymianie uszczelnień?

Nie słyszałem, aby ktokolwiek w Polsce podjął sie regenaracji zazębienia (slimak/zębatka), a prawdziwe luzy na kole właśnie tam się tworzą, szczególnie że nasze autka w 95%mają grubo ponad 200 tkm!

Po sąsiedzku mam warsztat, który od 15 lat regeneruje hydrauliczne przekładnie kierownicze. Robią "wszystko" z wyjątkiem regeneracji zazębienia ...

pozdr.

A Możesz dać namiar na ich lokalizację i ile biorą za naprawę diravi?

Pozdro
XM 3.0 V6 1989r HA1 bez LPG.Pozdrawiam. Sprzedany
od września 2008 BMW 735i Automat  x 2szt

Offline Maksym Własny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 280
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: XM Turbo d12, diraVI 91'
  • Zainteresowania: Medycyna
  • Miejscowość: Łódź
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 18, 2007, 11:19:06 »
zazębienia sie nie regeneruje. siły panujące w tym miejscu są niewielkie. jedyne co sie robi to dociska "kamień" taka sruba i kasuje sie w ten sposób luzy.
XM Turbo d12, diraVI 91'

Offline Wojciech Łapiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 228
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 tourer 2.0 hdi 2015, Peugeot 407 SW 2.0 hdi 2009
  • Zainteresowania: podróże, wędkarstwo, fotografia
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 18, 2007, 11:57:20 »
Cytuj

Maksym Własny starannie wyklepał(a):
zazębienia sie nie regeneruje. siły panujące w tym miejscu są niewielkie. jedyne co sie robi to dociska "kamień" taka sruba i kasuje sie w ten sposób luzy.


Siły może są i niewielkie ale jak masz ochotę, to zobacz jaka sterta zużytych zespołów slimak/listwa leży na placu tego warsztatu ...  Wielokrotnie z nimi rozmawiałem na ten temat, niestety zużycie ślimaka jest faktem ( co prawda największe jest dla wspomagań elektrycznych lub przkładni bez wspomagania, ale jednak !). Dla niedowiarków postaram sie podrzucić kilka fotek, gdzie wyraźnie widać znaczne ubytki metalu na zębach ślimaka ...
pozdr.
P.S. Andrzejku, niestety jak słyszą o diravi to zamykają drzwi na klucz, ha ha.
dawniej: Xantia Break 1,9 td
             Safrane 2,3 Si
             Nevada 2,1 D
             R 11 1,7
             Visa 1,9 d

  • Gość
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 18, 2007, 12:16:53 »
Cytuj
Wojciech Łapiński starannie wyklepał(a):
(...)Andrzejku, niestety jak słyszą o diravi to zamykają drzwi na klucz, ha ha.

A Przemek nie jest w stanie pomóc albo doradzić w tym zakresie?

Offline Wojciech Łapiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 228
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 tourer 2.0 hdi 2015, Peugeot 407 SW 2.0 hdi 2009
  • Zainteresowania: podróże, wędkarstwo, fotografia
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 18, 2007, 13:11:37 »
Przemek czy Jurek Lipka pewnie by wymienili przekładnie na inną (jakby im ją dostarczyć) ale raczej sami nie zajmą sie regeneracją, jeżeli ich dobrze znam...
dawniej: Xantia Break 1,9 td
             Safrane 2,3 Si
             Nevada 2,1 D
             R 11 1,7
             Visa 1,9 d

Offline Andrzej Biniak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 575
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen XM 3,0 V6 12V 167 KM 1989r HAI bez LPG
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 18, 2007, 13:14:18 »
Cytuj

Wojciech Łapiński starannie wyklepał(a):
Cytuj

Maksym Własny starannie wyklepał(a):
zazębienia sie nie regeneruje. siły panujące w tym miejscu są niewielkie. jedyne co sie robi to dociska "kamień" taka sruba i kasuje sie w ten sposób luzy.


Siły może są i niewielkie ale jak masz ochotę, to zobacz jaka sterta zużytych zespołów slimak/listwa leży na placu tego warsztatu ...  Wielokrotnie z nimi rozmawiałem na ten temat, niestety zużycie ślimaka jest faktem ( co prawda największe jest dla wspomagań elektrycznych lub przkładni bez wspomagania, ale jednak !). Dla niedowiarków postaram sie podrzucić kilka fotek, gdzie wyraźnie widać znaczne ubytki metalu na zębach ślimaka ...
pozdr.
P.S. Andrzejku, niestety jak słyszą o diravi to zamykają drzwi na klucz, ha ha.

Ciekawy jestem ,który to "bohater" :-)
Potwierdzam ,że listwy zębate i ślimaki też sie szrotują - mam sąsiada ,który regeneruje wszystkie przekładnie oprócz Diravi  :D

Pozdro
XM 3.0 V6 1989r HA1 bez LPG.Pozdrawiam. Sprzedany
od września 2008 BMW 735i Automat  x 2szt

Offline Andrzej Biniak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 575
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen XM 3,0 V6 12V 167 KM 1989r HAI bez LPG
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 18, 2007, 13:20:43 »
Cytuj

Wojciech Łapiński starannie wyklepał(a):
Przemek czy Jurek Lipka pewnie by wymienili przekładnie na inną (jakby im ją dostarczyć) ale raczej sami nie zajmą sie regeneracją, jeżeli ich dobrze znam...

Dirass  w moim  XM 2,0 uszczelniał Lipka.

Pozdro
XM 3.0 V6 1989r HA1 bez LPG.Pozdrawiam. Sprzedany
od września 2008 BMW 735i Automat  x 2szt

Offline Maksym Własny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 280
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: XM Turbo d12, diraVI 91'
  • Zainteresowania: Medycyna
  • Miejscowość: Łódź
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 18, 2007, 15:22:09 »
ja powiem tyle. i dam schemat nawet. magiel (diraVI) jest prosty jak konstrukcja cepa. i uszczelnienie tylko samego siłownika można zrobić samemu w przysłowiowe 10 minut. jeśli magiel na zewnątrz. chociaż slowik koło Łodzi robi to na samochodzie.



a dokładnie jeśli chodzi o usczeli to:
- odgręcqamy 2 sruby na maglu
- zdejmujemy drążki skrętne
- zdejmujemy pokrywe po prawej stronie magla
- wyjmujemy cały siłownik

uszczeli nowe i po sprawie. jedna ponoć jest dość upierdliwa
XM Turbo d12, diraVI 91'

Offline Wojciech Łapiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 228
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 tourer 2.0 hdi 2015, Peugeot 407 SW 2.0 hdi 2009
  • Zainteresowania: podróże, wędkarstwo, fotografia
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 18, 2007, 15:56:46 »
Andrzej, mówisz że szlifuje na nowo listwy zębate? A potem je nawet utwardza? Bardzo chętnie go poznam ...
dawniej: Xantia Break 1,9 td
             Safrane 2,3 Si
             Nevada 2,1 D
             R 11 1,7
             Visa 1,9 d

Offline Mariusz Mikołajewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 298
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Xm 3.0 V6
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Kraków
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 18, 2007, 15:59:45 »
Cytuj

Adam Wrzodak starannie wyklepał(a):
Cytuj

Bartłomiej Ender starannie wyklepał(a):
Wymiana z regeneracją u tego pana to 4.000 zł - zdecydowanie za dużo dla mnie :)


4.000?!!!! To przecież w zależności od rocznika nawet połowa wartości samochodu. To ile w takim razie kosztuje nowa? 10kPLN?



Mnie w salonie Citroena w Krakowie za nową Diravi powiedzieli 30 000 zł.

Ps: Jeśli ktoś jest zainteresowany to mam do sprzedania 2 maglownice: Jedna cieknąca, druga ma jakiś problem po stronie mechaniki. Cieknącą na pewno da się zregenerować.

Jak coś to pisać: [email protected]

Offline Maksym Własny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 280
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: XM Turbo d12, diraVI 91'
  • Zainteresowania: Medycyna
  • Miejscowość: Łódź
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 18, 2007, 21:18:20 »
;p to możemy sie zamienić ja dam dirasa w dobrym stanie nie cieknącego, moge dorzucić jakiś siłownik lub cewke
XM Turbo d12, diraVI 91'

  • Gość
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 18, 2007, 23:23:25 »
Cytuj
Maksym Własny starannie wyklepał(a):
ja powiem tyle. i dam schemat nawet. (...)

Ale z Was uparciuszki :) Zamiast u nas na stronie poszukać i
ZNALEŹĆ . :D

Offline Andrzej Biniak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 575
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen XM 3,0 V6 12V 167 KM 1989r HAI bez LPG
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 19, 2007, 08:56:29 »
Cytuj

Wojciech Łapiński starannie wyklepał(a):
Andrzej, mówisz że szlifuje na nowo listwy zębate? A potem je nawet utwardza? Bardzo chętnie go poznam ...

A broń Boże nic takiego nie napisałem. Miałem tylko na myśli ,że u sąsiada widziałem dużo wywalonych na śmietnik ślimaków i listew.

Pozdro
edit: o Wnuku na pewno Słyszałeś. To prekursor we Wrocku i okolicach, jeżeli chodzi o temat regeneracji przekładni kierowniczych
XM 3.0 V6 1989r HA1 bez LPG.Pozdrawiam. Sprzedany
od września 2008 BMW 735i Automat  x 2szt

Offline Wojciech Łapiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 228
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 tourer 2.0 hdi 2015, Peugeot 407 SW 2.0 hdi 2009
  • Zainteresowania: podróże, wędkarstwo, fotografia
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 19, 2007, 11:09:01 »
Cytuj

Andrzej Biniak starannie wyklepał(a):
Cytuj

Wojciech Łapiński starannie wyklepał(a):
Andrzej, mówisz że szlifuje na nowo listwy zębate? A potem je nawet utwardza? Bardzo chętnie go poznam ...

A broń Boże nic takiego nie napisałem. Miałem tylko na myśli ,że u sąsiada widziałem dużo wywalonych na śmietnik ślimaków i listew.

Pozdro
edit: o Wnuku na pewno Słyszałeś. To prekursor we Wrocku i okolicach, jeżeli chodzi o temat regeneracji przekładni kierowniczych


Tego gościa (Wnuka) akurat nie znam. Warsztat, o którym myślałem: Sępolno, ul. Wysockiego 37 nie dorabia nowych ślimaków ani listew. Czasem uda im się z 2-3 zużytych przekładni wybrać jeszcze znośnie pracujacy zespół ślimak/listwa, reszta idzie na górę złomu. Niestety podaż przekładni dla XM jest bardzo mała. Oni "żyją" głównie z VW i Opla.
W razie czego dirassa zrobia też,  ale raczej w zakresie uszczelnień i tulejek ...
dawniej: Xantia Break 1,9 td
             Safrane 2,3 Si
             Nevada 2,1 D
             R 11 1,7
             Visa 1,9 d

Offline Andrzej Biniak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 575
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen XM 3,0 V6 12V 167 KM 1989r HAI bez LPG
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 19, 2007, 14:40:42 »
No i lepiej Żebyś nie znał  bo znaczyło by to ( tego nie życzę), że Twoja przekładnia zrobiła pa pa   :-). Gneralnie we Wrocku i okolicach handel "używkami" przejęli handlarze i kupno czegoś od osoby fizycznej powoli bedzie można odłożyć między bajki.
Wnuk ma warsztat na Kowalach przy ul. Lechitów 7 ( po za Diravi naprawia wszystkie + ciężarowe) i jego oferta jest też w Auto Giełdzie Dolnośląskiej.

Pozdro
XM 3.0 V6 1989r HA1 bez LPG.Pozdrawiam. Sprzedany
od września 2008 BMW 735i Automat  x 2szt

Offline Albert Rączka

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Włocławek
  • Posiadany samochód: XM V6 1992r
  • Zainteresowania: samochody :)
  • Miejscowość: Włocławek
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 19, 2008, 14:27:06 »
Gdzie mozna nabyc uszczelnienia do dravi bo chyba slepy jestem albo przegapiłem, ale nie znalazłem nigdzie. Postanowiłem podjac probe naprawy bez wyjmowania z samochodu. Mam spory wyciek z prawej strony, a jakos nie usmiecha mi sie wyciagac tego z samochodu (XM mkI V6). Mam taki magiel, dostałem razem z samochodem, niestety jest czesciowo rozebrany wiec czeka mnie sporo niespodzianek :)

  • Gość
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 19, 2008, 19:33:22 »
niezly kozak jestes jak chcesz to w ten sposob zrobic!
ja kupowalem tutaj: www.ggtrading.pl

Offline Maurycy Piniarski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 424
  • Skąd: Sieradz
  • Posiadany samochód: XM 2.5td 1998r,
  • Zainteresowania: motoryzacja,żagle,film, muzyka
  • Miejscowość: Sieradz
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 19, 2008, 21:19:57 »
Witam
Spokojnie polecam zakład w Łodzi ( adresy masz podane wcześniej)
W/g ich cennika regeneracja to 480,00 zł.
Dają rok gwarancji na naprawioną maglownicę.
Jak nie potrzebujesz faktury to jeszcze możesz potargować.
CYTRNKI są jak KOBIETY-kochamy je za wady i zalety
jest:XM 2.5TD 1998r,MB Sprinter 313CDI

Offline Andrzej Biniak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 575
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen XM 3,0 V6 12V 167 KM 1989r HAI bez LPG
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 19, 2008, 22:20:51 »
Cytuj

Maurycy Piniarski napisał:
Witam
Spokojnie polecam zakład w Łodzi ( adresy masz podane wcześniej)
W/g ich cennika regeneracja to 480,00 zł.
Dają rok gwarancji na naprawioną maglownicę.
Jak nie potrzebujesz faktury to jeszcze możesz potargować.

Ale to chyba cena naprawy wymontowanej przekladni?
XM 3.0 V6 1989r HA1 bez LPG.Pozdrawiam. Sprzedany
od września 2008 BMW 735i Automat  x 2szt

Offline Wojciech Łapiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 228
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 tourer 2.0 hdi 2015, Peugeot 407 SW 2.0 hdi 2009
  • Zainteresowania: podróże, wędkarstwo, fotografia
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 19, 2008, 23:36:51 »
Cytuj

Piotr Mularczyk napisał:
Zadam pytanie jak przedstawia się sprawa uszczelniania / regeneracji Dirass ? Chodzi przede wszystkim o kosztory i tródność zadania.

Dirass jest szewsko prosty z wyjatkiem głowiczki do sterowania siłownikiem, nie rozbieralnym zresztą i zawsze cieknącym ...
Wg mnie ta przekładnia ma dziwną, niedopracowaną budowę: Z lewej strony nie ma tulejki prowadzacej listwę, a jej luz w obudowie ma co najmniej ze 3 mm. Jak koła są maksymalnie skręcone w prawo, to ugina się sprężyna pod "kamieniem" i listwa stuka o obudowę.
Siłownik jest mocowany wahliwie na silentblokach a jego cylinder tylko w jednym miejscu zamiast w dwóch, przez co przy max. skręcie w lewo obraca on listwą, co powoduje dodatkowy stuk na zazębieniu
Tutaj znowu doszła do głosu arabska myśl techniczna ...
dawniej: Xantia Break 1,9 td
             Safrane 2,3 Si
             Nevada 2,1 D
             R 11 1,7
             Visa 1,9 d

Offline Maurycy Piniarski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 424
  • Skąd: Sieradz
  • Posiadany samochód: XM 2.5td 1998r,
  • Zainteresowania: motoryzacja,żagle,film, muzyka
  • Miejscowość: Sieradz
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 20, 2008, 19:53:32 »
tak,to cena wymontowanej przekładni,ten zakład naprawia tylko maglownice kóre są wcześniej wymontowane,nie prowadzą warsztatu który świadczy takie usługi.
CYTRNKI są jak KOBIETY-kochamy je za wady i zalety
jest:XM 2.5TD 1998r,MB Sprinter 313CDI

Offline Maksym Własny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 280
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: XM Turbo d12, diraVI 91'
  • Zainteresowania: Medycyna
  • Miejscowość: Łódź
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 21, 2008, 00:07:57 »
jak nie prowadzą warsztatu?? prowadzą. sam jeździłęm tam niedalej jak rok temu z fiatem ducato. i diravi. ducato wzieli driavi sie przestraszyli (wyjmowania a po wyjęciu bez problemów.).


mają warsztat i robią lub robili.
liczyli sobie za wyjęcie chyba coś koło 100 czy 150pln w sumie 650

edit:

robią. 170 teraz za wyjęcie. wystarczy odwiedzić strone i wszystkie wątpliwości rozwieje. Pytania kierować do zakładu na przędzalnianej w Łodzi.
XM Turbo d12, diraVI 91'

Offline Maurycy Piniarski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 424
  • Skąd: Sieradz
  • Posiadany samochód: XM 2.5td 1998r,
  • Zainteresowania: motoryzacja,żagle,film, muzyka
  • Miejscowość: Sieradz
Re: Maglownica do wymiany/regeneracji - gdzie?
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 22, 2008, 21:18:22 »
Ok. może od roku albo i wcześniej bawią się z wyciąganiem i wkładaniem maglownicy jak ja  ok. 3 lata temu naprawiałem to nie chcieli ze mną rozmawiać o wyciąganiu , poza tym to może wydłużyć okres oczekiwania na naprawę , jak mają maglownicę na stole to kwestia kilku godzin i zrobione.
CYTRNKI są jak KOBIETY-kochamy je za wady i zalety
jest:XM 2.5TD 1998r,MB Sprinter 313CDI