Marek Chmielewski napisał:
Otworz klape, zdejmij okladzine od jej gory na styku z plastykiem przy szybie, pchnij dzwignie zamka i otworzysz szybe. Po jej otwarciu zdejmij plastykowa oslone napedy wycieraczki i znajdziesz tam przewod ze zlaczka wiadacy od sciezek w szybie do stycznika pod ramieniem wycieraczki. Rozlacz zlaczke i wetknij kabelek tak zeby polaczyc obwod, jesli uslyszysz "trzask" elektromagnesu to masz uszkodzony stycznik znajdujacy sie w oslonie dzwigni wycieraczki, jesli nic nie uslyszysz to masz uszkodzona sciezke. W drugim przypadku postaraj sie o dwuzylowy przewod, zdejmij spojler znad szyby i pod nim znajdziesz przewod ze zlaczka ktorego koncowki wchodza w szybe. Od tej zlaczki do zlaczki przy wycieraczce musisz poprowadzic przewod i w ten sposob ominac uszkodzona linie w szybie. Trzeba tylko jakos skutecznie przykleic kabelek. Po naprawie (przypadek I lub II) bedzie dzialc otwieranie.
no dobra to co zrobilem zle ze nie dziala?
Zakupilem zestaw naprawczy jak gdzies podaja w tym poradniku know how, poszedlem do ASO i za 60zl dostalem jeden kabelek, dwie termozgrzewalne zlaczki i czarna tasme do naklejenia na przewod, fakt faktem byla odpowiednio docieta...
Pod spojlerem ucialem przewod wychodzacy z wtyczki zolto-czerwony
Obok zamka szyby przewod polaczylem z przewodem ktory za wtyczka laczy sie z przewodem niebieskim
NO I NIE DZIALA...
Jak dalej co sprawdzac...
kro po kroku jak krowie na rowie prosze.