Upieram się, ze najlepszym wyjściem jest podłączenie kontrolek do HA. Nie jest to zbyt skomplikowane a efekt jest widoczny od razu. Myślę, że skoro stukają cewki to są sprawne, jedynie nie wiadomo jak się zachowują podczas jazdy, czy prawidłowo działa HA sterując nimi.
Jak już pisałem wcześniej te stuki są przy załączaniu się HA. Podczas jazdy gdy następuje załączenie cewek, też jest na początku impuls, który prawdopodobnie ma na celu pewne ich załączenie a po ułamku sekundy następuje stabilizacja tego napięcia. Po każdym zaniku zasilania cewek jest to samo. Na postoju dzieje się podobnie z tą tylko różnicą, że cewki są zasilane prawie ciągle i następuje co jakiś czas ten dodatkowy impuls. Może ma to na celu przeczyszczenie iglicy czy jakoś tak?
Podczas spokojnej jazdy, gdy cewki nie są wyłączane nie ma tych impulsów i myślę, że to są raczej naturalne objawy HA.
Powinien się może jeszcze wypowiedzieć ktoś inny, kto zainstalował sobie kontrolki i ma HA2 aby się upewnić co do tego. Było by to bardzo pomocne w dalszym zgłębianiu tajników naszych hydrowozów.