Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [audio] głośniki z przodu do tyłu  (Przeczytany 8448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paweł Hendrysiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 314
[audio] głośniki z przodu do tyłu
« dnia: Marzec 17, 2008, 12:26:52 »
Nie znam się. Czy mogę sobie bezkarnie podczepić 2 głośniki równolegle czy szeregowo (no właśnie - jak?) na stronę - tzn. tylny lewy kabel = tylny lewy drzwi i tylny lewy półka? Radio zwykłe sony, jakiś s-mosfet :)

No i jestem zbyt leniwy żeby sprawdzić - czy z przodu (w drzwiach) i z tyłu (też w drzwiach) wchodzą dokładnie te same głośniki? Sprawdzał ktoś?

Chciałem nowe kupić do przodu, te co mam dać do tyłu w drzwi a tylne na półce (obecnie w drzwiach tylnych nie mam głośników - są wymontowane, mam tylko na półce) zrobić "na żądanie" bo jak wiozę pasażerów to im po głowie dają. Myślę, że jakby były w drzwiach to by nie jęczeli.

Offline Grzegorz Spek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 956
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: Peugeot 306 2.0HDI 2001 r.
  • Zainteresowania: MTB, muzyka
  • Miejscowość: Poznań
Re: [audio] głośniki z przodu do tyłu
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2008, 12:58:48 »
Na radiu masz wyjścia na 4 głośniki. Poprowadź kable od radia do głośników i nie kombinuj z podpinaniem pod 1 kabel 2 głośników.

EOT
BYŁY:
Citroen AX First 1,4d '92
Citroen ZX Break 1.9 TurboD Avantage '94
Citroen ZX Aura 1,6i '92 ORGA 5545 240kkm+
Ford Fiesta Flair 1.3 LPG 1997 r
Peugeot 306 2.0HDI 2000 r.

JEST:
Hjundaj i30 1,6 CRDi, służbowy...

Offline Paweł Hendrysiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 314
Re: [audio] głośniki z przodu do tyłu
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2008, 14:07:11 »
Ale ja chcę SZEŚĆ głośników, cztery to mam teraz. Na prawdę, nie da się?