Miałem aktywowany tempomat i działał. Po pewnym czasie raz działał raz nie teraz nie działa wcale. W ASO w Gliwicach skasowali mnie na 250 zeta i powiedzieli że jest uszkodzony stycznik pod pedałem hamulca ten podwójny (styk rozwierny do tempomatu i zwierny do światła stop - kostka cztero przewodowa), kazałem wymienić koszt 35 zeta. Po wymianie przyszedł pan i powiedział że jest dalej przerwa na tym styczniku i zabudowali stary. Diagnoza serwisanta - aby zadziałał tempomat: wgrać nowy program do BSI koszt 500zeta ale jak to zrobią mogę nie wyjechać z ASO, jak to nie zadziała wymiana na nowe BSI koszt 1600zeta + robocizna 400zeta = 2500. Bardzo zabolał koszt zabudowy tempomatu i koszt 250 za nic nie zrobienie. W związku z tym, że komputer serwisowy (nie wiem w jakiej obcji) pokazuje przerwę na styczniku hamuca a stycznik jest dobry to może jest przerwa na kabelku mam dwa pytania czy jest możliwy do zdobycia schemat gdzie to jest połączone ? i w związku z tym jak się dostać do BSI aby go wybudować.
Nie wytrzmałem i zaczołem szukać przez znajomego Google i znalazłem faceta na Aledrogo z Dąbrowy Górniczej. Umówiłem się telefonicznie na dzisiaj godzina 12 zabudował, uaktywnił koszt 230zeta wraz z manetką. I tym sposobem jestem znowu jestem szczęśliwym posiadaczem tempomatu. Spytałem faceta co zrobil powiedział że nic tylko skasował mi bład stycznika pedału sprzęgła. Powiedział że jeżeli w serwisie nie wykasowali tego błędu to tempomat nie miał prawa działać.
Dla informacji zrobil to laptopem na parkingu. Dla informacji na Aledrogo
http://allegro.pl/tempomat-kompletna-instalacja-peugeot-i-citroen-i1311462476.html jest informacja dla jakich samochodów tą usługę wykonuje albo zwrot kaski.
Szkoda mi tylko tych 250zeta wydanych w ASO citroena w Gliwicach.