Tak jak pisałem wyżej, przeznaczona jest do kilku modeli również Picasso. Linka oryginalna przy pedale sprzęgła zakończona jest sześciokątem foremnym, natomiast zamiennik włoski posiada zakończenie o ok. 0,5 mm większej średnicy i jest lekko "splaszczone" (nieforemne). Po zamontowaniu linki w pojeździe, okazało się, że brakuje 5 mm aby zapiąć ją na łapie sprzęgła. Odpięcie jej od pedału sprzęgła było niemożliwe gdyż końcówka linki mocno zakleszczyła się (nieprawidło wsunęła się). Pozostał demontaż pedału, ale by go odsunąć od grodzi i przyjrzeć się problemowi trzeba było najpierw przeciąć linkę. Tak zakończyły się oszczędności w moim przypadku. Posiadam Xsarę mało popularną na naszym rynku, może ten zamiennik nie sprawdza się tylko w moim modelu. Obecnie śmigam na starej, nasmarowałem ją, pracuje lekko i tylko sporadycznie skrzypi.