Moje głosy:
1. Faktycznie poroniony układ przycisków zamykania szyb; broniłem umiejscowienia na konsoli środkowej dotąd bo mam tak w Saxo, ale tam są te przyciski blisko siebie i ZA drążkiem zmiany biegów; to jest wygodne, bo zamykamy szyby często przy przyspieszaniu i wtedy ręka zmieniając biegi domyka szyby. Niestety w Xsarze to porażka (szeroko), szczególnie dla osób niezbyt wysokich (wyciąganie ręki...)
2. Głośna powyżej 120 km/h
3. I jeszcze jedno - za szerokie wnętrze
Tzn. ostatnio zauważyłem to z żoną... wspominając czasy malucha, w którym siedząc na przednich siedzeniach można było łatwo przytulić kobietę... w Xsarze to utrudnione
Wada nabyta:
1. Urwana połowa szewronu na grillu zastąpiona podróbką z blachy - taką Xsarę z tą podróbką kupiłem świadomie. Czy u Was te szewrony same odpadają, czy też ktoś to urywa? Cały czas szukam srebrnego grilla na Allegro, bo żal mi płacić za nowy grill (na Allegro - 280 zł; ASO - 450 zł) + jeszcze malowanie. W sumie temat czysto estetyczny, ale jak mnie wkurzy to wydam 6 stów na znaczek... W końcu to polski patent kół zębatych, a więc szacunek się należy...
Marek Będkowski napisał:
P.S. problem z widocznością do tyłu i oceną odległości rozwiązałem montują czujnik cofania.
Ciekaw jestem ile to Cię wyniosło (ASO?) i jaką masz sygnalizację wewnątrz?