tak wygląda moja deska wycinek z instrukcji, nie che mi się lecieć na pole i fotki robić
nawiasem Ty masz Xsarcię trójkę, ja tylko dwójkę
Xsara II i umowne III praktycznie roznia sie tylko detalami. Wskazniki sa takie same i funckje auta takze
Moze inni wlasciciele Xsar II sie wypowiedza na temat recznego? Bo albo ja cos mam inaczej i rzeczywiscie cos zmienili albo u Ciebie jest jakies odstepstwo od normy
I jeszcze dodam cos bo sprawdzilem.
Normalnie pika sam hamulec i ma to miejsce tak jak pisalem, czyli przy probie jechania na hamulcu samochod wyda dzwiek, dodatkowo na komputerze (o ile jest) wyswietli sie komunikat HANDBRAKE ON.
Sygnalizacje wlaczonego hamulca sygnalizuje tylko i wylacznie kontrolka (P). U Ciebie przy zaciagnietym recznym pali sie STOP i przy pracujacym silniku to ten STOP piszczy a nie hamulec postojowy. Zapalenie STOP wraz z sygnalem akustycznym przy pracujacym silniku oznacza ostrzezenie o nieprawidlowosci i o tym ze nalezy natychmiast wylaczyc silnik - dlatego pojawia sie ten sygnal akustyczny oraz STOP. Tak przynajmniej wynika z instrukcjio i wyglada na to ze u Ciebie nie jest to sprawa normalna, a wskazuje na jakas nieprawidlowosc.