Wojciech Michurski napisał:
Tam jest imbus 5-kątny.
Tylko nie wiem czy dasz radę bo tam jest chyba coś w rodzaju zabezpieczenia i trzeba specjalny klucz.
Sprubój pojechać do diagnosty i oni mają przyżądy, dzięki którym dokładnie można zbadać co jest przyczyną drgań.
Jeśli podczas jazdy wszystko ok to może być jakaś niedokręcona śrubka i tłucze się.
Rozwaliłeś mnie tekstem o diagnostach :-)
Jak byłem w jednym z najlepszych w Kielcach serwisów posiadających prawdopodobnie najnowszy i najdroższy sprzęt do diagnostyki i ustawiania zbieżności i geometrii to nie wykryli nawet, że jedna z końcówek maglownicy ma luzy.
Jak sam sobie nie zdiagnozujesz to możesz liczyć na serwis w stylu :najpierw wymienimy maglownice, potem kolumne a jak to nie pomoże to sie zobaczy :-), a tak generalnie to o co panu chodzi, przecież wszystko jest w porządku...
Odnośnie poluzowanej śrubki to wiesz... to nie rower. W przekładni samochodowej nie ma żadnych śrubek, które mogą się same odkręcić bo to byłoby jednoznaczne z wypadkiem...
W związku z tym mam pytanko - czy ktoś dokręcał tą śrube?