W 1.4 jest inny sterownik, więc nie ma co porównywać jednego z drugim. Tutaj sprawa się wyłącznie rozbija o emulację. Jaka powinna być tego nie wiem, być może wypełnienie 50%/50% jest niepoprawne... W każdym razie MM g6.10 jest bardzo czuły na to i u mnie, pomimo poprawnego montażu nie da się nic z tym zrobić. Może jest kwestia doboru odpowiedniego kompa gazowego, bo mój nie ma możliwości zastosowania innego przebiegu emulacji, poza prostokąt (prawie jak sinus), masa, odczep. Z tych najlepiej działa masa bo rozwiązuje problem. Kiedyś widziałem schemat jakiś włoski montażu lpg w 1.6i MMG6.10 i tam był typ emulacji wyłącznie masa + przekaźnik odcinający check engine. Być może istnieje jakiś konkretny sterownik do gazu lub jego ustawienie, które nie powoduje tego problemu ale nie znam jak dotąd nikogo z G6.10, który by miał emulację sinusoidalną, brak dodatkowych resetorów i było wszystko OK. Problem kompletnie nie dotyczy G5.S2.