Witam.
Ja, niechcący rzecz jasna, podczas czyszczenia, uszkodziłem oryginalny przepływomierz (pękła jedna z blaszek). Z tak podupadłym czujnikiem przejechałem kilka kilometrów, silnik był bardzo przymulony a komputer wygenerował "antipollution fault" oraz zapalił kontrolkę "check engine". Kupiłem nowy, niestety nieoryginalny, firmy MTM odpowiednik oryg. 5WK9628, błędy zniknęły, lecz silnik nie ma tej dynamiki jak wcześniej (szczególnie odczuwalne między 1000-1500 obr/min ). Podpinałem dla porównania przepływkę SIEMENSa (oryginał) z Xantii z tym samym motorem (2.0 HDI 110KM) ozn. 5WK9621 i było tylko trochę lepiej.
Nurtuje mnie pytanie czy muszę podjechać na kasowanie błędów (czy będzie poprawa), które się pojawiły do czasu wymiany na nowy MAF, czy "tanie mięso psy jedzą - MTM" wyrzucić i kupić oryginalny i mieć święty spokój? Coś czuję, że wygłupiłem się z zakupem "taniego zamiennika" ;/