Witam. Dzis przełamałem sie i wymrygałem swojego XMa. (XM mkI 2.0 tct , HA2)
Wg złączy diagnostycznych :
niebieska : błąd 24 (wykasowany - choc po okolo 40km znowu sie pojawił
Szara : błąd 22 ,24 , 31 (problemy z wykasowaniem)
Po wykasowaniu błędu na kompie od HA ( niebieskie złącze) , kontrolka diagnostyczna przy zaplonie zapala sie i testuje HA. Auto zrobilo sie mega komfortowe - uczucie BEZCENNE
))
Szkoda tylko ze po okolo 40 km znowu przestał testowac przy zapłonie i błąd "24" znowu powrócil
Macie jakies pomysły co może powodować powrót błędu ? Bede bardzo wdzieczny.
PS : chcial bm jeszcze sprawdzic silnik i klime ale wtyczki czarna i zielona maja po 2 dochodzace (roznokolorowe) przewody w przeciwinstwie do tych od HA (niebieska) i ABS(szara) ktore maja jeden (brazowy) dochodzacy przewod.
Czy te z dwoma przewodami tez mozna diagnozowac w ten sam sposób?
POzdrawiam serdecznie