1 - to byla taka przenosnia,z tego co widze dostep do tweeterow w xsarze jest utrudniony,nie ogladalem tego jeszcze,ale podejrzewam ze wymiana kabli najprostsza nie bedzie
2 - profesjonalnie zrobione wytlumienie wymaga usuniecia wszystkiego do golej blachy,wszystkie wytlumienia,a czesto tez sciagniecie zewnetrznej blachy drzwi
3 - tu kolejna przenosnia,chodzilo o lepsze glosniki,w wytlumienie inwestuje sie kupujac naprawde dobrej klasy glosniki,to co napisales to fakt,ale wez sobie pod uwage cene glosnikow a cene wygluszania drzwi
4 - glownie maskownice glosnikow wpadaja w rezonans i odglos tarcia plastiku o plastik jest cudowny wrecz
5 - niewiem czy bede sie tego sam podejmowal,juz wole wylozyc stowe,czy dwie za robocizne i miec pewnosc ze zrobi to ktos kto sie na tym zna.
6 - ten model helixa jest jednym z lepszych,jak nie najlepszym w swojej kategorii cenowej,ale chodzi o to ze wygluszenie wyjdzie drozej niz glosniki,wiec stad bylo ze wyglusza sie drzwi pod naprawde swietne glosniki.
A teraz cos innego,dzis po wieeeeeelu bojach elektryk zalozyl mi radio Alpine iDA,wielkim problemem bylo to,zeby radio startowalo na zaplonie a gasilo go z wylaczeniem silnika na pozycji "0",jakos sie udalo cos pokombinowal tam w wiazce przy bezpiecznikach i chodzi,jednak tutaj cos dziwnego sie dzieje,a mianowicie jak radio jest "rozgrzane" czyli wlacze go pogra 5 min,wylacze zaplon,wlacze znowu za chwile to wszystko dziala jak nalezy,czyli radio startuje razem z zaplonem,a gasnie na zero (chcialem zeby bylo tak jak seryjne radio w xsarze)jednak po dluzszym postoju(2h siedzialem w domu,nastepnie wsiadlem do auta,przekrecam kluczyk,wlaczam zaplon i radio nie odpala,musialem go wlaczyc recznie,a takze co wazne stracilo pamiec stacji radiowych,jest to dla mnie bardzo dziwne,poniewaz jak jest cieple to wszystko dziala jak nalezy,jednak po paru godz postoju samochodu radio juz nie odpala na zaplonie a w dodatku traci pamiec,co moze byc tego powodem?