Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [Mk1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES  (Przeczytany 63468 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 898
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #150 dnia: Sierpień 30, 2010, 20:00:58 »
I ile Ci teraz pali na mieście i na trasie?

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #151 dnia: Sierpień 30, 2010, 20:31:45 »
Tzn trasa kalisz -> koszęcin o ile można tak ją nazwać spalił w sumie 7.5l/100km wg komputera z tym że raczej nazwał bym to cyklem mieszanym w kaliszu zanim znalazłem mc donal... no to troche sie nakreciłem. Do tego korki małe ale były droga jaka jest  taka jest ciągle po wioskach z foto. No i oczywiście starałem się utrzymywać predkość tempomatem na poziomie 90 do 100 km/h bo wczesniej właśnie przy takich predkościach działy sie cuda z autem. Dodam na marginesie że dopiero dzisiaj na równej prostej drodze zobaczyłem chwilowe wskazanie na pozionie 6,5 do 7 wcześniej pokazywał powyżej 8 litrów. Trasa w sumie liczyła 190km
Autko jak w opisie 2.2 automat combi.
PS 1 myślałem że u Pana A przyszpanuje fura okazało się że przyjechałem dziadkiem w kolejsce za mna stał dużo nowszy peugeot, który również miał wsadzone w pupe duże wiertło.
PS 2 Pan A ma fajnego psa i kota umilają czas licznymi zabawami
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 898
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #152 dnia: Sierpień 31, 2010, 13:52:37 »
To mój z fapem na trasie 520km do Zakopanego i potem na Słowacje i jakieś 80 km po górach w krótkich odcinkach plus 2 razy przejazd przez Kraków i odcinki na zakopiance 140-150km/h spalił srednio 7,3L więc bez fapa cudów nie ma, tylko że ja mam manual oraz wg komputera to wyszło 8L/100km. U mnie jak jadę 80-100 po płaskim to spalanie na kompie oscyluje 5-6L. Niestety na mieście już tak różowo nie jest i przeważnie pali 9-11L w zależności od temperatury i długości odcinków. Jak byłem kilka dni W-wie to spalanie mi spadło ponad 2L bo jednak przeważnie jechało się traskę 15-20km.

Offline Krzysztof Glowa

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 87
  • Skąd: Leics
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Expensive 2.2 HDi Auto
  • Miejscowość: Leics
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #153 dnia: Sierpień 31, 2010, 17:56:51 »
Witam czy ktoś może słyszał o czymś takim

http://cgi.ebay.co.uk/FAP-DPF-OFF-DIESEL-PARTICULATE-FILTER-EMULATOR-/320559713381?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM

Niestety nie mam możliwosci podjechania do jakiegoś citropedy aby mi załatwił sprawe z fapem, więc znalazłem coś takiego. Czy ktoś się orientuje czy po wywaleniu fapa emisja spalin wzrośnie? Bo mam stresa przed przeglądem. A regeneracja fapa drożej wychodzi niż zakup tego pierdołka :D
Najbardziej wiarygodny test na określenie temperamentu - żółte światło na sygnalizatorze :o)

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 898
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #154 dnia: Sierpień 31, 2010, 19:39:36 »
Spaliny reguluje katalizator a fap zatrzymuje cząstki stałe (sadze). Jeśli będą sprawdzać zadymienie to pewnie wykaże wzrost, ale wszystko zależy od stanu silnika. Odnośnie tego wynalazku to wg mnie lipa, chyba że montaż odbywa się w firmie i stroją oni to do konkretnego samochodu. Rozumiem, że wiesz że fapa musisz wywalić podłaczając emulator.

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #155 dnia: Sierpień 31, 2010, 22:51:36 »
no niestety za wygode sie płaci automat pochłania zawsze ponad litra wiecej. Wynika to z samego faktu przeniesienia napędu pomiedzy silnikiem a skrzynią. Powiem wam jedno kiedyś miałem opla vectre a 1.8 8v automat sprzedałem to auto teściowi 8 lat temu jeździ do dzisiaj na liczniku ponad 650 tys.km i bez remontu. Nie wiem czy to prawda ale podobno silniki z automatami wytrzymują znacznie dłużej. Ja to poniekąd potwierdzam jeżdże tylko automatami.


Ale dobra bo zbaczamy z tematu.
Bez FAP troche kopci ale jest to prawie niewidoczne. Poprosiłem mobila na CB który jechał za mną aby luknął. PO paru minutach deptania po gazie powiedział że coś tam zobaczył ale niewiele.
Na przeglądzie nie ma co się bać katalizator dba o twój spokojny sen
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Jim Dziubinski

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 6
  • Skąd: Northampton
  • Posiadany samochód: C 5 2.2 HDI SX Auto 2003
  • Miejscowość: Northampton
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 01, 2010, 13:15:43 »
Mam pytanie, czy po wyjęciu fapa i bez żadnej ingerencji w elektronikę  będą się włączać wszystkie światełka na desce i silnik pracował w "słabszym" trybie ? czy autko będzie jeździło bez problemu ? Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi do tej pory.

dzięki za krótką odpowiedz o ile jest możliwa.

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 01, 2010, 17:42:48 »
Tak trzeba przeprogramować auto. Mechaniczne usunięcia Fap trwało pół godziny, godzinkę czekałem na wgranie nowego "WINDOWSA". Przy czym sterownik został zdemontowany po przeprogramowaniu włożony. Potem auto kisiało  następną godzinkę z podłączonym laptopem do złącza diagnostycznego
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Adam Hajkowicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 36
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK2 HDI 16V,2006r
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #158 dnia: Wrzesień 01, 2010, 20:38:27 »
Mam pytanie do Tych którzy dolewali płyn....dziś dolałem płyn w warsztacie i weszło według mechanika całe trzy litry bo jak stwierdził zbiorniczek był prawie pusty.
Czy to możliwe?
Nadmieniam że oddałem auto do dolania płynu od razu jak tylko zaświecił mi się komunikat "Niski poziom dodatku FAP"
pozdrawiam.

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #159 dnia: Wrzesień 03, 2010, 23:11:44 »
jejku nie wiem ja wywaliłem całą ta ekologie jak chcesz to mam ten płyn jeszcze w zbiorniczku opyle po cenie suchego  chleba płyn jest "biały" nie zielony.
Z tego co wiem to wchodzi max albo 3,5 albo4,5 litra
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 898
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 04, 2010, 14:52:31 »
Do MKII wchodzi 3L eolysa 176  i starcza go na ok. 120 tys. km w zależności od zużycia paliwa.

Offline Paweł Kokot

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 262
  • Skąd: Oleśnica
  • Posiadany samochód: C5 Berline 1,6 Hdi 2006 Opieka nad C3 1,4 HDI. Wcześniej xsara break II 2.0 HDI 90, 2002 r.
  • Miejscowość: Oleśnica
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 04, 2010, 20:40:11 »
Cześć, u mnie po pojawieniu się komunikatu o niskim poziomie dodatku (przy przebiegu 137200 km) w zbiorniku było tego płynu tylko trochę na dnie. Wlałem  3 litry – kupione w ASO za 483,61 zł.
i wydaje mi się, że jeszcze trochę by weszło. Odpowiedź dla Adama brzmi - to jest możliwe.

Offline Adam Hajkowicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 36
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK2 HDI 16V,2006r
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 05, 2010, 10:06:24 »
Prawie tyle samo miałem na liczniku około 137 000,  teraz czekam na komunikat o zapychającym się FAPie, ciekawe kiedy to nastąpi.
pozdrawiam.

Offline Stanisław Walkowiak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 271
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: Xantia 1,8i 8V / C4 1,6 HDI 110KM / C5 BREAK 2,0 HDI 110KM
  • Zainteresowania: Cytrynki ;)
  • Miejscowość: Częstochowa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #163 dnia: Październik 09, 2010, 02:05:12 »
Cytuj

Przemek Ignatowski napisał:
Cytuj

Mariusz Fałczyński napisał:
Tylko,że płyn uzupełniasz co 80000, a fap czyścisz co 120000, co oznacza że płyn musisz uzupełnić i przy 80000 i 120000.

Po co? Uzupełniam tylko jak go brakuje. Proces czyszczenia nie ma wpływu na ilość dodatku w zbiorniczku.


Czytając te wszystkie wątki pomysłów na pozbycie się fap nie brakuje. Jednak (być może przeoczyłem), jak by tak w prosty sposób wyciąć cały wkład z FAP a zbiorniczek uzupełnić po korek zwykłą ropą lub dodatkiem do paliwa na niskie temperatury. W kompie zainicjować że zbiorniczek jest pełny. Czujniki nie będą widzieć różnicy ciśnienia przed i za fap, czyli fap czysty. Proszę mnie poprawić jeśli coś źle myślę. Czy ktoś coś podobnego próbował już zrobić?
tel: 504065126
@: [email protected]
Dobijanie Sfer Azotem
BX, CX, GS, GSA, ID-DS, SM, XANTIA, XM.
Naprawa pojazdów PSA nie tylko hydro.

Offline Janusz Jarosz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 178
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.2 HDi 2001 exclusive, BVA
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #164 dnia: Październik 09, 2010, 06:48:40 »
Cytuj

Stanisław Walkowiak napisał:
Czujniki nie będą widzieć różnicy ciśnienia przed i za fap, czyli fap czysty. Proszę mnie poprawić jeśli coś źle myślę.

Jeżeli czujniki nie widzą różnicy ciśnienia, komputer interpretuje to jako uszkodzenia fapa - zgodnie z prawdą. Czujniki muszą wskazywać ciśnienie różnicowe zależne od obrotów silnika. Na tyke duże żeby stwierdzić że fap jest i na tyle małe że nie jest zapchany. Stąd pomysły na odłączanie czujników i wstawianie "emulatorów". Ten "emulator" to prosty dzielnik napięcia zrobiony z dwóch oporników z wzorcowym napięciem pobieranym z przepływomierza.
Spotkałem się też z pomysłem odłączenia zbiorniczka dodatku i pompy i zastąpienia ich odpowiednimi rezystancjami.

Offline Stanisław Walkowiak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 271
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: Xantia 1,8i 8V / C4 1,6 HDI 110KM / C5 BREAK 2,0 HDI 110KM
  • Zainteresowania: Cytrynki ;)
  • Miejscowość: Częstochowa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #165 dnia: Październik 10, 2010, 23:07:13 »
Cytuj

Janusz Jarosz napisał:
Cytuj

Stanisław Walkowiak napisał:
Czujniki nie będą widzieć różnicy ciśnienia przed i za fap, czyli fap czysty. Proszę mnie poprawić jeśli coś źle myślę.

Jeżeli czujniki nie widzą różnicy ciśnienia, komputer interpretuje to jako uszkodzenia fapa - zgodnie z prawdą. Czujniki muszą wskazywać ciśnienie różnicowe zależne od obrotów silnika. Na tyke duże żeby stwierdzić że fap jest i na tyle małe że nie jest zapchany. Stąd pomysły na odłączanie czujników i wstawianie "emulatorów". Ten "emulator" to prosty dzielnik napięcia zrobiony z dwóch oporników z wzorcowym napięciem pobieranym z przepływomierza.
Spotkałem się też z pomysłem odłączenia zbiorniczka dodatku i pompy i zastąpienia ich odpowiednimi rezystancjami.


No tak, różnica ciśnień musi być. Ja przymierzam się do trochę innej mody no chyba że nie wyjdzie to pozbędę się go raz na zawsze programowo. Uzupełnić zbiornik jak pisałem wyżej ropą lub dodatkiem na niskie temp. A fap przebić ale nie cały tylko kilka otworów, różnica ciśnień będzie a fap nie będzie miał możliwości się zapchać.
tel: 504065126
@: [email protected]
Dobijanie Sfer Azotem
BX, CX, GS, GSA, ID-DS, SM, XANTIA, XM.
Naprawa pojazdów PSA nie tylko hydro.

Offline Jacek Wadowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 258
  • Skąd: Mirsk
  • Posiadany samochód: xantia mk 1 1.9 td 94r c5 2.2 hdi 2002r
  • Miejscowość: Mirsk
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #166 dnia: Październik 31, 2010, 19:52:22 »
mi też wyświetla antypolution i wchodzi w tryb awaryjny zajrzałem do ego fapa i niby czysty woda przelatuje bez problemu te grube rurki to rozumiem idą do czujnika różnicy ciśnienia a e dwa małe czujniki  na klucz 14 to czujniki temperatury czy co ?
zx1.9d-93r  zx1.9td-95r xm2.1td-92r xm2.5td-95r129km
xantia 1.9 td 94r teraz latam c5 2.2 hdi 2002r

Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 793
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: DS 5, 2.0 BlueHDi 180KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #167 dnia: Październik 31, 2010, 21:47:15 »
To są sondy do katalizatora,bo przed fapem masz katalizator.
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I, C5 X7, DS 5

Offline Paweł Szczepaniak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 831
  • Skąd: Poznań/Szczecin
  • Posiadany samochód: Skoda Octavia 2.0TDI 170KM/400Nm
  • Zainteresowania: Góry, wspin
  • Miejscowość: Poznań/Szczecin
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #168 dnia: Październik 31, 2010, 21:54:50 »
APF ma "milion" przyczyn, występuje także w autach fabrycznie bez FAP...
Przykładowo może to być EGR, problem z układem dolotowym i pare(naście) innych możliwości.. Jak nie ustępuje i powoduje utratę mocy -> podłącz gdzieś pod kompa i zczytaj dokładnie błędy, by dojść czemu spaliny gryzą cytrynkę..
Było: C5 MKI 2.0HDI break '02. Do tego obecnie 2 C5 w rodzinie: Mk I2.0 Pb '03 oraz C5 MkIII 1.6THP '08.
Skoda wygrała z Cytryna - brak hydro rekompensuje cala masa innych pozytywow ;)

Offline Janusz Jarosz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 178
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.2 HDi 2001 exclusive, BVA
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #169 dnia: Październik 31, 2010, 22:29:36 »
Cytuj

Jacek Wadowski napisał:
te grube rurki to rozumiem idą do czujnika różnicy ciśnienia a e dwa małe czujniki  na klucz 14 to czujniki temperatury czy co ?

Właśnie tak jest. Mimo ze jest katalizator to nie ma sondy spalin, jedynie czujnik ciśnienia różnicowego (dwie rurki przed i za FAP-em) i dwa czujniki temperatury, przed i za katalizatorem.

Offline Jacek Wadowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 258
  • Skąd: Mirsk
  • Posiadany samochód: xantia mk 1 1.9 td 94r c5 2.2 hdi 2002r
  • Miejscowość: Mirsk
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #170 dnia: Listopad 01, 2010, 07:42:53 »
ma ktoś lexię blisko jeleniej góry bo bez tego ponoć ani rusz
zx1.9d-93r  zx1.9td-95r xm2.1td-92r xm2.5td-95r129km
xantia 1.9 td 94r teraz latam c5 2.2 hdi 2002r

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #171 dnia: Listopad 02, 2010, 18:16:52 »
Cytuj

Paweł Szczepaniak napisał:
APF ma "milion" przyczyn, występuje także w autach fabrycznie bez FAP...
Przykładowo może to być EGR, problem z układem dolotowym i pare(naście) innych możliwości.. Jak nie ustępuje i powoduje utratę mocy -> podłącz gdzieś pod kompa i zczytaj dokładnie błędy, by dojść czemu spaliny gryzą cytrynkę..

Zgadazam sie w 100% też myślałem, że to FAP a tu okazało się że tzw SWIL co sterował turbiną. 100zł naprawa
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Łukasz Faruga

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 843
  • Skąd: Skoczów / Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: c4GP b+g 2008 1,8 16v ***C3 MK1 2003 1,4HDI
  • Miejscowość: Skoczów / Bielsko-Biała
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #172 dnia: Listopad 07, 2010, 15:06:03 »
Witam, mam problem z APF, ESP-ASR fault i trybem serwisowym. Włącza się najczęściej przy dojeżdżaniu do krzyżowania lub jeździe przez miasto. Ponowne uruchomienie auta nie pomaga. Tryb serwisowy pozostaje. Dopiero jak auto ostygnie zostaje tylko APF. Do pracy mam ponad 35km prawie trasa, więc po przegonieniu go na wyższych obrotach czasem wszystko wraca do normy. Ale na góra 2 dni. O czym to może świadczyć? Najwyraźniej nie jest to stała usterka. :/

Offline Maciej Haltof

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 147
  • Skąd: Lubliniec
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2HDI Bi, FAP OFF, EGR OFF
  • Miejscowość: Lubliniec
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #173 dnia: Luty 15, 2011, 23:09:19 »
A moja walka z FAP wyglądała tak:
- zrzuciłem wsad, sam sobie zmodyfikowałem
- przeprogramowałem ECU

Następnie:
http://img340.imageshack.us/i/dsc00067dc.jpg/
http://img835.imageshack.us/i/dsc00074i.jpg/
http://img714.imageshack.us/i/dsc00072oq.jpg/


http://www.youtube.com/watch?v=q06yHIkj6_c

Wrażenia:
- brak jakichkolwiek błędów, wcześniej od czasu do czasu oczywiście "Unblock diesel filter" :).

To tylko Citroen :)
Usuwanie FAP, EGR (elektronicznie), Chiptuning, diagnostyka, sprawdzanie historii serwisowej po VIN. Info PW.

Jest C5 X7 2.2 HDI BiTurbo Exlusive Tourer '08, C5 2.2 HDI Aut. Exlusive Break '05, C5 2.2 HDI Exlusive Break '02.
Było 607 2.2 HDI '05, 406 SW 2.0 HDI '02, C5 2.0 HDI Break '04.

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #174 dnia: Luty 16, 2011, 05:11:15 »
No gitara witamy w klubie
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika