Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [Mk1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES  (Przeczytany 63363 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Jacek Gaj

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 393
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 Citroen C-Elysee 1.6
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, kolarstwo, koszykówka, turystyka
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 15, 2010, 17:58:28 »
No właśnie wyświetla mi się ten komunikat. Byłem z tym w ASO i powiedzieli, że jak się raz wleje to starcza na całe życie filtra - jak się kończy płyn to i filtr więc trzeba go wymienić. Gdy naciskaliśmy na dolanie powiedzieli, że nie potrzeba bo jest wystarczająco...

Pyt. 1. Jak "oszukaliście" komputer po przewierceniu FAP-a?
Dawniej C5, teraz C-Elysee

Offline Marcin Misztela

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Skąd: Callington UK
  • Posiadany samochód: C5 MK[II] 1.6 HDI ESTEATE 2005
  • Miejscowość: Callington UK
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 17, 2010, 01:25:49 »
Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowy tak wiec prosze o wyrozumialosc. Dziekuje.
Antipolution faulty tak sie u mnie zaczelo w listopadzie ubieglego roku.Jadac pod gore autko stracilo moc, cos zaczelo halasowac komputerek piknal i wyswietlil blad. W trybie awaryjnym do 2000rpm powrocilem do domu.
Po przeczytaniu wszystkich watkow i informacji na forum o FAP i walka z nim klubowiczow przystapilem do dzialania.
Wyslalem autko do servisu Citroena w Anglii na lawecie poniewaz byl tak slaby ze nie szlo nim jechac.
Po zdiagnozowaniu przez servis stwierdzono filtr FAP do wymiany
ostatnia wymiana filtra przy przebiegu 62,5k mil w tej chwili autko ma zrobione 126k mil jednak koszta ktore przedstawil mi servis na dana chwile byly nie do przyjecia na start zaspiewali 800 funciakow plus vat i robocizna 87 za godzinke.
Zrezygnowalem.
Wraz z kolega postanowilem sam zaradzic sprawie tak wiec halas w silniku zdjagnozowalem bardzo prosto padlo turbo a szczegolowo smigielko mialo taki luz ze tarlo po obudowie lopatkami po wymianie auto odzylo ale na krotki czas,po przejechaniu 100mil utrata mocy, tak wiec zrobilem pelen servis olej plus filtry powietrza oleju diesla.Kupilem maly komputerek scaner obdII bledow nie bylo.Wyczyscilem FAP woda, wysuszylem auto odzylo rwie jak rakieta.Po przejechaniu 200mil blad powrocil Antipolution faulty.A po skanie wyswietlily mi sie trzy bledy:

P1352 Ignition Coil A Primary Circ
p1350 Ignition Ctrl System
p1445 Purge Flow Sens Circ High Input

Plyn do FAP jest uzupelniony do pelna przy 100k mil zbiornik prawie pelen moze ubylo 15mm od pelnego.
Pytanie brzmi z czym tym razem to sie wiaze czy ma to polaczenie z FAP i APF coz jeszcze moge zrobic za miesiac wyjaz do Polski prosze o pomoc.

Z gory dziekuje pozdrawiam raz jeszcze Marcin.

Offline Paweł Domżalski

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 2
  • Skąd: Sosnowiec
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDI 2003r
  • Miejscowość: Sosnowiec
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 18, 2010, 16:30:41 »
Witam jestem nowy na forum i jestem nowy posiadaczem Cytrynki. Miałem to nie szczęście że od samego początku już mam problem z Fap'em. Prawdopodobnie w sobotę pojadę zawieźć autko do Firmy, która zajmuje się zamianą filtrów na emulatory. Widziałem na innych tematach o tej firmie, może wiecie coś na jej temat. To jest strona
http://emulatory.com.pl/nasze-produkty.html?gclid=COD7qsbt-58CFZss3godS1Fqjw

Prosiłbym o informacje o tej firmie jeśli coś wiecie. Dzięki i Pozdrówka!

Offline krzys palacz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 13
  • Skąd: uk
  • Posiadany samochód: citroen C5 2,2 Hdi
  • Miejscowość: uk
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 18, 2010, 17:05:56 »
witam wszystkich.
wyczyściłem dzisiaj FAPa w c5 2,2 z 2002r.
spróbuje opisać jak to wyglądało.

1) samochód na maxa do góry, podnośnikiem podniosłem troszeczkę wyżej(mam brzuszek) i wskoczyłem pod samochód.
[color=336699]ODŁĄCZYŁEM AKUMULATOR[/color]
2) odkręciłem opaskę ( jakieś 10cm od fapa w kierunku tyłu samochodu) 16mm kluch.
3) odkręciłem przewód (rurka) z boku FAPa .i wyjąłem(lekko odginając) 19mm klucz
4) odkręciłem mocowanie katalizatora. to taka belka poprzeczna 10 cm w kierunku przodu samochodu od katalizatora. belka jest przykręcona 2 nakrętkami na 13 klucz od spodu.
5) następnie odseparowałem FAPa od rury wydechowej w miejscu opaski z punktu 2
6) FAP z katalizatorem obniżył mi się aż do ziemi strona FAPa niżej.
7) używając 13mm nasadki i przedłużki odseparowałem FAPa od katalizatora
8) FAPa zaniosłem do czyszczenia( zwykłą wodą) NIE pod ciśnieniem

woda nie przelewał się z jednej strony na 2 . Taki był zapchany!!!!!
zostawiłem zamoczony w wiadrze ze wodą na całą noc. rano wyjąłem FAPa i od nowa czyszczenie wodą. Raz z jednej , raz z drugiej strony. tak długo, aż nie wypływało z niego białe świństwo z jakimś proszkiem!
na koniec przedmuchałem powietrzem i założyłem spowrotem.
wszystko podłączyłem na swoje miejsce iiiiiii.........
jak nowy samochód....
troche pary z rury wydechowej na początku( to chyba pozostałości po myciu), ale z 9,8litra na 100km spalanie zmalało do 6,3litra na 100km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jestem w szoku!!!!!
3,5litra mniej na 100km!!!!

życzę powodzenia w tym około 2h zabiegu.

Offline Jacek Gaj

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 393
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 Citroen C-Elysee 1.6
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, kolarstwo, koszykówka, turystyka
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 18, 2010, 18:08:43 »
Oj, wydaje mi się, że ten wątek poszedł w zapomnienie i nikt tu nie zagląda (prawie) :-( Nie prędko doczekamy się odpowiedzi na temat jeśli w ogóle do tego dojdzie.

Mam nadzieję, że jednak się mylę ;-)
Dawniej C5, teraz C-Elysee

Offline Paweł Domżalski

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 2
  • Skąd: Sosnowiec
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDI 2003r
  • Miejscowość: Sosnowiec
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 18, 2010, 21:34:24 »
Zgadza się, chyba wątek poszedł w zapomnienie. Czekajmy może ktoś odpowie na nasze pytania ;)

Offline Robert Jesionczak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 447
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: Był: C5 MkI 2.2HDI sedan 2003, C5 MkIII 2.0 16V Exclusive BVA sedan 2008 oraz C2 1.4 Exclusive 75 KM Sensodrive 2007. Jest C5AC 1600 PureTech 2019
  • Zainteresowania: narty, piłka nożna, rolki, motoryzacja, aktywny wypoczynek
  • Miejscowość: Poznań
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 18, 2010, 22:35:30 »
Cytuj

Jacek Gaj napisał:
Pyt. 1. Jak "oszukaliście" komputer po przewierceniu FAP-a?


Dokładnie to nie wiem jak :] ale zrobił mi to magik kompleksowo i prawie już rok mam spokój. Samo przewiercenie nie pomoże na długo.

Offline Jacek Gaj

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 393
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 Citroen C-Elysee 1.6
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, kolarstwo, koszykówka, turystyka
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 19, 2010, 08:57:03 »
Już w mniej więcej wiem co trzeba robić ;)
Dawniej C5, teraz C-Elysee

Offline Mirosław Piotrowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Roma
  • Posiadany samochód: C5 kombi 2.2HDI Excl. 2002r
  • Miejscowość: Giżycko
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 19, 2010, 14:41:54 »
System prosty wiec zapewne i skuteczny ale nic nie przebije pod wzgledem ceny zwyklej wody, tez skuteczna no moze tylko troszke wiecej czasu trzeba na mycie

Offline Jacek Gaj

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 393
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 Citroen C-Elysee 1.6
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, kolarstwo, koszykówka, turystyka
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 19, 2010, 18:04:30 »
A jak cena?

Ja zapewne zdecyduje się na radykalne środki. Mimo iż komunikat pojawił się niedawno. Święty spokój raz na zawsze.

... podobno ;-)
Dawniej C5, teraz C-Elysee

Offline Łukasz Strzelczyk

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 26
  • Skąd: Stare Objezierze
  • Posiadany samochód: citroen C5 2.2 HDI
  • Miejscowość: Stare Objezierze
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 23, 2010, 19:02:53 »
witam czy może mi ktoś mi podać namiary na mechanika z województwa zachodniopomorskiego lub lubuskiego, który usuwa raz na zawsze fap-a. dziękuję z góry. [email protected]

Offline Michał Wiśniewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 226
  • Skąd: Konstancin-Jeziorna
  • Posiadany samochód: jest S-max 2.0 tdci 185KM był C5 kombi 2.2HDI 2002r
  • Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 26, 2010, 11:40:49 »
Cytuj

Jacek Panek napisał:
(...)
Może ktoś widział, bo ja na razie czytam?


Z ciekawości dotarłem do głównego przedstawiciela (tel 669668220 lub 228125034), który odesłał mnie od wg niego najlepszego zakładu, który wykorzystuje jego preparaty w W-wie (226637080).

Procedura zakłada czyszczenie chemiczne (rozmiękczanie sadzy) a potem elektorniczne dopalanie rozpopuszczonych związków (zakład ma oprogramowanie do jedynie do grupy VW, Seata, Skoda). Koszt etapu chemicznego to 400 pln + 150 za elektroniczny

Moja wiedza dot. prewencji została potwierdzona przez warszat, który zalace:
- okresową jazdę na 3ci, 4tym biegu
- prędkością obrotowa silnika powyżej 3 km
- odcinek co najmniej 5 km
Nie róbcie tylko tego na zimnym silniku


Michał

Offline Piotr Wojtanowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 20
  • Skąd: UK
  • Posiadany samochód: c5 2,2 hdi
  • Miejscowość: UK
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 03, 2010, 23:01:58 »
czy po czyszczeniu fap powinno byc widac światło przez niego?, czy jest tak gesty ze nie, ja mój dzisiaj wymontowałem, ale kompletnie nic przez niego nie widać ciemność..

Offline Arkadiusz Borzęcki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 910
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Gs300
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 04, 2010, 08:12:42 »
Cytuj

Michał Wiśniewski napisał:
Cytuj

Jacek Panek napisał:
(...)
Może ktoś widział, bo ja na razie czytam?


Z ciekawości dotarłem do głównego przedstawiciela (tel 669668220 lub 228125034), który odesłał mnie od wg niego najlepszego zakładu, który wykorzystuje jego preparaty w W-wie (226637080).

Procedura zakłada czyszczenie chemiczne (rozmiękczanie sadzy) a potem elektorniczne dopalanie rozpopuszczonych związków (zakład ma oprogramowanie do jedynie do grupy VW, Seata, Skoda). Koszt etapu chemicznego to 400 pln + 150 za elektroniczny

Moja wiedza dot. prewencji została potwierdzona przez warszat, który zalace:
- okresową jazdę na 3ci, 4tym biegu
- prędkością obrotowa silnika powyżej 3 km
- odcinek co najmniej 5 km
Nie róbcie tylko tego na zimnym silniku


Michał
Nie chciałbym być marudny,ale czy to trochę nie za drogo? :| Znalazłem coś takiego.Jak widać  niewiele ,ale taniej :-)
był Ls 430,C6 2.7 HDI, Lexus GS 430, C5 2.0 HDI Exclusive 2009, C5 1.6HDi Break 2005 oraz Activa V6 :-)

Offline marcin stawski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 82
  • Skąd: puławy/ dęblin
  • Posiadany samochód: jest C5 2,2 HDi 2008 był C5 2,2 HDi SX 2002 kombi
  • Miejscowość: puławy/ dęblin
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 06, 2010, 10:55:46 »
Wszyscy zainteresowani fapem i jego ewentualną możliwością czyszczenia we własnym zakresie na pewno czytali o możliwości mycia go wodą. Oto link(sory nie wiem jak go inaczej wkleić) http://www.ilot.edu.pl/KONES/2003/1-2/33.pdf , do oficjalnego artykułu Peugeota dotyczącego  fapa, na stronie 3 = 271, jest opisana "skomplikowana operacja" czyszczenia, która musi być przeprowadzona przez wyspecjalizowaną firmę:-). Wydaje mi się, że cały problem polega na odzyskaniu ceru i nie zatruwaniu środowiska. Ale przecież nasze silniki go nie zatruwają,za to my czyszczeniem fapa trochę możemy.

Offline Łukasz Strzelczyk

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 26
  • Skąd: Stare Objezierze
  • Posiadany samochód: citroen C5 2.2 HDI
  • Miejscowość: Stare Objezierze
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 09, 2010, 15:27:09 »
witam czy może ktoś mi powiedzieć czy po usunięciu fap-a z autem nic sie nie dzieje??

Offline Robert Pająk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 166
  • Skąd: Sucha Beskidzka
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 Tourer 2.0 HDI 165
  • Zainteresowania: Usterki w C5 :-)
  • Miejscowość: Sucha Beskidzka
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 09, 2010, 18:42:44 »
Ja mam ten sam silnik, hulam już ponad rok od usunięcia FAPa i nic a nic się nie dzieje. Ważne byle FAP był dobrze usunięty przez odpowiedniego fachowca, bo te silniki nie występowały bez FAPa i trzeba mądrze przy elektronice pomieszać.

4x126p, 2xFSO Polonez, 2x Daewo Tico, 1x Opel Astra Classic- C5 Break 2.2HDI, C5 1.6 HDI, C5 X7 Tourer 2.0 HDI 165

Offline Adrian Brama

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 80
  • Skąd: Brzeziny(Pod Mińskiem Mazowieckim)
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Exclusive 1.8+LPG,Citroen Berlingo 1.8D,Citroen C5 1.6HDi MKII
  • Zainteresowania: motoryzacja,wędkarstwo,militaria,
  • Miejscowość: Brzeziny(Pod Mińskiem Mazowieckim)
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 11, 2010, 18:37:13 »
A jak można poznać czy jest FAP w 1.6HDi?



Offline Lucjan Dzumla

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 329
  • Skąd: Opole
  • Posiadany samochód: C4 GP II; C3 III
  • Miejscowość: Opole
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 15, 2010, 20:51:31 »
Byłem w ubiegłym tygodniu w ASO wykasować błędy w komputerze i na wydruku diagnostycznym dotyczącym FAP miałem m.in "różnica ciśnienia wlotowego/wylotowego: 0,0 mbar" - czy to możliwe? To tak jakby filtr nie był w ogóle zapchany. Po 148 kkm. Ktoś wie o co chodzi?
---
były C5 Break I, C4GP I, C3 II

Offline Kamil Wala

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Rybarzowice
  • Posiadany samochód: Citroen C8 2.2 Hdi Citroen DS ID Ami i 2cv
  • Zainteresowania: Citroen
  • Miejscowość: Rybarzowice
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 17, 2010, 12:41:44 »
witam.
moj przypadek staje sie dosc nie ciekawy czytam kilka dni na temat fapa...;/ i nic! pojawia mi sie raz od czasu na komputerze blad "antipultion fault;' przy tym esp i asr blad...;/
samochod pali ok 10L 11L silnik 2.2 Hdi ? czy jest to mozliwe?
jest ktos w stanie dac jakis namiar do kogos co mi tylko go wylaczy zeby go komputer nie widzial? a reszte zdemontuje sobie sam. chodzi tylko o wylaczenie go...;/
Witam was klubowicze ;-)
mam autko Citroena 2cv po generalnym remocie!!
i c8 2.2 hdi full  opcje Ze starszych Citroen Ds i ID z 1966r..Citroen Ami 71r Kombi.
kontakt gg 5982026
          e-mial k.zioma...

Offline Arkadiusz Borzęcki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 910
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Gs300
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 17, 2010, 20:19:56 »
Cytuj

Adrian Brama napisał:
A jak można poznać czy jest FAP w 1.6HDi?
Wszystkie mają :-)
był Ls 430,C6 2.7 HDI, Lexus GS 430, C5 2.0 HDI Exclusive 2009, C5 1.6HDi Break 2005 oraz Activa V6 :-)

  • Gość
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 19, 2010, 09:27:22 »
Cytuj

Kamil Wala napisał:
witam.
moj przypadek staje sie dosc nie ciekawy czytam kilka dni na temat fapa...;/ i nic! pojawia mi sie raz od czasu na komputerze blad "antipultion fault;' przy tym esp i asr blad...;/
samochod pali ok 10L 11L silnik 2.2 Hdi ? czy jest to mozliwe?
jest ktos w stanie dac jakis namiar do kogos co mi tylko go wylaczy zeby go komputer nie widzial? a reszte zdemontuje sobie sam. chodzi tylko o wylaczenie go...;/


Witam, ja mam podobny problem. Regularnie co jakis czas pojawia sie najpierw 'esp/asr fault' i natychmiast 'antypollution fault' ... obecnie czytam duzo na tet temat tu na forum. Najprawdopodobniej jest to problem z przewodem podcisnienia do turbosprezarki. Problem szeroko opisany tu na forum.

Offline Mariusz Słocki

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 Break 2006r.
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 19, 2010, 15:54:21 »
Cytuj

różnica ciśnienia wlotowego/wylotowego: 0,0 mbar - czy to możliwe? To tak jakby filtr nie był w ogóle zapchany. Po 148 kkm. Ktoś wie o co chodzi?

Jak nie podwyższysz obrotów przy sprawdzaniu ciśnień to pokazuje zero. W Zielonce mi sprawdzali i dopiero po kilku chwilach po dodaniu gazu wartość zmieniła się na 43 (chyba mili barów).
Pozdrawiam Maniek

Offline Lucjan Dzumla

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 329
  • Skąd: Opole
  • Posiadany samochód: C4 GP II; C3 III
  • Miejscowość: Opole
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 21, 2010, 21:32:52 »
Cytuj

Mariusz Słocki napisał:
Cytuj

różnica ciśnienia wlotowego/wylotowego: 0,0 mbar - czy to możliwe? To tak jakby filtr nie był w ogóle zapchany. Po 148 kkm. Ktoś wie o co chodzi?

Jak nie podwyższysz obrotów przy sprawdzaniu ciśnień to pokazuje zero. W Zielonce mi sprawdzali i dopiero po kilku chwilach po dodaniu gazu wartość zmieniła się na 43 (chyba mili barów).
Pozdrawiam Maniek


Prosiłem w ASO żeby sprawdzili FAPa. Wygląda na to , że zrobili mnie w konia...
---
były C5 Break I, C4GP I, C3 II

Offline Krzysztof Kochanek

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Posiadany samochód: citroen berlingo
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 23, 2010, 17:38:57 »
Chciałbym namiary do tego kolegi co usuwa fap za 400 zł może coś poradzi na mojego peugeota 307