Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: SWAP 1.9TD mk2 do mk1  (Przeczytany 1229 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
SWAP 1.9TD mk2 do mk1
« dnia: Październik 26, 2009, 18:14:20 »
Witam. Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze bo nurtuje mnie pare rzeczy. W czwartek badz poniedzialek bede do czerwonej aury wkladal silnik z zielonego breaka ze wzgledu na mniejszy przbieg tamtego. Mam kilka pytan.

1. W breaku pompa jest LUCAS u mnie BOSCH - beda jakies problemy?
2. Czujnik poziomu paliwa w zbiorniku- w mk2 wsyztsko w jednym otworze w mk1 sa dwa oddzielne jeden do smoka do zbiornika drugi do plywaka.
3. Co z tym mini komputerkiem ktorego w mk1 nie bylo a w mk2 jest? (pod sterownikiem grzania swiec zarowych).
4. Co z obrotomierzem i licznikiem. Jak wiadomo mk1 linka a mk2 elektroniczny. Licznik do mk2 mam ale co z instalacja? No i jak z obrotomierzem?
5. Moge kolektor dolotowy z mk2 zastapic tym z mk1? Korzysci to brak EGRu wiec mniej syfu w dolocie, przy okazji wyczyscilbym caly dolot.

Silnik przekladam caly, z polosiami, zawieszenie zostawiam. Co warto jeszcze zrobic korzystajac z tego ze silnik na zewnatrz
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Re: SWAP 1.9TD mk2 do mk1
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 31, 2009, 17:38:20 »
moze komus sie to przyda:

ad.1 Tak sa problemy cala instalacja nie pasuje w konsekwencji oddalem swoje wtryski do regeneracji odziwo nie leja, mialy po 170 bar wyregulowali jak nalezy po 180 bar. Wtryski lucasa nie pasuja pod boscha

ad.2. licznik zostaje stary wiec niesprawdzone

ad.3 Cala instalacja nie pasuje

ad.4 Licznik zostaje na linke, zmieniony slimak w skrzyni, ze wzgledu na to ze instalacja nie pasuje

ad.5. nie ma zadnego problemu, dolot wyczyszczony, pierscien na wydechowym zmieniony

Dzis wieczorem powinienem odebrac auto, bo jest teraz w trakcie podlaczania wszystkiego. Mam nadzieje ze bedzie wszystko ok
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.