0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Marcin Jankowski napisał:krzyżak w przegubie łączącym magiel z kolumną kierownicy mógł się zatrzeć. Zajrzyj pod maskę i psiknij mu jakiegoś smaru w sprayu czy coś (jest zaraz nad maglownicą)
Mariusz Olczak napisał:Nie masz co się za bardzo cieszyć. Za tydzień będzie znowu to samo, raczej bez wymiany się nie obejdzie. :-)
Makar Michał napisał:Widzę problem rożwiązany ale odpowiem ci Mateuszu co wymieniłem. Sworznie obu wachaczy, guma na lewym przegubie, końcówka drążka z prawej. Jadąc na zbieżność musiałem dosłownie walczyć z kierownicą bo nie chciała skręcać i nie chciała wracać. Po ustawieniu zbieżności chodzi leciutko i wiernie zawsze wraca
Makar Michał napisał:Zależy o jakiej prędkości mówisz jeśli chodzi tak do 130km/h to koła i tarcze mogą bić, powyżej tej prędkości to nawet jak masz świeżo wyważone koła to jak felgi mają sporo ciężarków to przy 150km/h będą biły. miałem tak kiedyś w skodzie która póki byla nowa to i przy 200km/h nic nie biło. po zaliczeniu kilku krawężników, dziur oraz kilku przełożeniach opon, koła powyżej 150 zaczynają bić i koniec. Wulkanizator mówił że można wyważyć koła na aucie czyli wyważenie razem ze śrubami i tarczami ale nie miałem czasu szukać takiego warsztatu i nie wiem czy takie rozwiązanie pomaga.
Artur Bryński napisał:tez moga byc opony, lubia bic w tym przedziale
Makar Michał napisał:Przypomniała mi się sytuacja kiedyś u wulkanizatora przy przekładaniu opon z letnich na zimówki. Pamiętam że facet założył oponę na felge po czym na wyważarce stwierdził ze "bicie opony pokrywa się z biciem felgi" i ze musiałby założyć cieżarek 12. Po czym zdjął opone z felgi przewrócił ją i założył drugi raz. Wyważarka pokazała wtedy ciężarek 2,5. Byłem w lekkim szoku i z tego co mi on powiedział to większość mechaników poprostu pakuje cieżarki na felge aby tylko wyważyć bo nie chce się im przekładać opony. U Ciebie dosyć wcześnie to się pojawia. Tarcze możesz wyeliminować w jeden sposób. Rozbujaj się do prędkości przy której to występuje i delikatnie przyhamuj. jak będzie waliło jeszcze bardziej to może być tarcza do wymiany a jak bez zmian to trzeba szukać dalej.