Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Fabryczny immobiliser  (Przeczytany 10474 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał Olszowiec

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 362
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: ZX Break Miami 1.4i + LPG X 96: C5 1.8i X 03
  • Miejscowość: Łódź
Fabryczny immobiliser
« dnia: Kwiecień 16, 2010, 23:46:03 »
Witam

Podczas wizyty w warsztacie zablokowano mi immobiliser przez wpisanie błędnego kodu na klawiaturze przy dźwigni zmiany biegów.

Co zrobić aby to dziadostwo odblokować.

Czkałem już pół dnia lampka czerwona migała w normalny sposób, po włożeniu i przekręceniu kluczyka na pozycję zapłon zapaliła się na stałe (czyli tak jakby wszystko działało), wpisuje kod (po każdym kliknięciu klawiatura pika) jednak zapłon się nie odblokowuje i lampka pozostaje czerwona. Jak 3 razy wpiszę kod to zapala mi się dodatkowo, jednocześnie zielona lampka i wtedy klawiatura w ogóle przestaje reagować.

Offline Marcin Ilcewicz

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 4 086
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: ZX 16V
  • Miejscowość: Kraków
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 17, 2010, 03:04:17 »
pozostaje Ci chyba tylko ASO Citroen
pozdrawiam,
mrc


obecnie: zx 2.0i 16v, berlingo multispace, peugeot 407
dawniej: zx 1.9d audace, zx 1.6i, zx 16v, xantia 1.8i, 2x xantia v6, 306 cabrio, 406 coupe, laguna 2

Offline Paweł Malinowski

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 2 255
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Same Peugeoty
  • Zainteresowania: SPORT MECHANIKA ŻEGLARSTWO
  • Miejscowość: Ełk
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 17, 2010, 09:32:24 »
Z tego co piszesz to klawiatura działa prawidłowo. Wygląda na to, jakby ktoś Ci kod zmienił i teraz Ci blokuje. Aso to raczej Ci tu za wiele nie pomoże, bo nie ma innego sposobu odblokowania immo jak wpisanie dobrego kodu. Ja bym zostawił auto w warsztacie. Jak spieprzyli niech teraz naprawią.
Nasze Cytyny :
Mój Zx v6, był i nie ma....

Obecnie Peugeot 308 oraz 407 coupe v6

Offline Michał Olszowiec

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 362
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: ZX Break Miami 1.4i + LPG X 96: C5 1.8i X 03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 17, 2010, 10:45:06 »
Też bym tak zrobił jednak to warsztat kolegi który robił mi przysługę za free.

Jedno naprawił drugie się popsuło :(

Offline Paweł Malinowski

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 2 255
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Same Peugeoty
  • Zainteresowania: SPORT MECHANIKA ŻEGLARSTWO
  • Miejscowość: Ełk
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 17, 2010, 13:53:33 »
A co się dzieje jak wbijasz kod?? Z każdym kliknięciem jeśli cyfra jest prawidłowa powinna sie na chwilę zapalac zielona lampka. Jeśli jest inaczej tzn ze kod jest nieprawidłowy. Możesz spróbować czterema jedynkami - kod serwisowy. Jak to nie pomoże to musisz znaleść drugiego takiego samego zx-a z klawiaturą i wtedy można go odblokować na stałe i będzie działać bez immo. Jakby co napisz na priv podam Ci nr kom i wytłumaczę dokładnie co i jak.
Nasze Cytyny :
Mój Zx v6, był i nie ma....

Obecnie Peugeot 308 oraz 407 coupe v6

Offline Artur Heise

  • MacGyver 24/7
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 7 214
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
  • Zainteresowania: Citroeny, Peugeoty i wszystko co ciekawe.
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 17, 2010, 15:22:50 »
Cytuj

Paweł Malinowski napisał:
A co się dzieje jak wbijasz kod?? Z każdym kliknięciem jeśli cyfra jest prawidłowa powinna sie na chwilę zapalac zielona lampka. Jeśli jest inaczej tzn ze kod jest nieprawidłowy. Możesz spróbować czterema jedynkami - kod serwisowy. Jak to nie pomoże to musisz znaleść drugiego takiego samego zx-a z klawiaturą i wtedy można go odblokować na stałe i będzie działać bez immo. Jakby co napisz na priv podam Ci nr kom i wytłumaczę dokładnie co i jak.


Przepraszam, ale to co piszesz to chyba z jakiejś powieści scenice-fiction ;)

* Lampka zapala się ZAWSZE przy naciśnięciu DOWOLNEGO przycisku.

* Nie ma czegoś takiego jak kod serwisowy, a zamiana klawiatury nic nie da. Kod nie "siedzi" w klawiaturze tylko w komputerze silnika (ECU) - jedynie jego wymiana na taki, w którym jest znany kod coś zmieni.

*Odblokowanie na stałe polega na wpisaniu POPRAWNEGO kodu i odłączeniu klawiatury od przewodu łączącego z ECU (klawiatura odpowiada za wysłanie informacji o blokowaniu po wyłączeniu silnika - 90s w przypadku otwarcia drzwi kierowcy lub 1-1.5 godziny jeśli nie ma informacji o otwarciu drzwi kierowcy)

Co do autora postu - piszesz, że czekałeś długo i dioda migała prawidłowo. Czekać musisz, ale przy włączonym zapłonie - powinno po pewnym czasie zacząć przyjmować kod (nie pamiętam już ile czasu), ale musi być włączony zapłon a nie po prostu zostawiony w spokoju samochód ;)
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
Były: Peugeot 406 SW 1.8i 16V '02, Saxo 1.1i '02, Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX 1.0 '91, ZX 1.4 '96, Xantia 1.8i 16V RHD '99, Oltcit 1.1 '91

Offline Adam Czarnecki

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 421
  • Skąd: Opoczno/Łódź
  • Posiadany samochód: ZX break 2.0 16V
  • Zainteresowania: motoryzacja, sport
  • Miejscowość: Opoczno/Łódź
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 17, 2010, 19:34:44 »
zostaw auto na włączonym zapłonie, jeśli masz przycisk D/N powinno wystarczyć 10 minut jeśli masz S może to potrwać ponad godzinę potem powinien się odblokować i przyjąć kod, istnieje jeszcze ewentualność że przez kilkukrotne wpisanie niepoprawnego kodu zablokowałeś kompa na stałe.
I jeszcze jedno jak świecą się obie diody to albo zablokowany przez 3 krotne wpisanie złego kodu albo brak komunikacji z komputerem zobacz kable od klawiatury lubią się wypiąć albo przełamać do sterownika w kompie idą tylko 3 kable

Powodzenia
Pozdrawiam :-)
Adam Czarnecki, Opoczno, Łódź
C5 Break 3.0 V6 BVA 2003
ZX Break 2.0 16v (ex 1,6i) avantage 1994,
Lancia Delta HPE 1.8vvt 1997
Kawasaki GPZ500 1998
były:
ZX Volcane 1,9TurboD, Visa 17RD

Offline Michał Olszowiec

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 362
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: ZX Break Miami 1.4i + LPG X 96: C5 1.8i X 03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 17, 2010, 22:12:42 »
Samochód stał na włączonym zapłonie od 18 do 10 rano i nic to nie dało, nadal nie przyjmuje pooprawnego kodu.

Wymontowałem już klawiaturę i komputer z samochodu i jadę w poniedziałek do magików żeby złąmali system na amen

Offline Artur Heise

  • MacGyver 24/7
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 7 214
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
  • Zainteresowania: Citroeny, Peugeoty i wszystko co ciekawe.
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 17, 2010, 22:15:55 »
Cytuj

Michał Olszowiec napisał:
jadę w poniedziałek do magików żeby złąmali system na amen


oby nie złamali na amen tak, że nie da się w ogóle włączyć :]

Powodzenia - oby się udało.
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
Były: Peugeot 406 SW 1.8i 16V '02, Saxo 1.1i '02, Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX 1.0 '91, ZX 1.4 '96, Xantia 1.8i 16V RHD '99, Oltcit 1.1 '91

Offline Michał Olszowiec

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 362
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: ZX Break Miami 1.4i + LPG X 96: C5 1.8i X 03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 17, 2010, 22:18:59 »
Nie mam już żadnej innej alternatywy na ten problem :(

Wszystkie humanitarne motody odblokowania już sprawdziłem i żadna nie zadziałała

Offline Paweł Malinowski

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 2 255
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Same Peugeoty
  • Zainteresowania: SPORT MECHANIKA ŻEGLARSTWO
  • Miejscowość: Ełk
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 18, 2010, 11:12:50 »
Cytuj

Artur Heise napisał:

Przepraszam, ale to co piszesz to chyba z jakiejś powieści scenice-fiction ;)

* Kod nie "siedzi" w klawiaturze tylko w komputerze silnika (ECU) - jedynie jego wymiana na taki, w którym jest znany kod coś zmieni.



No i tu się mylisz Arturze. Kod wcale nie siedzi w ECU. Immo w zx-ie składa się z 3 elementów : klawiatury, centrali immo i ECU. I to centrala zarządza odblokowaniem ECU. Jeśli jest poprawny kod na linii klawiatura - centrala nie ma znaczenia jakie ECU podłączysz (oczywiście musi być odpowiednie do silnika). Musi zapalić, gdyż centrala zarządza immo w ECU na zasadzie zablokuj-odblokuj. Sygnał jest zawsze taki sam. Dlatego można się pozbyć klawiatury w ten sposób, że jak wypniesz ją na włączonym zapłonie i odblokowanym immo(zielona kontrolka) to silnik zawsze odpali już bez kodu, bo nie dostanie sygnału z centrali - zablokuj. I tak to działa.

Więc Michale. Jeśli ktoś ma w twojej okolicy zx-a z takim samym silnikiem i klawiaturą musisz się z nim spotkać i tak zrobić :
-Wpiąć swoje ECU w miejsce jego
-włączyć zapłon i wbić poprawny kod (z tego zx-a)
-powinna zapalić się zielona lampka i wtedy na włączonym zapłonie wypinasz swoje ECU i po sprawie.
-następnie tylko odpinasz w swoim zx-ie klawiaturę, podłączasz ECU i śmigasz już bez kodu i klawiatury aż miło. Tylko nie możesz już więcej podłączać klawiatury bo znów się zablokuje.  Daję gwarancję, żę to zadziała. Ja tak mam w swoim. Jak zmieniałem silnik miałem zablokowany przez immo ECU. Wrzuciliśmy je do xantii V6 (MRC może potwierdzić) zrobiliśmy jak pisałem wcześniej i jeżdżę do dziś bez immo. Powodzenia
Nasze Cytyny :
Mój Zx v6, był i nie ma....

Obecnie Peugeot 308 oraz 407 coupe v6

Offline Artur Heise

  • MacGyver 24/7
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 7 214
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
  • Zainteresowania: Citroeny, Peugeoty i wszystko co ciekawe.
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 18, 2010, 11:20:58 »
Cytuj

Paweł Malinowski napisał:

No i tu się mylisz Arturze. Kod wcale nie siedzi w ECU. Immo w zx-ie składa się z 3 elementów : klawiatury, centrali immo i ECU. I to centrala zarządza odblokowaniem ECU.


mogę prosić o fotkę centralki lub numer referencyjny? Bo coś mi wygląda na to, że dokumentacja citroena (L*A*S*E*R) jest  niespójna bo nie wspomina nic o dodatkowej centralce. Tak na marginesie to były trzy typy klawiatur :)


Cytuj

Paweł Malinowski napisał:
Dlatego można się pozbyć klawiatury w ten sposób, że jak wypniesz ją na włączonym zapłonie i odblokowanym immo(zielona kontrolka) to silnik zawsze odpali już bez kodu, bo nie dostanie sygnału z centrali - zablokuj. I tak to działa.


No przecież to właśnie napisałem ;)
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
Były: Peugeot 406 SW 1.8i 16V '02, Saxo 1.1i '02, Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX 1.0 '91, ZX 1.4 '96, Xantia 1.8i 16V RHD '99, Oltcit 1.1 '91

Offline Paweł Malinowski

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 2 255
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Same Peugeoty
  • Zainteresowania: SPORT MECHANIKA ŻEGLARSTWO
  • Miejscowość: Ełk
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 18, 2010, 11:36:56 »
Hmm fotki nie zrobię bo nie mam wersji z klawiaturą. Faktycznie nie znalazłem też żadnej centrali i dokumentacji.:-)  Być może jest trochę inaczej niż w xantii, bo tam taka centrala jest. Zarządza ona i centralnym zamkiem i resztą. Ale patent na pewno działa bo sprawdzony.  :-)
Nasze Cytyny :
Mój Zx v6, był i nie ma....

Obecnie Peugeot 308 oraz 407 coupe v6

Offline Artur Heise

  • MacGyver 24/7
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 7 214
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
  • Zainteresowania: Citroeny, Peugeoty i wszystko co ciekawe.
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 18, 2010, 12:04:18 »
Cytuj

Paweł Malinowski napisał:
Hmm fotki nie zrobię bo nie mam wersji z klawiaturą. Faktycznie nie znalazłem też żadnej centrali i dokumentacji.:-)  Być może jest trochę inaczej niż w xantii, bo tam taka centrala jest. Zarządza ona i centralnym zamkiem i resztą.


No właśnie - proszę nie wprowadzać kolegi w błąd, jeśli nie jest się czegoś pewnym.

Cytuj

Paweł Malinowski napisał:Ale patent na pewno działa bo sprawdzony.  :-)


Patent z odłączeniem tak, ale istnienie dodatkowego elementu już nie ;)

Poza tym coś mi się i tak nie zgadza - dokumentacja w przypadku odsyłania ECU do serwisu nakazuje zresetowanie kodu do "0000" lub jego zapisanie - dlaczego tak każą skoro kod nie jest w nim zaszyty? ;) Nie znalazłem dodatkowego elementu w xantii MkI a w mkII jest inaczej - kluczyk z transponderem i tam jest faktycznie centralny i immo w jednym.
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
Były: Peugeot 406 SW 1.8i 16V '02, Saxo 1.1i '02, Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX 1.0 '91, ZX 1.4 '96, Xantia 1.8i 16V RHD '99, Oltcit 1.1 '91

Offline Marcin Ilcewicz

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 4 086
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: ZX 16V
  • Miejscowość: Kraków
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 18, 2010, 13:36:11 »
mi się wydaje, że w ZX nie ma centralki od immo i kod zapisany w ECU. sprawdzę za kilka dni jak będę w Bochni bo tam mam drugi komputer z kodem.

na pewno po wyjęciu komputera z mojej 16v i założeniu z innego który nie miał immo kodu wpisywać nie musiałem
pozdrawiam,
mrc


obecnie: zx 2.0i 16v, berlingo multispace, peugeot 407
dawniej: zx 1.9d audace, zx 1.6i, zx 16v, xantia 1.8i, 2x xantia v6, 306 cabrio, 406 coupe, laguna 2

Offline Piotr Woźniak

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 6 911
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: SĄ: ZX 2.0i Volcane, Xantia II 2.0HDi 110 BREAK, BYŁ ZX 1.9TurboD AURA
  • Zainteresowania: a jak myślicie:D
  • Miejscowość: Głogów
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 18, 2010, 13:46:35 »
Marcin- ja kombinowałem z zablokowanym immo w innym ZX- zakładając komputer od mojego (bez immo) klawiatura byla zablokowana. Wkładając ECU z tamtego do mojego odpalał bez problemu.
Kiedyś jak pytałem magika od elektroniki jak sie tego pozbyć dostalem odpowiedź, żeby kupić klawiaturkę w której jest znany kod...

Michał- jeśli kod jest w klawiaturce to można ją spróbować jak radio rozkodować- zamrozić w zamrażarce. Tylko nie wiem, czy takie coś nie jest odporne...
gg #7685801, mobile 793-297-901
Sprzedam VW Passat;) Variant TDI115 '00! info pod tel ^

Offline Artur Heise

  • MacGyver 24/7
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 7 214
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
  • Zainteresowania: Citroeny, Peugeoty i wszystko co ciekawe.
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 18, 2010, 16:46:37 »
Cytuj


Kiedyś jak pytałem magika od elektroniki jak sie tego pozbyć dostalem odpowiedź, żeby kupić klawiaturkę w której jest znany kod...


To trzeba się było pytać fachowca od citroenów a nie magika. Równie dobrze mogłeś z tym pójść do cyganki...

Cytuj

Michał- jeśli kod jest w klawiaturce to można ją spróbować jak radio rozkodować- zamrozić w zamrażarce. Tylko nie wiem, czy takie coś nie jest odporne...


Powtarzam raz jeszcze: KODU NIE MA W KLAWIATURZE, KLAWIATURA JEST TYLKO ELEMENTEM WYKONAWCZYM I OPRÓCZ WPROWADZANIA KODU JEST ODPOWIEDZIALNA ZA WYSŁANIE KOMENDY BLOKOWANIA DO ECU jeśli ktoś twierdzi inaczej to znaczy, że wie lepiej niż producent i OFICJALNA dokumentacja.

a co do zamrażania, to ja słyszałem, że jak radio zamontujesz do góry nogami to będzie odbierać stacje z drugiej półkuli a na dodatek w każdej nokii można włączyć antyradar :] proszę bądźcie poważni i nie powielajcie tzw. URBAN LEGEND....


Jeżeli już zabieracie głos w jakiejś sprawie to podawajcie SPRAWDZONE informacje a nie coś co gdzieś zasłyszeliście i nie sprawdziliście osobiście.
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
Były: Peugeot 406 SW 1.8i 16V '02, Saxo 1.1i '02, Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX 1.0 '91, ZX 1.4 '96, Xantia 1.8i 16V RHD '99, Oltcit 1.1 '91

Offline Artur Heise

  • MacGyver 24/7
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 7 214
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
  • Zainteresowania: Citroeny, Peugeoty i wszystko co ciekawe.
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 18, 2010, 16:49:48 »
Cytuj

Piotr Woźniak napisał:
Marcin- ja kombinowałem z zablokowanym immo w innym ZX- zakładając komputer od mojego (bez immo) klawiatura byla zablokowana. Wkładając ECU z tamtego do mojego odpalał bez problemu.


To sugerowałoby raczej uszkodzenie klawiatury a nie blokadę ECU
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
Były: Peugeot 406 SW 1.8i 16V '02, Saxo 1.1i '02, Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX 1.0 '91, ZX 1.4 '96, Xantia 1.8i 16V RHD '99, Oltcit 1.1 '91

Offline Tomasz Wroniszewski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 067
  • Skąd: Turzany
  • Posiadany samochód: 406 2.0 HDI, C5 '04 2.0 HDi, PF 126p
  • Miejscowość: Rudawa
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 19, 2010, 00:33:37 »
Kiedyś na próbę wymieniałem ecu z jednego ZXa do drugiego i odwrotnie. Oba były 1.4. NIE MA KODU ZAPISANEGO W ECU. Kody zostały te same.

W dodatku bawiąc się klawiaturą bo nie wiedziałem jak zmienić kod immo spotkało mnie to samo. Zacząłem bawić się dalej, aż odblokowało się :D Musisz trochę popróbować. Więcej zepsuć się nie da, a nóż naprawisz :)

Offline Michał Olszowiec

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 362
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: ZX Break Miami 1.4i + LPG X 96: C5 1.8i X 03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 24, 2010, 16:17:10 »
immobiliser rozkodowany. Magikowi potrzebny był tylko komputer samochodu i na amen wyłaczył immobiliser.

Tak wiec wydaje mi sie że kod jednak zależy od ECU.

Mam teraz tylko wogole nie podłączać klawiatury.

Offline Artur Heise

  • MacGyver 24/7
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 7 214
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
  • Zainteresowania: Citroeny, Peugeoty i wszystko co ciekawe.
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 24, 2010, 16:28:21 »
Cytuj

Michał Olszowiec napisał:

Mam teraz tylko wogole nie podłączać klawiatury.


Właśnie dlatego, żeby nie wysłała komendy blokowania do ECU :)
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
Były: Peugeot 406 SW 1.8i 16V '02, Saxo 1.1i '02, Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX 1.0 '91, ZX 1.4 '96, Xantia 1.8i 16V RHD '99, Oltcit 1.1 '91

Offline Artur Heise

  • MacGyver 24/7
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 7 214
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
  • Zainteresowania: Citroeny, Peugeoty i wszystko co ciekawe.
  • Miejscowość: Wrocław
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 24, 2010, 16:30:22 »
Cytuj

Tomasz Wroniszewski napisał:

W dodatku bawiąc się klawiaturą bo nie wiedziałem jak zmienić kod immo spotkało mnie to samo. Zacząłem bawić się dalej, aż odblokowało się


To może określ co robiłeś w trakcie tej "zabawy"?
Pozdrowienia,
Artur Heise
Jest: Citroen C5 (X3) 2.0i 16V '07
Były: Peugeot 406 SW 1.8i 16V '02, Saxo 1.1i '02, Xantia 1.6i LPG '95, Twingo '97, AX 1.0 '91, ZX 1.4 '96, Xantia 1.8i 16V RHD '99, Oltcit 1.1 '91

Offline Tomasz Wroniszewski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 067
  • Skąd: Turzany
  • Posiadany samochód: 406 2.0 HDI, C5 '04 2.0 HDi, PF 126p
  • Miejscowość: Rudawa
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 25, 2010, 08:31:07 »
Wyłączałem i włączałem zapłon, wpisywałem stary kod, wciskałem przyciski C i S po kilka razy. Nie pamiętam dokładnie ale jakoś mi się to udało.

Offline Marcin Ilcewicz

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 4 086
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: ZX 16V
  • Miejscowość: Kraków
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 25, 2010, 19:10:12 »
Cytuj

Tomasz Wroniszewski napisał:
Wyłączałem i włączałem zapłon, wpisywałem stary kod, wciskałem przyciski C i S po kilka razy. Nie pamiętam dokładnie ale jakoś mi się to udało.


pewnie włączyłeś/wyłączyłeś tryb serwisowy itp

Cytuj

Michał Olszowiec napisał:
immobiliser rozkodowany. Magikowi potrzebny był tylko komputer samochodu i na amen wyłaczył immobiliser.

Tak wiec wydaje mi sie że kod jednak zależy od ECU.

Mam teraz tylko wogole nie podłączać klawiatury.


jestem prawie pewien, że masz założony inny komputer albo jest rozkodowany tak jak z Pawłem rozkodowywaliśmy jego ECU
pozdrawiam,
mrc


obecnie: zx 2.0i 16v, berlingo multispace, peugeot 407
dawniej: zx 1.9d audace, zx 1.6i, zx 16v, xantia 1.8i, 2x xantia v6, 306 cabrio, 406 coupe, laguna 2

Offline Michał Olszowiec

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 362
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: ZX Break Miami 1.4i + LPG X 96: C5 1.8i X 03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Fabryczny immobiliser
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 25, 2010, 22:26:36 »
Komputer dostalem swoj i mial slady wewnetrzenj ingerencji.